Yritetäänpä saada me hieman eteläisemmänkin Savon ajelijat itsemme aktivoitumaan yhteisten ajeluiden tiimoilta; ihan on ilman vastaantulevia kurapyöräilijöitä saanut täällä Etelä-Savon teillä tähän asti ajella, joten olisihan se kiva saada porukkaa kasaan kun meitä tälläkin suunnalla tuntuu olevan.
Jos homma nyt aktivoituisi niin pitänee aloittaa oma topikki esim. tämän viestin otsikolla ettemme vahingossa sekoitu pohjoisempiin lajitovereihimme
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
Kiinnostais se suonenjoki-pieksämäki väli missä jussi, aka, ohjaustehostin ja rowe oli rypemässä vissiin viimeviikonloppuna.
Olisko tebska suonenjoella huomena klo 14 ketään muuta kun mä ja Sutiva Kotka?
Joo olemma paikalla tuolloin tuolla Sjoella, vaikka Zidi:n kanssa taijetaan hakea esilämmöt koneille het miten aamusta.
Suatamme tuolla Sorsiksen seudulla paukuttaa putkessa.
Jos on kiinnostusta niin 10:30 Neste Leppis.
Jos olis valtaa niinkuin on mieli... Mutta nährään s-joella sitten.
Käytiinkin rowen kanssa tänään päivällä jo valmiiks pehmittämässä teille reittiä sorsakoski-jäppilä alueella .
srbg kirjoitti:Kiinnostais se suonenjoki-pieksämäki väli missä jussi, aka, ohjaustehostin ja rowe oli rypemässä vissiin viimeviikonloppuna.
Olisko tebska suonenjoella huomena klo 14 ketään muuta kun mä ja Sutiva Kotka?
Vieläköhän tuo menisi vaikka sillä sileällä renkaalla uudestaan??
Mieli tekisi kokeilla sitä reittiä ajella vaik rengas sileä niin onhan siinä
pintaa laidoilla eli kun uppoaa niin kai se jotain edes auttaisi? Vaik jos uppoaa niin eikai minua yksin sinne pehmeään jätetä ainahan joku haluaa hien pintaan jos ei itsellä muuten ole tullut siinä kohdassa.... Eli mukaan lähdössä hakemaan hankaluuksia keskellä metsää, joku vois todeta meneehän siinä se tie lähellä miksi et ajanutta sitä pitkin? Se ei varmaan ihan kaikkea ymmärrä tästä hommasta....
Täältä ilmoittautuu yksi lisää nostotalkoisiin! Meinasko heneld käydä sudittelua kattomassa? Itse pöräytän mustalla kotkalla Junttanin pihaan n.10.00. Jos porukalla ajelis Teboilin baariin...?
Olihan mainio päivä turnee kympiltä kotonta ja kasilta takaisin matkana noin 300km.
Matkasta suurin osa hiekkaa kun tuon lopunkin tulin Romu kanssa heikalla.
Kiitokset veto, työntö ja nosto avuista kaikille mukana olijoille.
Saattaahan tuossa olla jotakin totuutta noille avun annoilla.