Valitettavasti sama täällä ...Ohjaustehostin kirjoitti:Perun osallistumiseni.
KKKK 2012 27-29.7
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: KKKK 2012 27-29.7
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
-
lasimestari
- Pyörä: Transalp -99
NONII.....pitihän se arvata...EI ONNISTU!!!!
en siis pääse paikalle!!!!
en siis pääse paikalle!!!!
Peruutus. Tuli häät samalle viikonlopulle.
VLV anottu ja myönnetty.
Olisin tulossa mukaan, telttaosastolle
Olisin tulossa mukaan, telttaosastolle
-
Lare
- Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Luovutan sisämajoitus paikan seuraavalle942 kirjoitti:Tulen mukaan. Jonotan sisämajoitusta. Ellei mahu, majoitun sit telttaan.
Itse otan teltan mukaan.
Joko reittisuunnittelu on käynnissä?
Osallistun kykyjeni mukaan,,,, tuas?
YV:tä voi laittaa.
Osallistun kykyjeni mukaan,,,, tuas?
YV:tä voi laittaa.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Tarteeko reittejä paljon suunnitella. Ajellaan vaan Jarkon perässä. Kotka voipi vaan heitellä kiviä 
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Ajetaan asfaltillaAM kirjoitti:Tarteeko reittejä paljon suunnitella. Ajellaan vaan Jarkon perässä. Kotka voipi vaan heitellä kiviä
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Kuulkaapas ny itä-suomen väki, taitaa tulla välivuosi mullekki kkkkinkeriistä.. mutta mitäpähän jos lähdette tänä vuonna oikein kunnon joukko-osastolla URAA!!e ettei vallan jää iltanuotio naurut tältä kaudelta väliin
Ilmoittautumis aikaahan on hyvin jäljellä..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Jos saa toivoa, niin tuo reitti voisi tulla jakoon vaikka viikko ennen tapahtumaa, niin pitkämatkalaiset pysytyvät lataamaan myös sen. Tarkoituksena myös tehdä muutamia muutoksia reittiin, niin ei kaikki vetäisi samaa uraa...
Minäpä kävin joutessani yks päivä. Otin kuvanki. Mutta en näytä.Ahti kirjoitti: Ja koska en osaa suunnistaa enkä ainakaan tunne karttamerkkejä,niin toi pitää käydä tarkistamassa ihan karminin kanssa http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 67&lang=fi Mikä ihme siellä on![]()
Ahti ja Exc
Onko kukaan muute ajanu tätä tietä läpi? Onko se paha? Velipoika vaan sanoi että se on myllätty niin että siitä ei mennä millään moottoriajoneuvolla läpi... Mun mielestä tuo kuulostaa ihan haasteelta...
Mites näissä kekkereissä on ollu tapana, meneekö kaikki ryhmät samaa viivaa pitkin eri tahtiin vai onko joka ryhmällä eri reitti?
Edit: niin enhän minä oo ilmoittautunu koko tapahtumaan mutta nyt ilmottaudun! Sisään mahtaa olla turha tunkea enää joten otan oman yksiön mukaan.
Jaa,pientä kiusaaMrX kirjoitti:Ahti kirjoitti: tätä tietä
Toi tie on katkaistu,tietääkseni salametsästäjien takia,niin syvälti että Kuraattori-vainaan kanssa ei kyllä viitsitty edes yrittää.http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 59&lang=fi
- Akilleus
- Pyörä: KTM 1290 SAR
Moi
Myöhäisilmoittaudun KKKK 2012-tapahtumaan 27-29.7-12
.
Teltan nappaan mukaan, mutta sisämajoituspaikkoja kyttäilen sitten vaikka paikan päällä....näin melkein viiskymppisenä toi telttamajoitus on niinku eilinen pakastesei; vetistä ja mautonta
terv. Tapsa ja SE
Myöhäisilmoittaudun KKKK 2012-tapahtumaan 27-29.7-12
Teltan nappaan mukaan, mutta sisämajoituspaikkoja kyttäilen sitten vaikka paikan päällä....näin melkein viiskymppisenä toi telttamajoitus on niinku eilinen pakastesei; vetistä ja mautonta
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
MrX kirjoitti:Minäpä kävin joutessani yks päivä. Otin kuvanki. Mutta en näytä.Ahti kirjoitti: Ja koska en osaa suunnistaa enkä ainakaan tunne karttamerkkejä,niin toi pitää käydä tarkistamassa ihan karminin kanssa http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 67&lang=fi Mikä ihme siellä on![]()
Ahti ja Exc![]()
Onko kukaan muute ajanu tätä tietä läpi? Onko se paha? Velipoika vaan sanoi että se on myllätty niin että siitä ei mennä millään moottoriajoneuvolla läpi... Mun mielestä tuo kuulostaa ihan haasteelta...![]()
Mites näissä kekkereissä on ollu tapana, meneekö kaikki ryhmät samaa viivaa pitkin eri tahtiin vai onko joka ryhmällä eri reitti?
Edit: niin enhän minä oo ilmoittautunu koko tapahtumaan mutta nyt ilmottaudun! Sisään mahtaa olla turha tunkea enää joten otan oman yksiön mukaan.
Samaa viivaa suurin piirtein menty.Mikäänhän ei estä ajamasta omaa reittiä.Pakollinenhan tämä ei oo.
Reitti on sama kuin viime vuonna mutta toistepäin sitte.. Kaikille tiedoksi..
Yritän jakaa reittiä haluaville..
Ja vielä kaikille kiinnostuneille eiku mukaan leppoisaan tapahtumaan..
Horsma tiimille tiedoksi:
Olen vaihtanut mopon "pappa"-malliin,niin oletan ajavani maisema reittiä.
Ahti ja 990
Olen vaihtanut mopon "pappa"-malliin,niin oletan ajavani maisema reittiä.
Ahti ja 990