Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Huomenna saan kelitiedustelun Kiikalan suunnalta, jos on parempi niin voisi käydä siellä suunnalla pyörimässä sorateillä ja Iso-Valkeella makkaranpaistolla. Ja samoilla linjoilla kun tpzu, letkaveturiksi musta ei ole mutta pyörä-pari voi lähteä mukaan hengailemaan jos olen lähdössä, huomenna-perjantaina tietää.
Kylätason kurapyöräilijä.
Kelitiedustelu kelpaisi, lauantaina Kiikala ja Iso-valkee polttelisi mahdollisesti itseäkin mutta startti HyvinkäältäKoheltaja kirjoitti:Huomenna saan kelitiedustelun Kiikalan suunnalta, jos on parempi niin voisi käydä siellä suunnalla pyörimässä sorateillä ja Iso-Valkeella makkaranpaistolla. Ja samoilla linjoilla kun tpzu, letkaveturiksi musta ei ole mutta pyörä-pari voi lähteä mukaan hengailemaan jos olen lähdössä, huomenna-perjantaina tietää.
Lähetetty minun SM-G955F laitteesta Tapatalkilla
-
Koheltaja
Kelitiedustelu kertoi seuraavaa. Soratiet osittain pehmeitä ja toisin paikoin petollisesti soran alta jäässä. Mettäteillä lunta/jäätä/sohjoa.
Mulle nykyinen keli on liian riskialtis kaatumisten osalta joten passaan tämän viikonlopun ja siirrän katseet viikon päähän.
Mulle nykyinen keli on liian riskialtis kaatumisten osalta joten passaan tämän viikonlopun ja siirrän katseet viikon päähän.
Tein Hyvinkäällä samansuuntaisia havaintoja. Kummallista ruskeaa jäätä, aurinkoisissa kohdissa ei yhtään tiennyt oliko kimmeltävä tien pinta mutaa vai jäätä. Kaipa sitä on pakko kuiten makkarat käydä jossain paistamassa, polttelee niin kovin..Koheltaja kirjoitti:Kelitiedustelu kertoi seuraavaa. Soratiet osittain pehmeitä ja toisin paikoin petollisesti soran alta jäässä. Mettäteillä lunta/jäätä/sohjoa.
-
Koheltaja
Kelitiedustelu osa II Kiikalan suunnalta.
Kävin mökillä vaihtamassa kesärenkaat ja se vahvisti ettei soratiet ole vielä siinä kunnossa että haluan lähteä ajamaan. Valkoista jäätä ja ylläreitä tulee liian paljon kun vauhdit kuitenkin nousee siellä missä on pitoa, metsäautoteitä kun silmäilin niin osa oli vahvasti lumen peitossa. Näiden perusteella omat sora ajot siirtyy kahden viikon päähän jos sillon ei tarvii varoa ylläreitä yhtä paljon. Saatan tyytyä sitä ennen ajamaan pikite lenkin jossain vaiheessa.
Kävin mökillä vaihtamassa kesärenkaat ja se vahvisti ettei soratiet ole vielä siinä kunnossa että haluan lähteä ajamaan. Valkoista jäätä ja ylläreitä tulee liian paljon kun vauhdit kuitenkin nousee siellä missä on pitoa, metsäautoteitä kun silmäilin niin osa oli vahvasti lumen peitossa. Näiden perusteella omat sora ajot siirtyy kahden viikon päähän jos sillon ei tarvii varoa ylläreitä yhtä paljon. Saatan tyytyä sitä ennen ajamaan pikite lenkin jossain vaiheessa.
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Alustava kosiskeluviesti mahdollisille ajokavereille vappuaaton ajelulle Iso-Valkeelle. Nakit, munkit ja simat reppuun niin saadan aito vappufiilis aikaiseksi.
Lähtö 10 kieppeillä Veikkolan Nesteeltä. Kelivaraus, vahvistan lähempänä ajankohtaa.
Ilmoittele jos kiinnostaa.
Lähtö 10 kieppeillä Veikkolan Nesteeltä. Kelivaraus, vahvistan lähempänä ajankohtaa.
Ei ehdi letkaan, mutta olen kotilolla liikkeellä Lohjan suunnilla noihin aikoihin, joten voisin tulla lähtökahveille Veikkolaan.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Jos tarjolla ei ole umpihankea niin Mä voisin lähteä Kotkalla mukaanKarMa kirjoitti:Alustava kosiskeluviesti mahdollisille ajokavereille vappuaaton ajelulle Iso-Valkeelle. Nakit, munkit ja simat reppuun niin saadan aito vappufiilis aikaiseksi.
Koheltaja
Mikä on arvioitu saapumisaika Valkeelle jos ehdin tulla pyörähtämään siellä?
- AT1997
- Pyörä: KTM 990 Adventure R 2012
Moi
En ole paljon porukoissa ajellu mutta voisin lähteä letkan perälle jos pääsee völjyyn?
En ole paljon porukoissa ajellu mutta voisin lähteä letkan perälle jos pääsee völjyyn?
*Se on mitä se on*
Onko pikkupyöräajelu vai pärjääkö painavammalla mopolla?KarMa kirjoitti:Alustava kosiskeluviesti mahdollisille ajokavereille vappuaaton ajelulle Iso-Valkeelle. Nakit, munkit ja simat reppuun niin saadan aito vappufiilis aikaiseksi.
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Mä olen ainakin tulossa 1090:llä eli et ainakaan yksin joudu norsua kaivamaan suonsilmästä [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]STN kirjoitti:Onko pikkupyöräajelu vai pärjääkö painavammalla mopolla?KarMa kirjoitti:Alustava kosiskeluviesti mahdollisille ajokavereille vappuaaton ajelulle Iso-Valkeelle. Nakit, munkit ja simat reppuun niin saadan aito vappufiilis aikaiseksi.
Asia vilpitön. Näkee aamulla veikö vapaapäivä voiton ajelusta.Ilipo kirjoitti:
Mä olen ainakin tulossa 1090:llä eli et ainakaan yksin joudu norsua kaivamaan suonsilmästä [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
STN