Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitokset, ei näin hienoja reissuja ihan liikaa kesässä ole. Safkatkin niin hyvät että vieläkin harmittaa kun loppuivat. Niin ja se luutasuo mistä oli puhe -> puomit on avattu, kelirikko hellittänyt.
- AT1997
- Pyörä: KTM 990 Adventure R 2012
Hyvin kävivillho kirjoitti:Kiitoksia matkaseurasta ja matkanjohtajalle veturoinnista. Sain kotimatkalla Siuntiossa 15 litran tankkia tankatessa menemään sinne 15,1 litraa. Seuraavalla kerralla tankkaan sen täyteen saakka jo lähtiessä.
Laitahan tietoa, miten kävi.AT1997 kirjoitti:Tän päivän suunnitellut muut aktiviteetit näyttivät peruuntuneen joten voisin tulla völjyyn kans.
*Se on mitä se on*
No hittolainen
Tosin niinhän mä sitä siinä opiskeluja vaille valmiina kotilääkärinä diagnosoinkin. Solari on sellainen, että eipä sitä voi oikein millään panssarilla suojatakaan - menee, jos on mennäkseen. Olisi ehkä sittenkin pitänyt laittaa sulle Ibumaxin sijaan Panacodit matkaevääksi...
Hyvä kuitenkin, että sait pyörän pois. Itse ajoin 15-vuotiaana, ranne murtuneena Honda Monkeyn kotiin tien päältä ja ei ollut herkkua käyttää kytkintä, joten ehkä se oli vaan hyvä, että sulla ei ollut moista ongelmaa
Hyvä kuitenkin, että sait pyörän pois. Itse ajoin 15-vuotiaana, ranne murtuneena Honda Monkeyn kotiin tien päältä ja ei ollut herkkua käyttää kytkintä, joten ehkä se oli vaan hyvä, että sulla ei ollut moista ongelmaa
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
- Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
No voihan harmi... Tsemppiä toipumiseen.
Panacodin kanssa kannattaa olla varovainen. Annoin kerran selkäkipuihin appiukolle panacodin + sirdaludin ja tunnin kuluttua mies oli ihan "pihalla". Kyseessä on vielä reilumman kokoinen +120kg mies.
Panacodin kanssa kannattaa olla varovainen. Annoin kerran selkäkipuihin appiukolle panacodin + sirdaludin ja tunnin kuluttua mies oli ihan "pihalla". Kyseessä on vielä reilumman kokoinen +120kg mies.
Joo, tuo on totta. Mulla kulkee EA-laukussa Panacodit sitä tilannetta varten, kun potilas ei ole enää pyörän päälle nousemassa.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
- AT1997
- Pyörä: KTM 990 Adventure R 2012
No eipä tässä nyt paljoo kipuja ole. Hyvin on menny puranalla ja ihan kivaa vaihtelua arkeen. Toi on vaan tuommonen heikko ruoto joka sai vasta tunti tällin jälkeen veren vuotamaan olkapään sisään
Mä oon vieläkin "prosessissa" ja toivosin ruuveja ettei tarttis olla niin varovainen paranemisen kanssa 
Se vissiin menee solisluun kanssa sillai (jos ei tuu ihosta läpiulos jne) että saatetaan kokeilla luuduttamista ekaks. Viikon jälkeen otetaan uus kuva ja jos ei ole tarpeeks suorassa jne niin sitten vasta puukotetaan.
Se vissiin menee solisluun kanssa sillai (jos ei tuu ihosta läpiulos jne) että saatetaan kokeilla luuduttamista ekaks. Viikon jälkeen otetaan uus kuva ja jos ei ole tarpeeks suorassa jne niin sitten vasta puukotetaan.
*Se on mitä se on*
Kiitokset kaikille nostajille ja erityisen suuret KIITOKSET vetäjälle
. Oli mahtavaa päästä kokeilemaan Gessua vähän vaikeammissakin olosuhteissa kuin tavallisilla teillä.
AT1997:lle toivotaan nopeeta toipumista.
AT1997:lle toivotaan nopeeta toipumista.
En minä eksynyt ole, etsin vain uusia reittejä.
- tpzu
- Pyörä: KTM 690 - 09, BMW 1200 Adve -15
Kiitos kurapyöräilijät, olen tuellanne muuttunut itsenäiseksi mettäajelijaksi 3:ssa kesässä. Kiitos Tipzu, hyvä, pitkä ja pieni reitti oli ja upea päivä!
Eli paremmin meni kun viimeksi: Iso-Valkee saavutettu!
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Siellä kulmilla olin kanssa tänään seikailemassa, harmi etten huomannut aikaisemmin ajoseuran etsintää.
Ensi viikon lopulla ole taas niillä kulmilla ja jos joku kaipaa rauhallista ajoseuraa kovapintaisille teille ja laavulle eväille niin laittaa ilmoitusta. Letkaveturiksi en halua mutta 1-2 pyörää voi roikkua mukana sekalaisessa piki/soratie ajossa ilman ennakko odotuksia reittivalinnasta.
Ensi viikon lopulla ole taas niillä kulmilla ja jos joku kaipaa rauhallista ajoseuraa kovapintaisille teille ja laavulle eväille niin laittaa ilmoitusta. Letkaveturiksi en halua mutta 1-2 pyörää voi roikkua mukana sekalaisessa piki/soratie ajossa ilman ennakko odotuksia reittivalinnasta.
Kylätason kurapyöräilijä.
Onkos täällä itäisellä puolella uuttamaata koskaan ajeluita? Eihän tästä Veikkolaan olisi kuin tunti, mut josko niitä reittejä löytyisi kotikulmiltakin, niin sellaisia tuntevien porukkaan olisi kiva hypätä..
Suuntimana siis Porvoo - Myrskylä, tai jotain sinne päin..
Suuntimana siis Porvoo - Myrskylä, tai jotain sinne päin..
"We have to stop because, it came something stone or something through seat. Up in the ass of Timo"
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Eikös nimimerkki uti seikkaillut itäpuolella? Ei ole vähään aikaan näkynyt foorumilla...
Kylätason kurapyöräilijä.
- tpzu
- Pyörä: KTM 690 - 09, BMW 1200 Adve -15
Kai nää ajelut huudellaan facessa paremmin nykyään, joten taipukaa sinne, jos ette vielä ole taipuneet
Ja mä voin piirtää itäänkin reittiä esim. lauantaille, mut vaan parille pyörälle, kunnes on reitit ajettu läpi. Olen vihdoin saanut BaseCampin tottelemaan, kartat sisään ja jotain sujuvuutta reitteihin. Mutta ns. ajopolut sopii mun huumorintajulle, että kovaa pohjaa en lupaa (sitä suuremmalla syyllä otankin seuraa, on ollut vähän jännää olla yksin näillä lihaksilla) 
Mistäs pk-seudun kurapyöräilijöiden ajoretket löytyy FB:stä?
En minä eksynyt ole, etsin vain uusia reittejä.
Hei !
Älkää nyt vaan sinne Facebookiin ainakaan kokonaan siirtykö.
Älkää nyt vaan sinne Facebookiin ainakaan kokonaan siirtykö.