KKKK2015 (24.-26.7)

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

tokor
Pyörä: pyörätön

Re: KKKK2015 (24.-26.7)

Viesti Kirjoittaja tokor »

Tässäpä hiukan rauhallisempi vauhtista pätkää, ei ihan samanlaisia ojan ylityksiä kuin yllä olevalla videolla :oops:

KKKK-15
Maikki_S
Pyörä: KTM 690R evo2

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Eilen illalla kotiuduttu Saloon 2148 km mittaisen reissun jäljiltä. Muutama epäili Bilteman renkaan kestävyyttä. Kyllä se ja jäi jopa mittaustavasta riippuen pari milliä pintaakin vielä.

Kiitos reiteist ja terveiset tutuil.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

tokor kirjoitti:Tässäpä hiukan rauhallisempi vauhtista pätkää, ei ihan samanlaisia ojan ylityksiä kuin yllä olevalla videolla :oops:

KKKK-15
Voi pojat teidän touhuja :roll:

Vaan nyt minä ymmärrän kaatumarautojen merkityksen. Tuollainen pieni vetoliina on näppärä, avustajalla saattaa pysyä jopa sukat kuivana.
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

tokor kirjoitti:Tässäpä hiukan rauhallisempi vauhtista pätkää, ei ihan samanlaisia ojan ylityksiä kuin yllä olevalla videolla :oops:

KKKK-15
Onhan tässä ihan erilailla matkaenduro henkeä ja muutenkin mukava katsoa. :mrgreen:
Tuo minun video on enempi sellaista pikkumopoilla räppäilyä. Kaiken lisäksi kamerasta kuuluu joku ihme morsetus taustalla, joten uusissa lienee sekin.
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

No nyt minä ymmärrän miten ne Ransalpit tuli sieltä, vaan tuohon ojaan verrattuna TeeVee ajatti meirät johonkin järven rantaan ja hurautti jopa oman moponsa sinne jorpakkoon.. Ei ollu sama paikka ei, mutta harmi että missattiin noin kiva paikka ;)

Virallinen reitti oli ehdottomasti kkkk:n parhaimmistoa, ei tarvinnu soveltaa - senku ajo vaan niin tuli kaikkea hienoa vastaan. Tämä oli mulle 6. tai 7. kerta kkkk:lla ja samalla eka kerta 'virallisella' reitillä. Katkoviivat on paljon helpompi kiertää navin kanssa, kuin yrittää itse etsiä läpiajettavia pehmoisia paikkoja kaukana kotoa.

Kotimatkalla satoi reilu 400km eli puhtaalla mopolla sai hurauttaa talliin. Hieno reissu taas kerran!

Kiitoksia paljon järjestäneelle ja osallistuneille seurakunnille, pitääpä laittaa ens vuodelle jo kalenterimerkintää..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
tokor
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja tokor »

Tase kirjoitti: Voi pojat teidän touhuja :roll:
Vaan nyt minä ymmärrän kaatumarautojen merkityksen. Tuollainen pieni vetoliina on näppärä, avustajalla saattaa pysyä jopa sukat kuivana.
Lähdeppä Tase joskus advella mukaan :lol:
Tuo liina auttaa tosi paljon ja mahtuu enemmän ukkoja auttamaan :wink:
ramirin kirjoitti:No nyt minä ymmärrän miten ne Ransalpit tuli sieltä, vaan tuohon ojaan verrattuna TeeVee ajatti meirät johonkin järven rantaan ja hurautti jopa oman moponsa sinne jorpakkoon.. Ei ollu sama paikka ei, mutta harmi että missattiin noin kiva paikka ;)
Joku keinohan se täytyy olla, ei heilahda yli ihan pikkumopo tyyliin ei :mrgreen:
Roiske kirjoitti:Onhan tässä ihan erilailla matkaenduro henkeä ja muutenkin mukava katsoa. :mrgreen:
Lievää hulluutta havaittavissa kuskeilla, pakkoko se on mennä..no tietenki ku muutkin :mrgreen:
Tee__Vee
Pyörä: Honda CRF 1100D

Viesti Kirjoittaja Tee__Vee »

ramirin kirjoitti:No nyt minä ymmärrän miten ne Ransalpit tuli sieltä, vaan tuohon ojaan verrattuna TeeVee ajatti meirät johonkin järven rantaan ja hurautti jopa oman moponsa sinne jorpakkoon.. Ei ollu sama paikka ei, mutta harmi että missattiin noin kiva paikka ;)

Kyllä tuo varmaan oli sama paikka. http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/ ... 2428.5|Oja&

Olisi pitänyt ilmeisesti tarjota ojaan kulkusuuntaan nähden vasemmalta puolelta tai sitten taluttaa mopot yli sieltä oikealta puolelta puiden päältä. Tarjosin tosiaan siihen ojaan ajouran kohdalta ja siinä oli kyllä syvyyttä :D

Ohessa vielä screenshot Basecampista, jossa virallinen reitti punaisella.
Liitteet
Screenshot 2015-07-29 11.47.22.jpg
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Tee__Vee kirjoitti:Olisi pitänyt ilmeisesti tarjota ojaan kulkusuuntaan nähden vasemmalta puolelta tai sitten taluttaa mopot yli sieltä oikealta puolelta puiden päältä. Tarjosin tosiaan siihen ojaan ajouran kohdalta ja siinä oli kyllä syvyyttä :D
Samaan uraan minäkin ensin ajoin, vaan kokeiltiin kepillä, ettei välttämättä ois pysyny kone ja kuski kuivana, niin vedettiin takasi ja sitten siitä vasemmalta yli.(viimeinen ojanylitys mun videolla) Mistral kerkis kokeilla siitä puusillan vierestä ja kävi niinkuin tuossa alla näkyy, vaikka ihan harmittomalta ojalta näyttikin. :mrgreen:
mistral kirjoitti: Kuva
IMG 0138
JanneH
Pyörä: lainaDomi

Viesti Kirjoittaja JanneH »

Kiitokset täältäkin kaikille 4k:lla olleille!
Olipahan hyvä reitti ojineen päivineen :mrgreen:
KKKK16 odottaen 8) JanneH
Tee__Vee

Roiske kirjoitti:
Tee__Vee kirjoitti:Olisi pitänyt ilmeisesti tarjota ojaan kulkusuuntaan nähden vasemmalta puolelta tai sitten taluttaa mopot yli sieltä oikealta puolelta puiden päältä. Tarjosin tosiaan siihen ojaan ajouran kohdalta ja siinä oli kyllä syvyyttä :D
Samaan uraan minäkin ensin ajoin, vaan kokeiltiin kepillä, ettei välttämättä ois pysyny kone ja kuski kuivana, niin vedettiin takasi ja sitten siitä vasemmalta yli.(viimeinen ojanylitys mun videolla) Mistral kerkis kokeilla siitä puusillan vierestä ja kävi niinkuin tuossa alla näkyy, vaikka ihan harmittomalta ojalta näyttikin. :mrgreen:
mistral kirjoitti: Kuva
IMG 0138
Kuvan puusiltaa pitkin talutettiin tosiaan mun mopo takaisin. Nyt kyllä jäi vähän hampaankoloon, kun siitä varsinaisen reitin sivusta olisi sitten päässyt muutkin jopa keulimalla tai ainakin muiden avustuksella läpi.
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Tee__Vee kirjoitti:
Kuvan puusiltaa pitkin talutettiin tosiaan mun mopo takaisin. Nyt kyllä jäi vähän hampaankoloon, kun siitä varsinaisen reitin sivusta olisi sitten päässyt muutkin jopa keulimalla tai ainakin muiden avustuksella läpi.
Onneks ees sun mopo käytettiin toisella puollella ettei ihan jääny kokeilematta.. ens vuonna sitte koko ryhmä edestakasi muutamaan otteeseen =)
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
TIR
Pyörä: ?

Viesti Kirjoittaja TIR »

Kiitokset DRPetelle hienosti järjestetystä tapahtumasta ja kaikille muille seurasta! Etenkin maisemaryhmälle kiitokset ajoseurasta. Alla maisemaryhmän ja vähän muidenkin seikkailua reitillä :)

https://youtu.be/_LaRBb53HEM
Ville81
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja Ville81 »

Kiitokset täältäkin, viimein kotona. Mahtava reissu oli, ekaa kertaa olin itse mukana. Mukavaa oli meno ainakin 2.ryhmässä, kiitoksia vaan kovasti vetäjälle 8)
Varmasti tulen toistekin :mrgreen:
Tee__Vee

Ville81 kirjoitti:Kiitokset täältäkin, viimein kotona. Mahtava reissu oli, ekaa kertaa olin itse mukana. Mukavaa oli meno ainakin 2.ryhmässä, kiitoksia vaan kovasti vetäjälle 8)
Varmasti tulen toistekin :mrgreen:
Olisko elävää kuvaa odotettavissa?
Ville81
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja Ville81 »

Joo, tarkoitus oli laittaa esille kunhan saan vähän editoitua
Vastaa Viestiin