Oulun seudun päristelyt

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Tase kirjoitti:
tertsu kirjoitti:
Tase kirjoitti: Minä tulen mukaan, olen aina valmis kuin partiopoika :lol:
Menipä kauan 1. vastauksessa, kokonaista 8 minuuttia :)
Tuli ulkopuolisista tekijöistä johtuva suunnitelmien muutos. Muun perheen piti olla huomenna muilla asioilla mutta se peruuntui. Näin ollen jätän tällä kertaa tämän reissun väliin ja vietän kotosalla viimeisen päivän ennen koulun alkua.
Harmi, minä jo haaveilin 690:n koeajomahdollisuudesta... Eikös muita ole huomenna joutilaana?
Kura lentää...
Omiar
Pyörä: AT

Viesti Kirjoittaja Omiar »

Hyvä valinta tuo Venkaantie! Ajoin Aittojärveltä Yli-Iihin 27.7. - tie oli vauhdikkaassa kunnossa. Huomenna en valitettavasti pääse mukaan, mutta viikon päästä 15.- 17.8. on suunnitteilla päivän / yön yli reissu Ranua - Posio tai Yli-Kiim - Pudasj - Taivalkoski suuntaan. Olisiko joutilaita viikon päästä?
tertsu

Venkaantietä päästeltiin URAA:lle mennessä ja vauhtia pysty pitämään kiitettävästi. Loivista hyppyreistä sai ison Kotkankin ilmaan vaikka lastiakin oli päällä. Viikonloppureissu ei onnistu ensviikonloppuna, mutta tänään käväsen ajelemassa vaikka yksin. Olen 12:lta Iskon Nestellä jos joku sattuisi lähteen mukaan.
Kura lentää...
Pietro
Pyörä: Cube efatbike

Viesti Kirjoittaja Pietro »

tertsu kirjoitti:Venkaantietä päästeltiin URAA:lle mennessä ja vauhtia pysty pitämään kiitettävästi. Loivista hyppyreistä sai ison Kotkankin ilmaan vaikka lastiakin oli päällä. Viikonloppureissu ei onnistu ensviikonloppuna, mutta tänään käväsen ajelemassa vaikka yksin. Olen 12:lta Iskon Nestellä jos joku sattuisi lähteen mukaan.
Näin käy kun ei lue päivittäin tätä foorumia, ohi meni että heilahti. :x
tertsu

Reissu on tehty ja kilometrejä kertyi 325. Pääasiassa isoja sorateitä, mutta mahtuipa mukaan pikkasen pehmeäpää. Venkaantie oli liian hyvässä kunnossa, eli ei isompia kiksejä sieltä. Letka ei päässyt pitkäksi kun meitä oli reissussa vain 2 LC8:ia.

ps. Tätä voorumia pitää lukea vähintää 2 kertaa päivässä, ettei vaan mene mitään sivu suun :)
Kura lentää...
kymppivalve
Pyörä: fillari

Viesti Kirjoittaja kymppivalve »

Kuka oli kääntänyt viinivaarantien mullinmallin?? :shock:

Käytiin puolangankautta taivalkoskella, ja länsipuolta takaisin. Matkaa tuli 510km. Paluu matkalle sattui kahdet kyntöjäjet? Jotka johti ylikiiminkiin.
adventure muka painava?
tertsu

kymppivalve kirjoitti:Kuka oli kääntänyt viinivaarantien mullinmallin?? :shock:

Käytiin puolangankautta taivalkoskella, ja länsipuolta takaisin. Matkaa tuli 510km. Paluu matkalle sattui kahdet kyntöjäjet? Jotka johti ylikiiminkiin.
Tunnustan AKM:n kanssa siellä eilen ajaneeni, mutta että oikein kyntöjäljet?
Kura lentää...
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Ajattelimme Tertsun kanssa käydä keskiviikkona 27.8.2008 hieman ilta-ajelulla. Kokoontumispaikkana on Iskon Neste kello 16:30, takaisin tullaan ennen pimeää. Pääsuunta on selvillä, loppumatka menee tajunnanvirtana. Reitillä on mutaa, rapaa, kovaa soratietä, irtosoraa, pehmeää hiekkaa ja asfalttia. Joten pyörän likaantuminen on erittäin todennäköistä.

Jos on joutilaita, halukkaita ja ajokuntoisia niin tervetuloa mukaan.
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Jos maltatte vähän odotella niin minä tulen myös, ei ihan ehkä ehdi tuohon 16:30 mutta näillä näkymin viimeistään 16:43,28.
tertsu

DR Markku kirjoitti:Jos maltatte vähän odotella niin minä tulen myös, ei ihan ehkä ehdi tuohon 16:30 mutta näillä näkymin viimeistään 16:43,28.
Ei meillä mikää hengen hätä oo, startataan sitten vasta 16:44. Jos et ehtinyt mukaan, niin Tase varmaan voi sutitella risteyksiin merkit ja niitä sitten vaan seurailemaan...
Kura lentää...
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

tertsu kirjoitti:
DR Markku kirjoitti:Jos maltatte vähän odotella niin minä tulen myös, ei ihan ehkä ehdi tuohon 16:30 mutta näillä näkymin viimeistään 16:43,28.
Ei meillä mikää hengen hätä oo, startataan sitten vasta 16:44. Jos et ehtinyt mukaan, niin Tase varmaan voi sutitella risteyksiin merkit ja niitä sitten vaan seurailemaan...
Älä vaan mene usuttamaan sitä miestä, niissä spooreista ei sen jälkeen pysty ajamaan kun traktorilla.
Tase

DR Markku kirjoitti:
tertsu kirjoitti:
Älä vaan mene usuttamaan sitä miestä, niissä spooreista ei sen jälkeen pysty ajamaan kun traktorilla.
Nyt te höpötätte. Minulla etu- ja takarenkaan kehänopeus on aina täysin sama. Paitsi kerran kun jäin kiinni niin takarengas pyörähti puolikierrosta enemmän.

Tertsu saa toimia virallisena reitinmerkkaajana. Sillä on siihen sopiva kampe.
Teppi
Pyörä: AT XRV 650 -88

Viesti Kirjoittaja Teppi »

Se on moro,
täällä yksi ilmoittautuu mukaan, 16.50 viimeistään paikalla.
Tase

Reissusta vielä tarkennusta:
- tankkaus lähtöpaikalla riittää eli matkaa ehkä 100-120 km
- tulia ei tehdä eikä kahviloissa käydä
- pidetään ainakin yksi sellainen tauko jolla ehtii hörppästä termarikahvit ja syödä eväitä jos mieli tekee
Ohagar
Pyörä: Africa Twin

Viesti Kirjoittaja Ohagar »

Kokeillaan pysytäänkö nyt pystyssä. :lol:
Ilmiinnyn paikalle.
Let us be a part of the cure, never part of the plague.
We'll only be remembered for what we create. (Mille Petrozza)
Vastaa Viestiin