Kiva oli käydä ajelulla. Minun ja Tertsun lisäksi löytyi vielä 4 innokasta ajomiestä. Kiitokset kaikille mukavasta seurasta.
Joukkuehenkeäkin luotiin kun Alluntiellä oli kaatunut puu esteenä. Yksisylinteriset kiersivät nöyrästi metsän kautta, kaksisylinteriset ajoivat reilusti rungon yli. No, kyllä siinä hieman enemmän piti yhdessä touhuta mutta noin se pääpiirteissään meni.
Rapaa ei ollut tarjolla, vissiin oli liian pitkä aika edellisestä sateesta. Mopedit jäivät kohtuu puhtaiksi. Niin ja matkakin meni pitkäksi, taisi tulla jotain 150-160 km. Vaan ennen pimeää oltiin takaisin niinkuin suunniteltiinkin, siitä ei tingitty. Päästään toistekin ajelulle kun pysytään aikatauluissa.
Jep, mukava oli taas käydä ajelemassa. Iin Aaltokankaalla oli mukavan pehmeää hiekkaakin. Siellä oli vähän ohjelmaakin kun ei jonon hännillä pystynyt pitämään ison Adven vaatimaa vauhtia. No ehkä parempi niin, eipä käy kipeää kun "kävelyvauhdista" konttaa Kiitokset Taselle 690:n koeajomahdollisuudesta...
Mukavaa oli käydä taas pienellä päräytyksellä porukalla. Minäkin kokeilin Tasen kottaraista loppumatkasta ja on se kyllä aika lailla eri luontoinen vekotin kuin tuo oma. Kottarainen on selvästi enemmän kilpurin tapainen ja siksi pemari onkin minulle paljon sopivampi vehje
Iltasurautus tarjolla ke 17.9. Startti klo 17 Haapalehdon Shelliltä. Reitillä mittaa max 200 km ja makkaroita ei joueta paistamaan, mutta eväsleivät ja termarikahvit voipii ottaa mukaan.
Nostetaanpas, että huomataan. Huomenna siis mahdollisuus iltasurautukselle. Parikin vaihtoehtoista reittiä, joista toisella mulle ennen ajamattomia pätkiä.