Rouvakin aikoi lähteä omalla mopollaan
BMW GS Meeting 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: BMW GS Meeting 2011
Mukana kuin peräpukama
. Liekö muita naisia tulossa mukaan?
- jite
- Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Meitsin emäntä tulossa näillä näkymin. Tyytyy olemaan tarakkaharakkana mutta ei la. ajossa.
- jite
Kovasti olen yrittänyt houkutella muitakin UK-GS-kuskeja tulemaan.Pekkavee kirjoitti:Tapahtuma näyttää olevan aika suosittu ja odotettu.
Kahdessa päivässä on jo 40 kuskia ilmoittautunut mukaan![]()
![]()
![]()
Kaukaisin Lontoosta.
Mainiota
Toi Facebook osoitehan on
Tapahtuman Facebook sivut
Kutsukaahan kavereitannekin siellä Facebookissa mukaan.
Pekka
![]()
![]()
- kurapeltsi
- Pyörä: 1200 GS
Täältä tullaan eka kerran
Matkaakin tulee yhteen suuntaan jopa noin 9000m 
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
No,sehän on noviisille sopiva matka.kurapeltsi kirjoitti:Täältä tullaan eka kerranMatkaakin tulee yhteen suuntaan jopa noin 9000m
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
suba10
- Pyörä: R1200 GSA, KTM exc 400
Porin läheltä Ulvilasta tuodaan terveiset tapahtumaan.
Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Mukaan vaan, itsekin toista kesää ajelen (tulevana kesänä siis) ja ensi kesänä vasta ekaa kertaa gessulla. Mukava päästä kokeneiden seuraan oppimaan.Peltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Joo, me ollaan reilua porukkaa ja kaikkia opastetaan jos osataan, jotka neuvoa haluaaAnssiA kirjoitti:Mukaan vaan, itsekin toista kesää ajelen (tulevana kesänä siis) ja ensi kesänä vasta ekaa kertaa gessulla. Mukava päästä kokeneiden seuraan oppimaan.Peltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Ihan turha ujostella.
Pekka
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Joo,sinne vaan,eka kerta on jokaisella joskus.Pekkavee kirjoitti:Joo, me ollaan reilua porukkaa ja kaikkia opastetaan jos osataan, jotka neuvoa haluaaAnssiA kirjoitti:Mukaan vaan, itsekin toista kesää ajelen (tulevana kesänä siis) ja ensi kesänä vasta ekaa kertaa gessulla. Mukava päästä kokeneiden seuraan oppimaan.Peltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.![]()
![]()
![]()
Ihan turha ujostella.
Pekka
![]()
![]()
Itse kun aloitin gessuilun,vedin ojaan heti ekalla koeajolla liikkeen pyörällä ja mentiin vähän aikaa ojan pohjaa ja sit vain ylös sieltä,mitään ei käynyt muuta kuin kipinä roihahti liekkeihin asti ja silläm tiellä ollaan.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Kysymyksessä ei ole Jyväskylän suurajot moottoripyörilläPeltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Sen takia että on vähän ajokokemusta ei tapahtumaa ainakaan kannata väliin jättää.
Ei tosiaankaan mitään syytä ujostella, mukaan vain. Jokaiselle löytyy mieleisensä reitti ja vauhtiahan pyörään säätää vain ja ainoastaan kuski itse.karkka kirjoitti:Kysymyksessä ei ole Jyväskylän suurajot moottoripyörilläPeltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.Mitä itse olen ollut muutaman kerran isontien ajeluissa mukana niin ne ovat olleet leppoisaa ajelua samanhenkisten kavereiden kanssa.Välillä on käyty uimassa tai lentokone museossa, ihan miten on porukalla päätetty.
Sen takia että on vähän ajokokemusta ei tapahtumaa ainakaan kannata väliin jättää.
Tuppaa nuot isot GS,t menevän niin perkuleesti ettei
pikkupyörillä perässä pysy.
Meistä pikkupyöristä tehdään omat ryhmät jotka ajelevat pikkuteitä pikkuhiljaa niinkuin
viimevuonnakin, sai oikein varoa että mistä ne isot BMW,t hyökkää.
Noviisit joiksi itsenikin luen ovat tervetulleita ryhmäämme, nostoapua aina tarvitaan,
pikkupyörillä perässä pysy.
Meistä pikkupyöristä tehdään omat ryhmät jotka ajelevat pikkuteitä pikkuhiljaa niinkuin
viimevuonnakin, sai oikein varoa että mistä ne isot BMW,t hyökkää.
Noviisit joiksi itsenikin luen ovat tervetulleita ryhmäämme, nostoapua aina tarvitaan,
- jite
Kyllä se taisi olla toisinpäin...nimittäin pienemmät ne vasta meneekin. Vai luetaanko 800 pieneksi?
Reitithän tuola on kohtuullisen isolta osalta tuttuja ennestään ja todella mahtavia. Onki niitä harvoja asioita mitä Jyväskylän vuosilta on jääny ikävöimään.
Paskapuhetta, mutta uskon.