BMW GS Meeting 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

karkka
Pyörä: R1250GSA/F650GS

Re: BMW GS Meeting 2011

Viesti Kirjoittaja karkka »

Mukana kuin peräpukama :lol:
Rouvakin aikoi lähteä omalla mopollaan :roll: . Liekö muita naisia tulossa mukaan?
jite
Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT

Viesti Kirjoittaja jite »

Meitsin emäntä tulossa näillä näkymin. Tyytyy olemaan tarakkaharakkana mutta ei la. ajossa.
jite

Pekkavee kirjoitti:Tapahtuma näyttää olevan aika suosittu ja odotettu.
Kahdessa päivässä on jo 40 kuskia ilmoittautunut mukaan :P :P :P
Kaukaisin Lontoosta.

Mainiota

Toi Facebook osoitehan on
Tapahtuman Facebook sivut
Kutsukaahan kavereitannekin siellä Facebookissa mukaan.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Kovasti olen yrittänyt houkutella muitakin UK-GS-kuskeja tulemaan.
kurapeltsi
Pyörä: 1200 GS

Viesti Kirjoittaja kurapeltsi »

Täältä tullaan eka kerran :shock: Matkaakin tulee yhteen suuntaan jopa noin 9000m :lol:
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

kurapeltsi kirjoitti:Täältä tullaan eka kerran :shock: Matkaakin tulee yhteen suuntaan jopa noin 9000m :lol:
No,sehän on noviisille sopiva matka. :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
suba10
Pyörä: R1200 GSA, KTM exc 400

Viesti Kirjoittaja suba10 »

Porin läheltä Ulvilasta tuodaan terveiset tapahtumaan.
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Paskapuhetta, mutta uskon.
AnssiA
Pyörä: 1200 GSA

Viesti Kirjoittaja AnssiA »

Peltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Mukaan vaan, itsekin toista kesää ajelen (tulevana kesänä siis) ja ensi kesänä vasta ekaa kertaa gessulla. Mukava päästä kokeneiden seuraan oppimaan.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

AnssiA kirjoitti:
Peltsi kirjoitti:Eipä tuota arvaa tuppautua mukaan näin vähäisellä kokemuksella vielä. Ehkä sitten myöhemmin jos tämä nyt vielä tästä etenee tää sairaus.
Mukaan vaan, itsekin toista kesää ajelen (tulevana kesänä siis) ja ensi kesänä vasta ekaa kertaa gessulla. Mukava päästä kokeneiden seuraan oppimaan.
Joo, me ollaan reilua porukkaa ja kaikkia opastetaan jos osataan, jotka neuvoa haluaa :P :P :P
Ihan turha ujostella.

Pekka
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Pekkavee kirjoitti:
AnssiA kirjoitti:
Joo, me ollaan reilua porukkaa ja kaikkia opastetaan jos osataan, jotka neuvoa haluaa :P :P :P
Ihan turha ujostella.

Pekka
Joo,sinne vaan,eka kerta on jokaisella joskus.
Itse kun aloitin gessuilun,vedin ojaan heti ekalla koeajolla liikkeen pyörällä ja mentiin vähän aikaa ojan pohjaa ja sit vain ylös sieltä,mitään ei käynyt muuta kuin kipinä roihahti liekkeihin asti ja silläm tiellä ollaan. :shock:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
karkka
Pyörä: R1250GSA/F650GS

Viesti Kirjoittaja karkka »

Kysymyksessä ei ole Jyväskylän suurajot moottoripyörillä 8) Mitä itse olen ollut muutaman kerran isontien ajeluissa mukana niin ne ovat olleet leppoisaa ajelua samanhenkisten kavereiden kanssa.Välillä on käyty uimassa tai lentokone museossa, ihan miten on porukalla päätetty.
Sen takia että on vähän ajokokemusta ei tapahtumaa ainakaan kannata väliin jättää.
kjhh
Pyörä: 1200 gs adv

Viesti Kirjoittaja kjhh »

karkka kirjoitti:
Kysymyksessä ei ole Jyväskylän suurajot moottoripyörillä 8) Mitä itse olen ollut muutaman kerran isontien ajeluissa mukana niin ne ovat olleet leppoisaa ajelua samanhenkisten kavereiden kanssa.Välillä on käyty uimassa tai lentokone museossa, ihan miten on porukalla päätetty.
Sen takia että on vähän ajokokemusta ei tapahtumaa ainakaan kannata väliin jättää.
Ei tosiaankaan mitään syytä ujostella, mukaan vain. Jokaiselle löytyy mieleisensä reitti ja vauhtiahan pyörään säätää vain ja ainoastaan kuski itse.
WEST
Pyörä: BMW SCRAMPLERI

Viesti Kirjoittaja WEST »

Tuppaa nuot isot GS,t menevän niin perkuleesti ettei
pikkupyörillä perässä pysy.
Meistä pikkupyöristä tehdään omat ryhmät jotka ajelevat pikkuteitä pikkuhiljaa niinkuin
viimevuonnakin, sai oikein varoa että mistä ne isot BMW,t hyökkää.
Noviisit joiksi itsenikin luen ovat tervetulleita ryhmäämme, nostoapua aina tarvitaan,
jite

Kyllä se taisi olla toisinpäin...nimittäin pienemmät ne vasta meneekin. Vai luetaanko 800 pieneksi?
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Reitithän tuola on kohtuullisen isolta osalta tuttuja ennestään ja todella mahtavia. Onki niitä harvoja asioita mitä Jyväskylän vuosilta on jääny ikävöimään.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Vastaa Viestiin