Jyväskylän Sorarännit 2008
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- juhan
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
Re: Jyväskylän Sorarännit 2008
Pyörä on päreinä xenoniasennuksessa.
Huomenna tai ylihuomenna vois lähtee iltapäivästä kokeileen tuliko valkeus.
Olisko huomenna maanantaina Korpilahden St1 klo 16:00.
Siinä ehtisi tulla sopivasti pimeä ennen kotiinpaluuta.
Tänään on muita menoja.
Huomenna tai ylihuomenna vois lähtee iltapäivästä kokeileen tuliko valkeus.
Olisko huomenna maanantaina Korpilahden St1 klo 16:00.
Siinä ehtisi tulla sopivasti pimeä ennen kotiinpaluuta.
Tänään on muita menoja.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Huomenna voisi lähteä ajelulle,ellei sada vanhoja akkoja hameet korvissa.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- juhan
Jos TeK lähtee, niin Korpilahti olis jonkinlainen kompromissi, muuten voitais lähteä pohjoisemmastakin.gixxerman kirjoitti:Huomenna voisi lähteä ajelulle,ellei sada vanhoja akkoja hameet korvissa.
Karhuja joutuu väistelemään niin Korpilahdella kuin Petäjävedelläkin. Mulle käy kyllä aikaisemminkin kuin 16.
Kokeilin just valot ja hyvältä näyttää.
-
timoteus58
- Pyörä: GS
Pystymettään yritetään. Töissä vaan edelleen kiireitä, ei taida päästä perjantaina lähteen, mutta ajelen sitten la perässä. Ehtiikö kukaan tehdä reittejä?
t. Timo
t. Timo
Huomenna klo 16 St1 Korpilahti vai kuinka? Olisin lähdössä myös.
- juhan
Jep. Näin mennään. Mites gixxerman ja Tek? Kyhään reitin kasaan ja ajetaan sitä tai sitten jotain muuta - kunhan ajellaan.Jampura kirjoitti:Huomenna klo 16 St1 Korpilahti vai kuinka? Olisin lähdössä myös.
- juhan
Kun muita perjantaina lähtijöitä ei ole, niin taitaa käydä, että jkl:n kurapyöräedustus poistuu pystymettästä hyvissä ajoin lauantaina, Riku kotio ja Juhan maalikylille. Perjantaina lähteminen on siis enemmän kuin suotavaa. Reittejä kyllä piirrellään ja jaetaankin halukkaille.timoteus58 kirjoitti:Pystymettään yritetään. Töissä vaan edelleen kiireitä, ei taida päästä perjantaina lähteen, mutta ajelen sitten la perässä. Ehtiikö kukaan tehdä reittejä?
t. Timo
Moro,
Tipahti prkl rekkari pyörästä tuossa viikko sitten. jos joku pyörii samoilla nurkilla, niin silmät hörölle.
Eli reitti oli Vaajakoskelta Leppävedelle, sieltä Seppälänkankaalle ja Seppälän kautta motaria takaisin Vaajakoskelle.
Kävin välillä mettässä, niin yritin tähän kuvaan hieman piirtää reittiä... Siis punaisella töherretty. Jos joku sattuu löytämään, niin tarjoan kyllä kaffet tai rasvaan ketjut.

-Jouni
Tipahti prkl rekkari pyörästä tuossa viikko sitten. jos joku pyörii samoilla nurkilla, niin silmät hörölle.
Eli reitti oli Vaajakoskelta Leppävedelle, sieltä Seppälänkankaalle ja Seppälän kautta motaria takaisin Vaajakoskelle.
Kävin välillä mettässä, niin yritin tähän kuvaan hieman piirtää reittiä... Siis punaisella töherretty. Jos joku sattuu löytämään, niin tarjoan kyllä kaffet tai rasvaan ketjut.

-Jouni
- gixxerman
Kokeilisko huomenna uudelleen lähteä kun ma.jäi ryyppy päälle.Ei voinut lähteä,tosin ,jos sää on yhtäpaha kuin tänään,en lähde,kun olisi tuo toinen gessu levällään tallissa määräaikaishuoltoa odottamassa,mut jos aurinko armas kuivas satehen,niin tossa duunin jälkeen voisi 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Sitten vielä se,että ,en pääse duunissa lukemaan näitä,firman nettipoliisi estää,et pitää tulla kotiin ensin ja sit vasta pääsee lukemaan,mut voisko olla tälle pohjoiselle provinssille ajelu,jos nyt onnistuu säiden suhteen
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
Rupespa nyt kiinnostamaan tuo pystymettään lähtö. Huonona puolena vaan että on menoa pe kello 13 asti joten aikaisintaan 13.30 varmaan pääsisi lähtemään. Voipi olla että ajelen perässä. Lauantaina olisin myös itse tulossa pois.
- juhan
Huomenna lähdetään TeK:n kanssa Jämsänkoskelta pohjoista kohti puolenpäivän aikaan ja kuudeksi kotiin. Siihen sopii mukaan matkaltakin.gixxerman kirjoitti:Kokeilisko huomenna uudelleen lähteä kun ma.jäi ryyppy päälle.Ei voinut lähteä,tosin ,jos sää on yhtäpaha kuin tänään,en lähde,kun olisi tuo toinen gessu levällään tallissa määräaikaishuoltoa odottamassa,mut jos aurinko armas kuivas satehen,niin tossa duunin jälkeen voisi
-
janne.k
- Pyörä: XR400, XRV750
janne.k kirjoitti:Rupespa nyt kiinnostamaan tuo pystymettään lähtö. Huonona puolena vaan että on menoa pe kello 13 asti joten aikaisintaan 13.30 varmaan pääsisi lähtemään. Voipi olla että ajelen perässä. Lauantaina olisin myös itse tulossa pois.
No eipä pystykkään lähtemään, hyvät kelit kuitenkin tiedossa.
-
timoteus58
- Pyörä: GS
Niin jää lähtemäti, selkä jumissa, tiistaista popsittu buranaa huonoin tuloksin.
Terve
Olisko taas perinteisen vuotuisen viimeisen kokoontumisen aika eli Pikkujoulut?
21.11. klo 20:00 Kirkkopuiston Parnell's?
Riku
Olisko taas perinteisen vuotuisen viimeisen kokoontumisen aika eli Pikkujoulut?
21.11. klo 20:00 Kirkkopuiston Parnell's?
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none