"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Tumpeelo kirjoitti:
Tuonne ei varmaankaan ole mitään asiaa möhköpyörillä?
Kaikenkokoiset laitteet sinne mahtuu mukaan. Isoa Adventure-Gessua suurempaa laitetta ei tosin taida olla ollut kurssilla mukana mutta kertahan se olis ensimmäinenkin
Josko sitä ensikertalainenkin uskaltautuisi mukaan, ainakin on ilmoittautuminen laitettu
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Tuonne ei varmaankaan ole mitään asiaa möhköpyörillä?
Itse osallistuin F800GS:llä tuonne 2016 ja kyllä siellä joukon mukana tultiin. Ajotaidot taisivat olla suurin hidaste, ei pyörän koko.
Rengastus kannattaa miettiä kyllä aika karkeaksi, jos haluaa joka paikasta mennä joukon mukana. Itsellä oli kuluneet Big Blockit alla ja vettä kun taivaalta alkoi ropisemaan, meno muuttui luisteluksi.
Erittäin asiallinen koulutus ja paljon sai uutta oppia noilta kolmelta päivältä.
Suosittelen.
Ja tietty hakemus on vetämässä tälle vuodelle.
Olin kurssilla 2014 990 Adventurella ja 2016 Superilla. Todella hyvä koulutus ja mukavaa porukkaa. Rengastukseen kannattaa, kuten edellä mainittiin, kiinnittää huomiota kurssille tultaessa. Kossumäkeä en päässy ylös kakspyttyisillä, jospa siis tällä kurssilla koittas pienemmällä kalustolla
Eli, laitoin kans ilmottautumisen vetämään
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
meni ohi koko homma prkle jakun ois juuri päässyt, ilmottautuminen ollu nähtävästi vika päivä huhtikuussa
oishan tuo ollu kiva palata tuttuihin maisemiin ajeleen kun on prätkä lähetti ryhmän johtaja -99 Vekaralta