International BMW GS Meeting 2009 in Finland
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- niklasbackman
- Pyörä: BMW R1100GS (-96)
Re: International BMW GS Meeting 2009 in Finland
Kansainvälisyys senkuin leviää, tuli näemmä ensimmäinen ilmoittautuminen suoraan Kabulista, Afganistanista 
Ei ole kuitenkaan mikään terroristi. Nimestä ja kielestä vaan päättelin.niklasbackman kirjoitti:Kansainvälisyys senkuin leviää, tuli näemmä ensimmäinen ilmoittautuminen suoraan Kabulista, Afganistanista
Pekka
Olisko mahdollista laittaa näkyville listaa ilmoittautuneista?
Olisihan se tietysti mahdollista.Ken kirjoitti:Olisko mahdollista laittaa näkyville listaa ilmoittautuneista?
En kuitenkaan laita, voi joku tykätä huonoa.
Ilmoittautuneita on nyt jo yli 30 henkeä.
Laitan myöhemmin meilillä kaikille lisätietoa tapahtumasta ja varmaan myös osallistujalistoja, jolloin esim. saman paikkakunnan kuskit voivat olla toisiinsa yhteydessä. Viime aikoina olen laittanut myös ilmoittautuneille eri meilin ilmoittautumisen perille tulosta.
Jos joku ei halua nimensä tai meiliosoitteensa julkaisua porukalle, niin laittakaa minulle tieto siitä.
Terveisin
Pekka
Tässä linkki tunneliin ajosta kevättä odotellessa: http://www.youtube.com/watch?v=Ax_j20AvEmI
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tapahtumahan paisuu kuin pullataikina,mikä on hyvä ja kansainvälisyyttäkin saadaan
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Ja näyttää pakkolomiakin tulevan,eli on aikaa reitityksiä tehdä keväällä. 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
No nyt ovat norjalaisetkin heränneet.
Sieltä tulee ilmeisesti iso edustus.
Olen heidän kanssaan keskustellut meilillä.
Norjan GS Meetingin järjestäjä Oscar kaikkine kavereineen http://www.gsmeeting.com
Varasivat jo option mökkipaikkaan 9 hengelle.
Pekka

Sieltä tulee ilmeisesti iso edustus.
Olen heidän kanssaan keskustellut meilillä.
Norjan GS Meetingin järjestäjä Oscar kaikkine kavereineen http://www.gsmeeting.com
Varasivat jo option mökkipaikkaan 9 hengelle.
Pekka
No tänään pelästyin, että taitaa tulla liiankin kansainvälinen tapahtuma.AriK kirjoitti: Ei ny sentään "international" kai?
taidan mennä kumminkin Kiteelle....
Tuli ilmoittautuminen nimittäin Lagosista. Ajattelin oitis, että Nigeriakirjeiden kirjoittajat ovat tulossa.
No asia selvisi pienellä kuukletuksella.
Portugalissa on paikka nimeltä Lagos ja kaverin osoitekin oli Google Mapsin mukaan siinä vieressä
olevassa Burgaun kylässä.
Pekka
- gixxerman
Missähän mennään GS-tapaamisen kanssa muuten?Reittiasiat tuntuvat olevan jo hyvin hanskassa,mutta miten paljoa on ilmoittatuneita nyt?

Ilmoittautuneita on nyt jo noin 70. Osa teltoilla.gixxerman kirjoitti:Missähän mennään GS-tapaamisen kanssa muuten?Reittiasiat tuntuvat olevan jo hyvin hanskassa,mutta miten paljoa on ilmoittatuneita nyt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sänkypaikat alkaa loppumaan.
Pekka
- gixxerman
No,niin,nyt alkaa pakkoloma ma. ja on aikaa ruveta sitä reittiasiaa kunnolla pähkäilemään.Nyt ei oo vain varaa ostaa nastoja bemuun alle,olis ollut kivaa käydä nyt pikkupakkasilla ajelemassa noita reittejä.Harmi.Mut kyllä parhaansa muuten tehdään asian suhteen.Tolle isommalle reitille vois nyt antaa vähän kommentteja.Millainen se pitäisi olla.Pienempi reittihän on jo aikalailla pulkassa.
- SS
- Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Taitaa olla niin että useampaa möhkö"enduro" harrastajaa arveluttaa eniten ns. hankalat paikat: upottava/pehmeä hiekka, liukkaat lammikon reunat, märkä ruoho/sammal.gixxerman kirjoitti:.........Tolle isommalle reitille vois nyt antaa vähän kommentteja.Millainen se pitäisi olla.Pienempi reittihän on jo aikalailla pulkassa.
Tuo "pro"- porukka on sitte erikseen, PekkaVee ja muut.....net ajaa mistä haluaa, ja kovaa.
Sanovat että kyllä se siitä menee, anna hanaa, lisää vauhtia!
Ennenvanhaan ( ku kaik ol paljo paremmin) niitä sanottiin luupäiksi. Enää ei saa sanoa. En sano.
Usko kyllä loppuu kun tuo GSA:n etupää kyntää lentohiekassa, ei prr..le, ei tuu mitään...happi loppuu ahistaa.
Kaikenmaailman trikkivilmejä oon nähny netissä, isoilla pyörillä mukamas hiekkakuopalla. En usko moista.
Kun ei osaa, ei uskalla, ja hirvittää se vähän jos vaikka tulee naarmu mopoon....tai kiilto katoaa katteista...
Kait sitä myös kalvaa ajatus siitä napinasta kotona, jos itteensä kolhii.....
Kaikesta muusta kun selviää maltilla.
Kovaa on kiva ajaa. Eikä irtosora tai kinttupolut ole ongelma. Yleensä. Siis tähän asti, näillä olemattomilla taidoilla.
Niin että ei se iso tie tarkoita mitään lentokenttää....kunhan ei sitä upottavaa......
Nuo ulkomaan ilmestykset varmaan haluaisi nähdä tuota Suomen järviluontoa; sitähän on kyllä sielläpäin tarjolla, jos vaan matkanvarrella saa mahtumaan...
SS
- gixxerman
Kyllä saadaan vesistöjä mahtumaan reittiin.Näillä nurkilla se ei ole ongelma.Ja pidetään se kova pohja mottona,ettei mennä upottamaan noita puimureita.Lähtöideahan on,että erilaisia reittejä yritetään tarjota. 
- gixxerman
No,niin,kevät lähestyy ja gessu-meeting.Itse jo odotan kovasti tuota tapahtumaa ja toivottavasti hyvää säätä.Reiti ovat jo hyvin hanskassa.Tosin tarvitsen jonkun gurun apua tuon kovapohjaisen reitin saamiseksi gepsipisteiksi.Eiköhän joku siinä minua auta.