MP Näyttely 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: MP Näyttely 2009
Jos keli sallii ( alle 20 pakkasta ), niin perjantaina alas ja sunnuntaiks töihin. Vissiin ei oo varaa juopotella.
Perjantaina olisi tarkoitus mennä Transalp kaverin kanssa käymään.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
No nyt varmistui tuo pe. käynti siellä.MC-NEVERHEARDIN dösällä sinne ja pe.päivä sielläoloa ja sit la.etelään lomalle

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
Muistakaatten käydä myös kuuntelemassa matkailukorttelin tarinoita: TFMK järkkäsi tänä vuonna Niinivaaran Pekan kertomaan matkastansa Australiaan: to 1700, pe, la ja su 1300.
Meikäläisen voi löytää perinteiseen tapaan Touring Finlandian osastolta to,la ja su.
Timo
Meikäläisen voi löytää perinteiseen tapaan Touring Finlandian osastolta to,la ja su.
Timo
Perjantaina aamupäivällä on tarkoitus tulla ja kierrellä osastoja kunnolla iltapäivään asti.
Mietin minkä tunnuksen pistäsin päälle näyttelyyn, kurapyörä T-paitaa ei (vielä) ole mutta sen taitasi korvata KARPOLLA ON ASIAA paidalla jota ei ihan kaikilla ole päällä.. 
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Mun fleecen selässä lukee niin isolla KTM, että ei voi erehtyä mieltymyksien suunnasta.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
- termostatti
- Pyörä: -97 XTZ 750
Torstaina ollaan iskän kanssa paikalla.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Mielenkiintoinen kysymys,et miten kurapyöräprukka toisensa tuntee.Pitäiskö olla punainen neilikka rinnassa
.No,mun yhteysteidot löytyy kait tuolta,jos haluaa turista tai vaikkapa paarissa pilsun paiskata 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Vai naula ottassa? Parkkeerataanko mopetit sinne pohjoispäätyyn ja turistaan Balconyn ikkunapöyässä mopetien "yläpuolella"? Voikohan pyörän jättää yöksi siihen parkkiin, jos jano iskee yllättäen?gixxerman kirjoitti:Pitäiskö olla punainen neilikka rinnassa
Täytyypi harkita tuota, samanlainen paita löytyy myös kaapista...JIIÄSSÄ kirjoitti:Mietin minkä tunnuksen pistäsin päälle näyttelyyn, kurapyörä T-paitaa ei (vielä) ole mutta sen taitasi korvata KARPOLLA ON ASIAA paidalla jota ei ihan kaikilla ole päällä..
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
-Jesco White
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Jo toisena vuonna peräkkäin jää Mp-näyttely väliin, huolestuttavaa. Ehkä taas ensi vuonna...
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Itse olen lähdössä neitsytmatkalle MP-messuille lauantaina. Toivottavasti sinne mahtuu silloin sekaan... Onko siellä yleensä ollut hyviä ajovarustetarjouksia?
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
No joo, siinäpä kysymys, kuinka tunnistaa samanhenkinen lajitoveri, itse lisäsin tunnistettavuutta näin, eli tällaisen lapun kantoteline olen todennäköisesti minä:gixxerman kirjoitti:Mielenkiintoinen kysymys,et miten kurapyöräprukka toisensa tuntee.Pitäiskö olla punainen neilikka rinnassa.No,mun yhteysteidot löytyy kait tuolta,jos haluaa turista tai vaikkapa paarissa pilsun paiskata