Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

zei-zei
Pyörä: DR 800

Re: Löytyisköhän Jämsän alueelta surauttelijoita?

Viesti Kirjoittaja zei-zei »

Eilen menin Akuliinaan 18.00 aikoihin, mutta ei näkynyt kurapyöräilijöitä tällä kertaa!
Lyöttäydyin siitä sitten veteraanien kelkkaan ja tulihan sitä ajeltua sorateitä Hassin kautta Pihlajakoskelle ja takasin.
Aika pölysiä oli noi soratiet tällä kertaa 8)
Pistäkää vaan tännekin jonkinlaista ilmoitusta, milloin ootte lähdössä surautteleen, Ticcin ja IMPistin mukaan oisin varmaan ehtinyt, mutta ei ollut mulla vaan mitään tietoa lähdöstä! No.. ehkä seuraavalla kerralla sitten.
Ja Mäntän poiken kanssa olis ihan mukava lähtee joskus koluamaan Mäntän seudun reittejä, vaikkakin toi keskinopeus tuntuu aika hurjalta (63km/h) jos tiet on pieniä sorateitä :mrgreen:
Ticci
Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86

Viesti Kirjoittaja Ticci »

zei-zei kirjoitti:Eilen menin Akuliinaan 18.00 aikoihin, mutta ei näkynyt kurapyöräilijöitä tällä kertaa!
Lyöttäydyin siitä sitten veteraanien kelkkaan ja tulihan sitä ajeltua sorateitä Hassin kautta Pihlajakoskelle ja takasin.
Aika pölysiä oli noi soratiet tällä kertaa 8)
Pistäkää vaan tännekin jonkinlaista ilmoitusta, milloin ootte lähdössä surautteleen, Ticcin ja IMPistin mukaan oisin varmaan ehtinyt, mutta ei ollut mulla vaan mitään tietoa lähdöstä! No.. ehkä seuraavalla kerralla sitten.
Ja Mäntän poiken kanssa olis ihan mukava lähtee joskus koluamaan Mäntän seudun reittejä, vaikkakin toi keskinopeus tuntuu aika hurjalta (63km/h) jos tiet on pieniä sorateitä :mrgreen:
Nyt ei ehtinyt millään keskiviikko reissuun, muutenkin näyttää loppuviikko heikolta surauttelujen suhteen. Viime viikolla Akuliinassa kävin, mutta ajelin kuitenkin omia polkujani, Kuhmoisissa kävin silloin.

Tuo tiistainen ajelu IMPistin kanssa oli vähän sellainen hetken päähänpisto, siinä ei enää ehtinyt laittaa viestiä kun piti jo mennä :oops: . Täytyy seuraavalla kerralla ennakoida paremmin.
Ticci

Eilen tuli pikkulenkillä käytyä Jämsänniemellä. Just tietysti sen ukkoskuuron aikaan :mrgreen: Vettä tuli aika reippaastikin niin pakko oli ajella hiljakseen kun ei oikein tahtonut eteensä nähdä. Raekuuron onnistuin jotenkin välttämään, onneksi :P

Yhteen umpiperäänkin tuli eksyttyä ja kun vesisateessa piti näppärästi pyöräyttää AT ympäri niin eiköhän se kellahtanu kyljelleen :oops:
Ticci

No niin, oli tuossa IMPistin kanssa puhetta että huomenna lähdetään surautukselle kello 18.00. Lähtöpaikkana on Jämsän Neste, alustavasti jo reitin suuntaakin pohdittiin. Pitää vielä vähän karttoja tutkiskella.

Mukaan vaan kaikki kenelle vaan aika sopii. :P
Ticci

Oliskohan ensiviikolla joku päivä kenelläkään aikaa surautukselle? Nyt kun alkoi loma niin onnistuis päivä aikaankin. 8)
zei-zei

Ticci kirjoitti:Oliskohan ensiviikolla joku päivä kenelläkään aikaa surautukselle? Nyt kun alkoi loma niin onnistuis päivä aikaankin. 8)
Maanantaina vois olla ehkä mahdollisuus lähteä surautteleen. Täytyy pistää iltavapaahakemus vetämään, palataan asiaan kun pomo (vaimo) on käsitellyt hakemuksen :roll:
zei-zei

Hakemus on käsitelty ja hyväksytty :P
Mulle kävis huomenna klo.17 aikoihin, mitenkäs muille? Jämsän- tai J.kosken Nesteeltä lähtö :?:
IMPisti
Pyörä: Kawa KLE

Viesti Kirjoittaja IMPisti »

Maanantaina vielä iltahuki :cry:
Ticci

zei-zei kirjoitti:Hakemus on käsitelty ja hyväksytty :P
Mulle kävis huomenna klo.17 aikoihin, mitenkäs muille? Jämsän- tai J.kosken Nesteeltä lähtö :?:
Jos vaikka 17.00 lähdetään Jämsänkosken Nesteeltä?
Minulle käy kyllä sitten muinakin päivinä jos joku haluaa lähteä soraa lennättämään eikä nyt pääse mukaan.
zei-zei

Jep! JK.n Nesteeltä klo 17. Toivottavasti tulee muitakin :!:
Ticci

zei-zei kirjoitti:Jep! JK.n Nesteeltä klo 17. Toivottavasti tulee muitakin :!:
Ja niinhän sitä ajelemassa käytiin! Kahdestaan ajeltiin Länkipohjan suunnalla vähän toista sataa kilometriä.

Jos yrittäisi keskiviikkona Akuliinaan katsomaan olisiko siellä muita kurapyöräilijöitä.
zei-zei

Niinpä! Ihan mukavia ja suht'koht pölyttömiä teitä ajeltiin tällä kertaa.
Keskiviikkona vois kokeilla taas. Ainakin meinasin uteliaisuuttani tulla katsomaan, onko siellä surauttelijoita lähdössä tällä kertaa :mrgreen:
zei-zei

Tulee vähän myöhään tää kysely mutta olisko huomenna ketään lähdössä surautteleen?
Nyt olis mulla pitkästä aikaa mahdollisuus lähtee heittämään jonkinlainen lenkki.
Klo 17- 18 aikoihin ois mahdollista päästä tien päälle.
Mulla on reilun 200km lenkki navigaattorissa, mistä on helppo nipistää osa pois jos aika loppuu kesken :!:
Ticci

Tälle päivälle on jo niin paljon illaksi ohjelmaa etten minä ainakaan valitettavasti ehdi mukaan, vaikka sää nyt vaihteeksi hyvältä vaikuttaisikin surautteluun.
zei-zei

Milloin ja mistä oot lauantaina lähdössä Kivettyyn? Mulla saattais olla "pienen pienet" mahdollisuudet lähteä päivä ajelulle myös. Onko sinne muita lähdössä Jämsästä?
Täytyy tänään heittää joku helppo tuttu lenkki, yksin en viitsi noille pikkupoluille lähteä. Pakko on päästä kokeileen uutta "hienoa" tee-se-itse ketjunvoitelu rasvaria,(kumpaa se voitelee paremmin...vannetta vai ketjua) :mrgreen:
Vastaa Viestiin