ramirin kirjoitti:-79 vuodesta viettäny pystikset mukavasti kotosalla, saas nähdä katkeeko putki tänä vuonna..
Höh. Häpee! -94 vuodesta joka kerta mukana, paitsi viime syksynä putki poikki (tosin valelääkärin valetodistus löytyy). Nyt alan keräämään sitten pitempää putkea...
Seittemän veljeksen voimin ollaan tulossa; 5 X SE ja 2 X DR. Pidä Sepi meidän kerhopressuille paikkaa! Ja tullaan tietysti vasta lauantai-illan pimetessä, perjantaina illalla meillä on hauskaa erään vannapii-hänköraunt-nuupi-jäsenen kustannuksella. En nyt nimeä lähde julkaisemaan, mutta Niamola ei tiedä vielä mitä onkaan edessä.... NightShit häppens!
Kipa kirjoitti:Seittemän veljeksen voimin ollaan tulossa; 5 X SE ja 2 X DR. Pidä Sepi meidän kerhopressuille paikkaa! Ja tullaan tietysti vasta lauantai-illan pimetessä, perjantaina illalla meillä on hauskaa erään vannapii-hänköraunt-nuupi-jäsenen kustannuksella. En nyt nimeä lähde julkaisemaan, mutta Niamola ei tiedä vielä mitä onkaan edessä.... NightShit häppens!
Noooh.. onneks itse pystymettä on tuttua, oliskos 12. kerta putkessa tällä kertaa. Ja se on vaan positiivista jos jotakuta pystyy vielä hauskuuttaamaan.
Ja tiedänhän mä jotain.. eikös se ollut "normi" reitti.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
Ny on tilattu varustelekasta riipumatto ja laavu ressu, on mukava sit kölliä ens viikolla saan todennäköisesti pyöränkin läjään, niin on valmiina reissuun, kun sisään ajonkin kerkiän suorittaa
Maailman ennuste jutska, jossa näkyy kylläkin vasta sen viikon keskiviikko, lupaa silloin lämpenevän ja keskiviikon ja torstain välisenä yönäkin 6 astetta lämmintä.. jos tuollaista pitää, niin eipä tarvitse ottaa mukaan mitään.. Jos matkalla sattuu jonkun oravan tai vastaavan yli ajamaan, niin sitten saa apetta.
Ja jossei mitään tule matkalta, niin sitten pitää käydä Vamppilaisten eväillä..tosin onko niillä muutakuin Carilloo jäljellä..ei ole ollenkaan varmaa..
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
Mä ajattelin lähtä ajelee pystikseen perjantaina noin klo 12.00 kirkkonummen Tebikseltä. Kiinnostasko ketää ajella kimpassa?
Jos hävettää ajella issikan perässä ni voin lopussa hieman hiljentää et pääsette ohi ennen torronsuota
nieppi kirjoitti:Mä ajattelin lähtä ajelee pystikseen perjantaina noin klo 12.00 kirkkonummen Tebikseltä. Kiinnostasko ketää ajella kimpassa?
Jos hävettää ajella issikan perässä ni voin lopussa hieman hiljentää et pääsette ohi ennen torronsuota
Oon katellu sellasta pikkutiereittiä
Perässä ajavien kannattaa jo kääntyä ennen Torron suota isolta kirkolta päin tullessa ellei oikein pidemmän kaavan mukaan aio lähestyä
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Niamola kirjoitti:Maailman ennuste jutska, jossa näkyy kylläkin vasta sen viikon keskiviikko, lupaa silloin lämpenevän ja keskiviikon ja torstain välisenä yönäkin 6 astetta lämmintä.. jos tuollaista pitää, niin eipä tarvitse ottaa mukaan mitään.. Jos matkalla sattuu jonkun oravan tai vastaavan yli ajamaan, niin sitten saa apetta.
Ja jossei mitään tule matkalta, niin sitten pitää käydä Vamppilaisten eväillä..tosin onko niillä muutakuin Carilloo jäljellä..ei ole ollenkaan varmaa..
Perjantai-illaksi on myös luvassa hyvinkin lämmintä, ja jo ennen saunaa. Saunan lämmöstä sitten en olekaan varma, mulla on vieläkin niitä sahurin vajaakanttisia polttopuina
Mopo, reppu ja tohtorin ylistys riimit kasassa, pe aamuna uutta takasta alle ja eikun matkaan.. Pakko kait se on kurvaista vaikka kankaanpään sotkun kautta hakemassa vauhtia Sarkolaan, jotta pysyis supereiden vauhdissa edes hetken sieltä asti haetulla lentävällä lähdöllä..
Tai sitten koitan vaan saada mopon rikottua jo ennen iltaa, jotta olis joku selitys miksi en päässytkään kuulemaan superistien ylistyspuheita, kun kaivamme porukalla tohtoria jostakin minne ei päiväkään enään paista.
Ei vais..turha edes kuvitella että jäisin pois tai vielä mahdottomampaa että tohtori leviäis. On spooreihinkin säätiedot luvannut sen verran täytettä että en taida olla ainoa joka niihin jämähtää..
Meillä taitaa tulla taas tylsä siirtymä pelipaikoille, pe aamusta lähdetään ja saa nähdä ehditäänkö perille ennen pimeää. Tekniset ongelmat on mahdottomuus, kaks tai kolme Hondaa reissussa. Kelit näyttäs kesäisiltä.
Niamola kirjoitti:...kankaanpään sotkun kautta hakemassa vauhtia Sarkolaan, jotta pysyis supereiden vauhdissa edes hetken...
Juu ei sieltä Sarkolastakaan enää pitkästi ole, voithan sieltä tulla Timon kanssa Hämeenperän starttipaikkaan. Ja olenko unohtanut ilmoittaa, että rookie-jäsenen eka homma on pilkkoa 10 mottia halkoja järjestäjän liiteriin ennen starttia?