AnssiA kirjoitti:Täältä ilmouttautuu yksi soratie newbie ensi kesän ajeluihin, viime kesä tuli BMW 650 cs:llä ajeltua ja nyt talvella pyörä vaihtui GSA:han. Joten opettelua on paljon edessä kun hiekkatie kokemus on luokkaa pari sataa kilometriä.
Oliko muten sun ex 650 kuvalla tässä hiljattain?
Jaaha on niin lauha aamu,että eikun Honda tulille ja rastia etsimään.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Joo panin sen merkille,olis hyvä talvimopoaihio. .Jos ruokahalu kasvaa syödessä.Muuten,tule ihmeessä tuonne Kivettyyn,ellet jo ole aikonut,hyvä sauma tavata samanhenkisiä ihmisiä ja ajella.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman kirjoitti:Joo panin sen merkille,olis hyvä talvimopoaihio. .Jos ruokahalu kasvaa syödessä.Muuten,tule ihmeessä tuonne Kivettyyn,ellet jo ole aikonut,hyvä sauma tavata samanhenkisiä ihmisiä ja ajella.
Just niin! Ilmoittautuminen tuonne KIVETTY-osioon niin alkaa tuleen soratiet tutuiks
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Jos joku uskaltautuu viikonloppuna ajelemaan niin on tervetullut jääradalle kun se on vielä tasainen ja sileä ennen kuin syödään autoilla urille. Yksityisviestillä lisätietoja ja toki saa ottaa autonkin mukaan jos jonkun mielestä on vielä liian kylmä
Onko Jkylästä Viitasaaren suuntaan jo kovinkin sulia sivummalla olevat tiet? Ajattelin, että ois perjantaina polkaissut mopolla sinne ja lauantaina takas. Ei oo tarkoitus ihan pienimpiä syheröitä ajella vaan sellaista kylätiemeininkiä.
Nastoilla siis ajelen, joten sulia teitä pitkin ei oikein kiinnostaa veivata.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Keskisuomenteillä talvi pysyy ja paranee kun Valion Viili. Meinaatko mennä Päitsiä katteleen? itte aattelin kävästä lavvantaina jämsässä MK14 vilkaseen. Sinne päin on hyviä teitä!!!!!
En oo menossa päitsiä katsomaan, kun taitaa lauantai mennä aika tarkaan koulun penkillä jonnekin puoli neljään saakka.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Huomenna torstaina meinattiin "Motin" kans lähteä johonkin. Lähtöpaikka olis Kuusaa tai Laukaa tai JKL ja lähtöaika n. 16.00. Lenkin kesto 2-4 tuntia. Mukaan mahtuu jos innostusta löytyy.
enska kirjoitti:Huomenna torstaina meinattiin "Motin" kans lähteä johonkin. Lähtöpaikka olis Kuusaa tai Laukaa tai JKL ja lähtöaika n. 16.00. Lenkin kesto 2-4 tuntia. Mukaan mahtuu jos innostusta löytyy.
Lähtö noin klo. 16:00 Laukaa Lidl:n pihasta, Paluu noin klo. 18:00 Kuusaa koskikahvila.
Pysyiskö tuolla pikkuisella mukana,vai pitäiskö gessuun veivata nappulat alle?Tuo olisi hyvä reissu,sais ajoluottamuksen takaisin tuon kaatamisen jälkeen.
Viimeksi muokannut gixxerman, Ke Huhti 20, 2011 8:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.