SyysKivetty 2015 (11.-13.9.) 10th anniversary!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Re: SyysKivetty 2015 (11.-13.9.) 10th anniversary!
Nyt sain tuonne aloitukseen mahtumaan kuvan itse kämpästäkin...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Mukana + JMS lähtee myös messiin.
...sinne puolijoukkuetelttaan jos semmoinen tulee?
- Jutale
Milläs JMS ajaa ja onko myös Mustasaaresta? Helpottaa ryhmien suunnittelua vähän jo etukäteen jos tietää paljonko on minkäkinlaisia pyöriä tulossa.kepa kirjoitti:Mukana + JMS lähtee myös messiin.
BMW F650GS Dakar & SeinäjokiJutale kirjoitti: Milläs JMS ajaa ja onko myös Mustasaaresta?
Tulossa, vaikka näillä näkymin onkin päivystysviikonloppu. Oma teltta...
-
ippana4
- Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin
Pienoosella epävamuutella kans ilmoottaurun mukahan, jos Jussi Ässän ja Voten ryhmän mukana pääsee sitten rallailemaan ja kai sitä jossain sitten mahtuu nukkumaankin 
-
mks900
- Pyörä: Husqvarna fe 250 2018, Honda Dominator
Voisin kans tulla päiväkävijänä tai sitten nukkua vaikka saunassa jos siltä näyttää.
Minäkin yritän mukaan - päiväkävijänä RK:n kanssa.
Ryhmä sen mukaan tulenko XR 600 R:llä vai GSA:lla.
Ryhmä sen mukaan tulenko XR 600 R:llä vai GSA:lla.
Joo tulossa ollaan, minä ja adve 
-
ippana4
- Pyörä: Honda XRV 750 Africa Twin
Kuten jo ereellä sanoin, pienellä epävarmuudella ja kävi sitten niin, että jouruun peruuttamaan keikan.
Poika tuloo hoitoon just tuolla ajankohdalla. kaikille osallistujille tsemppiä toivottaen.
Poika tuloo hoitoon just tuolla ajankohdalla. kaikille osallistujille tsemppiä toivottaen.
- Jutale
Moi Kaikki !
Niinkun jo oli mulle, Aapolle ja parille läheisemmälle kurakaverille tiedossa... Priorisoitu on nyt koripallo ekaks, sorry
Eli tulen perjantaina järkkään ja vastaanottamaan, viivyn sen minkä jaksan/kerkeen. Lauantaiaamuna on oltava näillä näkymin 9-10 Treella. Aapolla kova leiri, haluais olla teidänkin kanssa mutta, valinta osu nyt näin ja isi menee sen mukaan. Olen pahoillani.
Eli olen ottamassa vastaan. Käyttäydytte ihmisiks, niinku aina. TOTTELETTE JONTTUA !! kun minä häivyn. Se vielä järkkää näitä ku mää en jaksa tai ei pyörättömänä huvita. Mut ainakin vielä nyt minä siivoan maanantaina, käyttäytykää siihen kahtoen.
Kaikki normaalisti paikalle perjantaina, muuta en nyt osaa edelleenkään kertoa. Reitit, tarrat, paidat on vielä pimennossa. Kaikkee muutakin festaria tässä ja perhe-elämää...
Eli Tapsakin saa ajaa, minä en vieläkään. The Mäkikin jää edelleen porukalla menemättä vaikka siitä haaveilin, kymmenennellä kerralla.
Mut katellaan, ainakin sillon perjantaina nähdään. Voin kokeilla jos saisin kämpän jo ke tai to jos joku haluaa tulla kalastaan, saunomaan, juomaan aikasemmin, ilmottelen tuolla aloituksessa ja täällä muutenkin.
-JUSSI-
Niinkun jo oli mulle, Aapolle ja parille läheisemmälle kurakaverille tiedossa... Priorisoitu on nyt koripallo ekaks, sorry
Eli tulen perjantaina järkkään ja vastaanottamaan, viivyn sen minkä jaksan/kerkeen. Lauantaiaamuna on oltava näillä näkymin 9-10 Treella. Aapolla kova leiri, haluais olla teidänkin kanssa mutta, valinta osu nyt näin ja isi menee sen mukaan. Olen pahoillani.
Eli olen ottamassa vastaan. Käyttäydytte ihmisiks, niinku aina. TOTTELETTE JONTTUA !! kun minä häivyn. Se vielä järkkää näitä ku mää en jaksa tai ei pyörättömänä huvita. Mut ainakin vielä nyt minä siivoan maanantaina, käyttäytykää siihen kahtoen.
Kaikki normaalisti paikalle perjantaina, muuta en nyt osaa edelleenkään kertoa. Reitit, tarrat, paidat on vielä pimennossa. Kaikkee muutakin festaria tässä ja perhe-elämää...
Eli Tapsakin saa ajaa, minä en vieläkään. The Mäkikin jää edelleen porukalla menemättä vaikka siitä haaveilin, kymmenennellä kerralla.
Mut katellaan, ainakin sillon perjantaina nähdään. Voin kokeilla jos saisin kämpän jo ke tai to jos joku haluaa tulla kalastaan, saunomaan, juomaan aikasemmin, ilmottelen tuolla aloituksessa ja täällä muutenkin.
-JUSSI-
Nyt alakaa tulemaan suorituspaineita 
Mika tulee Varsinais-suomen sinisten enkeleiden mukana juhlakivettyyn.
telttapaikka käy.
Mika ja blue adv 990
telttapaikka käy.
Mika ja blue adv 990
- Totti
- Pyörä: Tenere 700
- Viesti:
Tulossa. Vieläkö puolijoukkueteltassa on tilaa vai tuonko yksiön tarakalla?
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv
https://www.kuraukot.fi/
Mukana. Puolijoukkuetelttaan jos sinne vielä mahtuu, muutoin mennään omalla teltalla.