Olishan se Hiilikämpäntielle osuvampi nimi kun ei siellä paljo mitään kämppiä tai muita töllejä näy tien varressa...
Mukaan Ceevu vaan kyllä se ooppeli jaksaa oottaa!
Ja Evolla tosiaa noi "tiet" on tosiaan vähän toista luokkaa kun muualla. Rieskantieltä kääntyy pari hyvää kyllä...
Tonne Sudenpesäntien majavapadolle on kait tullu asukit takas, paikalisehdessä oli siittä kesällä juttua. Ainakin se pato on ehjä ja tiekin siis edelleen veden peitossa. Ja ne puut on edelleen siellä mäen päällä tien tukkona. Suosittelen jättämään ton väliin jos siellä kerran ne nakertajat nykyään asustelee. Voipi kettutytöt yms. suuttua ja ajokiellot yleistyä...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Mukava ajokauden päätösreissu oli!
Aattelin päästää mopon talviunille ja jatkaa ajeluita sit joskus ens vuoden puolella...
Jos ei iske joku marraskuun lämpöaalto...
Kyl nyt taitaa jäädä väliin!
Alkaa toi oma "sademittari" olla täynnä, ulkona kun joutuu työpäivät pääasiassa viettämään. Ei oikein jaksa enää vapaa-ajalla nauttia sateesta ja kylmästä...
tomiik kirjoitti:No hitto eikös H:linna tuu Pystikseen tänä vuonna???
Kyllä taitaa jäädä väliin meidän partiolta. Mulla pyörä ollut pukilla jo kuukauden. Mutta eiköhän tuo Lammin porukka jälleen perusleirin pystytä kaikkine hienouksineen
Kyllä taitaa jäädä väliin meidän partiolta. Mulla pyörä ollut pukilla jo kuukauden. Mutta eiköhän tuo Lammin porukka jälleen perusleirin pystytä kaikkine hienouksineen
Perjantai aamuna ollaan lähdössä pänikät keikkuen kohti Mikkeliä. Keli taitaa olla pitkästä aikaa kuivan puoleinen. Saatta jopa kurkkua joutua kostuttelemaan
Perjantai aamuna ollaan lähdössä pänikät keikkuen kohti Mikkeliä. Keli taitaa olla pitkästä aikaa kuivan puoleinen. Saatta jopa kurkkua joutua kostuttelemaan
Siellä sitten törmäillään. Huomenna laitettava retkikamppeet mopon selkää, että pääsee perjantai aamuna ajoissa starttaamaan.