Rovaniemen päristelyt/kokoontumiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Rovaniemen kurapyöräilijöille kysymys (toki muutkin saavat vastata): olen suunnittelemassa tulevan kurapyöräilijän (vielä 11v) yhden yön reissua noin 50 - 100 km säteelle Roista. Ajatus, että yövymme jossain laavulla jonkun lammen tai järven reunoilla joko laavulla tai omassa teltassa toukokuussa. Löytyykö sellaista paikkaa, jossa olisi polttopuut valmiina ja onko tuolla Rovajärven ampuma-alueella lupa yöpyä ko. tiimoilla? 
- gabbernaut
- Viesti:
Anteeksi eteläisyyteni "HartsaGS kirjoitti:Rovaniemen kurapyöräilijöille kysymys (toki muutkin saavat vastata): olen suunnittelemassa tulevan kurapyöräilijän (vielä 11v) yhden yön reissua noin 50 - 100 km säteelle Roista. Ajatus, että yövymme jossain laavulla jonkun lammen tai järven reunoilla joko laavulla tai omassa teltassa toukokuussa. Löytyykö sellaista paikkaa, jossa olisi polttopuut valmiina ja onko tuolla Rovajärven ampuma-alueella lupa yöpyä ko. tiimoilla?
http://www.rankkajatka.fi/laavut/index.htm
-mika-
ps. Kaikki on kylläkin ilmeisesti ihan rovan kupeessa.
Laavuja ym. löytyy vaikka kuinka paljon ja osassa on puutkin valmiina... eli joskus tässä on mahdollista katsoa niitä paikkoja kartalta tai käväistä katsomassa joku ilta/vkl ja helppohan on esim. käydä tavaroita/puita ym tuolle etäisyydelle tarvittaessa vaikka etukäteen autolla (hyi
).
Useat laavut kyllä ovat siten että eivät ole aivan tienvieressä vaan joutuu kävelemään ehkä 100m tai harrastamaan hieman polkuajoa. Esim. Meltausjokivarressa on ainakin kaksi hienoa laavua/kotaa joihin pääsee lähelle mopolla ja joissa on puita sekä upea joki/koski vieressä.
Useat laavut kyllä ovat siten että eivät ole aivan tienvieressä vaan joutuu kävelemään ehkä 100m tai harrastamaan hieman polkuajoa. Esim. Meltausjokivarressa on ainakin kaksi hienoa laavua/kotaa joihin pääsee lähelle mopolla ja joissa on puita sekä upea joki/koski vieressä.
antti
Hah! Pyritään pelimestoille sillon! <3 
MunaPussiRacingTeam!
Troy Lee:n kypärät ja vermeet!
LifeOfHösö
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
LifeOfHösö
Vois sillon toukokuun lopulla olla jo lumet sulannu, vielä löytyy yllättävän paljon lunta pusikoista.
Tänään kävin ajamassa 20km lenkin metässä. 5km työnsin hangessa meni aikalailla hermot
Vitutuksen kruunas kun ylitin semmosta pikkusta sulaa jokea/puroa nii puhelin sukelsi taskusta sinne
Voi vietävä että teki mieli polkea jalkaa

Tänään kävin ajamassa 20km lenkin metässä. 5km työnsin hangessa meni aikalailla hermot
Vitutuksen kruunas kun ylitin semmosta pikkusta sulaa jokea/puroa nii puhelin sukelsi taskusta sinne
Voi vietävä että teki mieli polkea jalkaa
Voihan pahus, pääsin ekaa kertaa poliisiauton takapenkille
Minulla oli tavaratelineellä bensakannu joka oli kahdella remmillä kiinni, yhtäkkiä seläntakaa löi 2-3 metriä korkeat lieskat, mahdollisesti kallistunut pakoputkeen tai sitten ne remmien päät osuneet putkeen ja syttyneet ja sytyttäneet polttoainekannun. Mopon peräosa paloi karrelle, ja kun potkaisin polttoainekannun ojaan niin syttyi vielä kaupan päälle maastopalo.
Voihan pahus!!! Piti soittaa palokunta ja poliisikin tuli tietysti samaa reissua, mukavia ukkoja muuten, jos se nyt yhtään lievitti ketutusta. Eli ajot ovat nyt sitten vähäksi aikaa hieman huonommalla kunnes saa korjautettua/korjattua tuon mopon. Onneksi ei ukko syttynyt tuleen!! jos positiivisia asioita etsii!!! Eli siis omaa tyhmyyttä kaiken lisäksi tuo tulipalo tavallaan 
antti
No ei perkele! Elä roiala polta sitä lappia vielä. Anna met tullaan Timpan kans ensi rossaan sinne viikonlopuksi. Sit voitta taas temmeltää niitten jerrykannujen kanssa sielä... 
nim. yhen polokupyärätirtintuhopolttoayrittänymakkaranpaistonlomassa...
nim. yhen polokupyärätirtintuhopolttoayrittänymakkaranpaistonlomassa...
MunaPussiRacingTeam!
LifeOfHösö
LifeOfHösö
Onneksi palomiehet olivat pikaisesti paikalla, niin ja tämähän sattui vielä asfalttitiellä
Nyt olis sitten isompi tankki maksanut ittensä takaisin, katsotaan kauanko sitä haluaa maksaa "oppirahoja" Katotaan uskaltaako kukaan ottaa minua ainakaan metsäpalovaroituksen aikaan mukaan enään ajelemaankaan kun olen niin liekeissä ajajana
Nyt olis sitten isompi tankki maksanut ittensä takaisin, katsotaan kauanko sitä haluaa maksaa "oppirahoja" Katotaan uskaltaako kukaan ottaa minua ainakaan metsäpalovaroituksen aikaan mukaan enään ajelemaankaan kun olen niin liekeissä ajajana
antti