Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Mites viikonloppuna jonkinlaista ajelua? Lauantaina iltapäivällä tai sunnuntaina kävis ainakin itselle.
Full Speed Ahead
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Tuskan hiki päässä.romu kirjoitti:Eilenkin kävin hikoilemassa
Aina kiireinen mansikanviljelijä
-
jussimh
- Viesti:
Sanot vaan FSA mistä lähdetään ja mihin aikaan, niin kyllä me sinne tullaan jos suinkin päästään. Mietit vielä hieman reittiä etukäteen niin perässä yritetään pysyä.FSA kirjoitti:Mites viikonloppuna jonkinlaista ajelua? Lauantaina iltapäivällä tai sunnuntaina kävis ainakin itselle.
Jussi
kyllä taas minun tuuria et toiset lähtee ajeleen kun ei pääse mukaan...
Eilen käytiin kaverin kanssa pieni mutka ajamassa jälkiä näkyi et kyllähän
täällä todisteet ajeluista nähty. Vaan joskus pitäis päästä seutuja paremmin
tuntevien matkaan ja mukaan. Mikähän se samin numero vois olla? Kertokaa sille terveiset et nykäisee hihasta sitä ite näköjään niin väsynyt jo siihen aikaan ja kotiinlähtö mielessä et aina jää kysymättä....
Eilen käytiin kaverin kanssa pieni mutka ajamassa jälkiä näkyi et kyllähän
täällä todisteet ajeluista nähty. Vaan joskus pitäis päästä seutuja paremmin
tuntevien matkaan ja mukaan. Mikähän se samin numero vois olla? Kertokaa sille terveiset et nykäisee hihasta sitä ite näköjään niin väsynyt jo siihen aikaan ja kotiinlähtö mielessä et aina jää kysymättä....
Laitoin sulle Markku yv:nrowe kirjoitti:Mikähän se samin numero vois olla?
Näyttää pahasti siltä, että oon viikonlopun lastenvahtina sunnuntaihin n.klo 15.00 asti...FSA kirjoitti:Mites viikonloppuna jonkinlaista ajelua? Lauantaina iltapäivällä tai sunnuntaina kävis ainakin itselle.
Sami
Lauantaille on tänne ylemmän savon suuntaan jo suunniteltu kaverin kanssa tunnustelureissua Jyrkän maastoihin - lähtö Iisalmesta. Tarkoitus ois lähteä tutkailemaan, josko sieltä on väyliltä lumet pois ja kestää ajella. Sen suurempaa tykittelyä ei ehkä tule, vaan lähinnä reittien tutkailua myöhempiä kurvailuja varten.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ennuste lupaa näköjään viikonlopulle aika kosteaa ajokeliä. Sunnuntaina ei vissiin ihan niin paljon sada, joten sille päivälle vois jotain ajoja miettiä. Pääsen koneelle seuraavan kerran vasta viikonloppuna, joten reitin suunnittelu voi olla kyllä aika hiljaista. Jos jollain on hyvää pätkää tiedossa niin minulle kyllä käy kaikki suunnat/reitit.
Full Speed Ahead
Käytiin eilen kaverin kans ajamassa pikku lenkki. Ajeltiin hissukseen kun kaveri ei ole ajellu nappuloilla ennen... Tulikaste noviisille heti ekareissulla, pikku adve metsikköön ja naarmuja mopoon ja muuta pientä. kuski säilyi ilman fyysisiä vammoja, mutta henkiset vammat sitäkin suurempia..
Mtn viikonlopun ajelut??? Mulle lauantai kävis paremmin ku sunnuntaina on se hiivatun äitien päivä.?????????
Mtn viikonlopun ajelut??? Mulle lauantai kävis paremmin ku sunnuntaina on se hiivatun äitien päivä.?????????
Tuota velipoika tulossa käymään täällä suunnassa ja sillä olis jopa reittiä suunniteltu jos kiinnostaa mukaan kyllä pääsee tai sit me voidaan lähteä muiden mukaan jos ehdotuksia ja suuntia olis valmiina?
-
jussimh
- Viesti:
Viikonloppuna näyttää olevan kosteat kelit, mutta mites tänä iltana? pitää tosin hieman purkaa pyörää ja selvittää mistä se bensa nenään haisee, ja katsoa kerkeäisikö sitä starttiakin purkaa. ja nappula pitää taakse laittaa.
Jussi
Jussi
Tämä ilta vielä vähän auki, voin lähtee jos ehdin työ kiireiltä. Jussilla melko paljon tekemistä mopon kanssa
Niin ja se tangon koroke sun on vielä laitettava. Luin jostain että startti on ominaisuus noissa mopoissa. mulla varmaan hajoaa kohta. Huomenna olen kyllä mukana.
-
jussimh
- Viesti:
no oisko se sitten heti aamusta huomenna? vaikka klo 9:00 jostain esim pitkälahden ABC:ltä jonnekkin, tai on mulla ne pari vakio paikkaa tiedossa joita ei kehtaa tässä ääneen sanoa.
Jussi
Jussi
Huomenna klo 9 ABC pitkälahti käy!
NO EI VITTU MULLE KÄY!!!!
Joskus toiste sitte
.
Joskus toiste sitte
Sami
-