Jani M kirjoitti:Hyvin näytti joo Gilera menevän. Tulin pitkät pätkätä perässä kai ekalla kierroksella ja siinä siirtymän jälkeisellä syheröosuudellakin katuenska taipui kivasti puunkiertoon. Loppukierroksella sitten karkasitkin. Harmi, etten hoksannut tulla ajon jälkeen jutulle.
Osuin siinä tutustumiskierroksen loppupuolella kantoon ja kolmonen lompsahti pesään....pääsin siitä sitten hyvin ekalla varsinaiselle rundille aivan tyhjälle baanalle...oli ilo laskea meneen kun ei ollut juuri ruuhkaa mitä nyt jossain vaiheessa alkoi porukkaa lappaa kevyemmillä vekottimilla ohi.
Oliko Jorilla pohjolankurapyöräilijäkrossipaita päällään? Jos oli, niin sitten mekin jutusteltiin reitillä. Olit pysähdyksissä ja kysäisin, että tarviitko työkaluja, kun mulla jotain oli repussa. Et tarvinnut, ja sitten jatkettiin matkaa. Ihmettelinkin, että mikä ihmeen pyörä se oikein oli.
Mitä on porukat mieltä, olisikohan Säkylä sopiva ensimmäinen "kilpailu" tänä kesänä crossin aloittaneelle isä- poika parivaljakolle.
Siis ensi kesänä jos kävisi koittamassa jonkinlaisen kisan / sinne päin jutun.
Siis ihan kokemusta haettaisiin vain. Onkohan tuo tapahtuma vaativuudeltaan ja reitin raskaudelta sopiva vielä opetteleville?
Jos on ideoita muistakin tapahtumista niin ehdotelkaa. Minulla siis ei vielä A- korttia, joten ei siirtymiä.
Olisikohan Himos vaihtoehtona??
marjastaja kirjoitti:Mitä on porukat mieltä, olisikohan Säkylä sopiva ensimmäinen "kilpailu" tänä kesänä crossin aloittaneelle isä- poika parivaljakolle.
Siis ensi kesänä jos kävisi koittamassa jonkinlaisen kisan / sinne päin jutun.
Siis ihan kokemusta haettaisiin vain. Onkohan tuo tapahtuma vaativuudeltaan ja reitin raskaudelta sopiva vielä opetteleville?
Jos on ideoita muistakin tapahtumista niin ehdotelkaa. Minulla siis ei vielä A- korttia, joten ei siirtymiä.
Olisikohan Himos vaihtoehtona??
Säkylä on just oiva paikka. Himos oli jo selkeästi vaativampaa ajettavaa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Puuhaatkaapa Talvi-Säkylä.
Ei malttaisi taas pitkää vuotta odottaa.
Kai Säkylässäkin lunta piisaa Tammi-Helmikuussa.
Voisi paikalliset majoitusliikkeetkin kaivata piristystä talvikauteen.
Mausesku tai joku muu järjestävän tahon edustaja?