URAA 2016
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: URAA 2016
Onkohan tänään tulossa Oulusta porukkaa? At eturatas pitäisi saada, eikä Rovaniemeltä löydy. Olisikohan jollakin tallin nurkissa täällä päin?
Millaista eturatasta haet?tekes kirjoitti:Onkohan tänään tulossa Oulusta porukkaa? At eturatas pitäisi saada, eikä Rovaniemeltä löydy. Olisikohan jollakin tallin nurkissa täällä päin?
Xrv 750 1997
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
EtuHammasratas ketjuihin siis.
Sopiiko KTM 990 tai KTM/Husvarna 450 eturattaat? Niitä löytyis tallista.tekes kirjoitti:EtuHammasratas ketjuihin siis.
Tai löytyis valmis rataspaketti, jossa Husqvarna FE 450 kiinni ja tankattuna
Harri
Tämmönen kuin
Eturatas, 16-Hampainen
JT Sprockets 125-JTF314.16
Eturatas, 16-Hampainen
JT Sprockets 125-JTF314.16
Mutta Husqvarna-rataspakettikin kuulostais hyvältä
Kiitos ajoseurasta, ja remppa-avusta. Kotimatka onnistui, vaikka nilkuttaen. Uraa jäi päivää vajaaksi, mutta antoisa reissu silti.
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
https://goo.gl/photos/wtyc7cDb1uAdeXUA8
Tuolla jotain kuvatuksia ja videoita jos jaksaa plaarata.
Kiitos kaikille ajo- ja turinakavereille, huippureissu oli taas perinteiseen tyyliin!
2 tiukkaa ajopäivää ja roviksen kisat päälle, nyt ei heti tee mieli ajaa mopolla...
Semmoinen hyöty ajopäivistä oli, että kisoissa sai heti pään ja yrityksen mukaan alusta alkaen, loppu vaan paukut kesken.
Ensi vuonna samaan aikaan, oli Hessun kanssa jo puhetta.
Niin moni halusi pedatut vuoteet, että ensi vuonna ne tulevat pakettiin mukaan per automatik, vaikuttaen hieman tuohon halpaan hintaan.
Tuolla jotain kuvatuksia ja videoita jos jaksaa plaarata.
Kiitos kaikille ajo- ja turinakavereille, huippureissu oli taas perinteiseen tyyliin!
2 tiukkaa ajopäivää ja roviksen kisat päälle, nyt ei heti tee mieli ajaa mopolla...
Semmoinen hyöty ajopäivistä oli, että kisoissa sai heti pään ja yrityksen mukaan alusta alkaen, loppu vaan paukut kesken.
Ensi vuonna samaan aikaan, oli Hessun kanssa jo puhetta.
Niin moni halusi pedatut vuoteet, että ensi vuonna ne tulevat pakettiin mukaan per automatik, vaikuttaen hieman tuohon halpaan hintaan.
- drpepper74
- Pyörä: KTM Adventure 990 -07
Nyytit saatu PAKULLA turvallisesti kotio.
Kiitoksia kaikille seurasta oli taas hieno reissu.
Kiitoksia kaikille seurasta oli taas hieno reissu.
mikään ei ole niin varmaa kuin, epävarma
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
Exät, Yamaha 125 dt -78, Kawasaki 125 kmx -87, Yamaha fj1200 -89, Honda blackbird 1100 -01,
KTM 300 exc -05, KTM 950 SM -05, KTM 990 Adventure -06, KTM 690 R -15, KTM 500 exc -15
- Salemanteri
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
Kiitosta paljon kaikille!
Ekaa kertaa Uraa:lla, hiton mukavaa, mahtavaa porukkaa & todella makeita mestoja ajella!
Vuodenpäästä uudestaan
Mulla liian pitkät jalat tollaseen tankkiin
Ekaa kertaa Uraa:lla, hiton mukavaa, mahtavaa porukkaa & todella makeita mestoja ajella!
Vuodenpäästä uudestaan
Mulla liian pitkät jalat tollaseen tankkiin
Toinen Uraa takanapäin ja 4 päivää tehokasta rälläystä ympäriinsä. Hienoo oli taas ja ensivuonna taas uudestaan. Kiitokset Mainarin väelle maistuvista sapuskoista sekä majoituksesta ja muille seurasta!
Sent from my ???? using Tapatalk
Sent from my ???? using Tapatalk
-Janne
- ramirin
- Pyörä: Ready To Push
Kiitos ja anteeksi taas koko seurakunnalle!
Reissu alkoi tiistai illalla ja päättyi myöhään sunnuntaina - vai taisipa livetä nippa nappa maanantain puolelle..
Ajoseura oli mukavaa ja reitit kohdallaan - pidettiin paljon taukoja ja nautiskeltiin lomasta hiekassa, kivikoissa, metsissä, harjuilla ja taisipa jossain kohtaa suopätkäkin olla..
Ens vuonna ehottomasti uudestaan!!
ps. en tie johtuuko liian pitkästä kotimatkasta vai mistä mut nyytit soi päässä edelleen..
Reissu alkoi tiistai illalla ja päättyi myöhään sunnuntaina - vai taisipa livetä nippa nappa maanantain puolelle..
Ajoseura oli mukavaa ja reitit kohdallaan - pidettiin paljon taukoja ja nautiskeltiin lomasta hiekassa, kivikoissa, metsissä, harjuilla ja taisipa jossain kohtaa suopätkäkin olla..
Ens vuonna ehottomasti uudestaan!!
ps. en tie johtuuko liian pitkästä kotimatkasta vai mistä mut nyytit soi päässä edelleen..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Hieno reissu taas, kiitos ajokavereille, puuhamiehille sekä järjestäjille ja erityiskiitos Mainarin nuorelle kondiittorille juhlavuoden maittavasta kakusta. Hieno tapahtuma, ensimmäinen kymmenen vuotta takana ja edessä toivottavasti vielä vuosia monin kerroin. 
Weteraani kurapyöräilijä
-
kafuusti
- Pyörä: KTM exc 500 -17vm 690Enduro 20vm
Kait se häytyy ens kesänä itsekkin lähtiä kun nyt tuli tuo 690 enduro laitettua, ja tässä kun vieressä asustaa
Paikat on kyllä monet tuttuja kun talvella tullu kelkoilla ajeltua siellä.
Tämän vuoden osallistuja listassa ei kyllä tainnu yhtään rovaniemeläistä olla
Tämän vuoden osallistuja listassa ei kyllä tainnu yhtään rovaniemeläistä olla