kesä 2007 kkkk-tapaaminen
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
tand
- Pyörä: Yamaha Tenere Extreme Honda TLR200
KKKK 07
Moi
Minulle sopisi hyvin tulla jyväskylän kautta koska olin ajatellut että puolet siirtymästä olisi paahtaminen ja sitten kiertely.
Oletan että ajo ja paussi täältä olisi 4 h joten kl 13.00 jyväskylässä olis hyvä. Jos sulle käy niin missä tavataan.
Terv
Minulle sopisi hyvin tulla jyväskylän kautta koska olin ajatellut että puolet siirtymästä olisi paahtaminen ja sitten kiertely.
Oletan että ajo ja paussi täältä olisi 4 h joten kl 13.00 jyväskylässä olis hyvä. Jos sulle käy niin missä tavataan.
Terv
T-and
Terve
Lähtö muutettu klo 13:00, niin ollaan aikaisemmin perillä.
Katotaan ABC:llä tarkemmin mitä reittiä lähdetään sporaaman kohti Viekiä.
Riku
EDIT: Aikaa muutettu.
Lähtö muutettu klo 13:00, niin ollaan aikaisemmin perillä.
Katotaan ABC:llä tarkemmin mitä reittiä lähdetään sporaaman kohti Viekiä.
Riku
EDIT: Aikaa muutettu.
Viimeksi muokannut RTJ, Ma Heinä 23, 2007 12:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Oma lähtö vielä hieman auki. Olen pe vielä töissä joten joutuisi kolmelta lähtemään jonka seurauksena saapuisi perille Lieksaan joskus 20-21 aikaan. Eli perjantain ohjelma olis siinä. Lauantaina ajelua ja sunnuntaina taas sama siirtymä takaisin. Jos ei aja perjantain saapumisreittiä niin edessä on asfalttia pitkin jyrryttämistä, jota nykyään inhoan yli kaiken.
Oliko perjantaiksi ja sunnuntaiksi suunniteltu jotain yhteisajelua?
Oliko perjantaiksi ja sunnuntaiksi suunniteltu jotain yhteisajelua?
-
AriK
- Pyörä: KTM 950 adv. S
- Viesti:
Työkiireiden takia myöhästyy itäsuomen kierrokseni viikolla, eli en pääse edes käymään 
Akseli Kitka
http://www.anvianet.fi/karvari/
http://www.anvianet.fi/karvari/
Viikonlopulle tulikin äkillisesti muuta ohjelmaa, en siis pääsekkään osallistumaan. Varasialta varmaan löytyy joku tilalleni.
Ilmoittelin TomiKoo:lle asiasta.
Edit-->
TomiKoo ilmoitti että on kiireinen, joten antoi minulle luvan kaupata oman paikkani foorumilla.
Eli jos joku haluaa niin tuolla 10€:lla voi lunastaa nukkumispaikan itselleen.
Ilmoittelin TomiKoo:lle asiasta.
Edit-->
TomiKoo ilmoitti että on kiireinen, joten antoi minulle luvan kaupata oman paikkani foorumilla.
Eli jos joku haluaa niin tuolla 10€:lla voi lunastaa nukkumispaikan itselleen.
Mun reissu peruuntuu myös. Syy näkyy kuvassa vasemmalla.
Viime viikon Hangon reissulla joko venttiilin varren kumi tai männän öljyrengas menny, savuaa ja haisee niin öljynkatkulle, ettei tuolla kehtaa yli tuhannen kilometrin keikkaa heittää. Remontin puolelle menee. Jotta puuha ei loppuisi kesken, niin pojan moposta leipoi kone kiinni eilen, täytyy tästä lähteä hakemaan sitä peräkärryllä.
Joku telttailija saa mennä taloon mun tilalle. Jonossa seuraava voi vaikka heittää mulle YV:tä niin voin antaa tilinumeron jos haluaa sen kympin mulle palauttaa.
Viime viikon Hangon reissulla joko venttiilin varren kumi tai männän öljyrengas menny, savuaa ja haisee niin öljynkatkulle, ettei tuolla kehtaa yli tuhannen kilometrin keikkaa heittää. Remontin puolelle menee. Jotta puuha ei loppuisi kesken, niin pojan moposta leipoi kone kiinni eilen, täytyy tästä lähteä hakemaan sitä peräkärryllä.
Joku telttailija saa mennä taloon mun tilalle. Jonossa seuraava voi vaikka heittää mulle YV:tä niin voin antaa tilinumeron jos haluaa sen kympin mulle palauttaa.
- Liitteet
-
- smoke.jpg
- (331.89 KiB) Tiedosto ladattu 217 kertaa
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Sopiiko liittyä seuraan Imatralla?peeär kirjoitti:Matka reitti Lahti - Viekijärvi, alustava
Lähtö Lahdesta klo 800
Valtatietä Imatralle matkaa 185km eli Imatralla Klo 1030
Imatralta isoa tietä Parikkalaan josta tarkoitus ajella Viekijärven suuntaan pikkuteitä. Pieniä asfalttiteitä mutta pääasiassa kartan keltaisia viivoja pitkin. Sekaan myös mustia viivoja.
Matka Imatralta Lieksaan on 290 km eli pikkuteitä katsellessa aikaa menee lähes 5 tuntia.
Tauot välillä vie lisää aikaa
Tällä suunnitelmalla perillä majalla noin klo 1900 perjantai iltana
Peeär
Hehee, kerro käytyäsi lisää. 15 vuotta sitten kalareissulla käydessäni oli Änäkäisen järvellä pirusti änäkäisiä (= mäkäräisiä), näin loppu kesästä tilanne voi olla toinen.TomiKoo kirjoitti:Tänään torstaina (18.00) olisi tarkoitus käydä parin hengen porukalla tutkimassa muutamia polkuja ja metsäteitä sekä yritän päästä tarkastamaan vaikka yksin sen Änäkäisen makkaranpaistopaikan.
Änäkäinen
Ei nyt ihan kaikki. Omien laskujen mukaan hieman alta 30kpl olisi tulossa, ellei porukka ole sinulle peruutuksia erikseen YV:llä ilmoitellut.TomiKoo kirjoitti:Perhana täällähän kaikki peruvat tulonsa?!
Ryhmä X lähtee Vaajakoskelta (Jlä) klo 13:00 ja perillä ollaan siis ennen 21:00 tai jälkeen. Laittakaa vielä puita saunaan.
Riku
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Valittaen joudun toteamaan, etten pääsekään ajoihin mukaan. Ajohaluja olisi kovasti, mutta ei nyt ajokykyä istua mp:n satulassa pitempää tovia, vaikka niin ehdin jo toivoa.
Meikäläiselle iski nimittäin yllättäen sellainen vitsaus kuin peräpukamat, ja ne operoitiin pari päivää sitten. En ole vaan ihan toipunut tarpeeksi hyvin, joten reissu pitää jättää väliin. Harmittaa vietävästi.
Joku telttailija saa siis minulta sisäpaikan, ja tarjoan sen ilimatteeksi hyvän toiminnan ja järjestelijän kannattamiseksi.
Meikäläiselle iski nimittäin yllättäen sellainen vitsaus kuin peräpukamat, ja ne operoitiin pari päivää sitten. En ole vaan ihan toipunut tarpeeksi hyvin, joten reissu pitää jättää väliin. Harmittaa vietävästi.
Joku telttailija saa siis minulta sisäpaikan, ja tarjoan sen ilimatteeksi hyvän toiminnan ja järjestelijän kannattamiseksi.