Tämä taitaa nyt muuttua "viralliseksi" GS Meeting -sivustoksi, mutta minkäs teet. Sinnepäin pitää puhua missä kuulijat ovat. Hienoa palautetta on saatu tapahtumajärjestelyistä, joitten onnistumisen te itse saitte aikaan. Kiitos siitä kaikille mukana olleille.
Kehuja tuli reittien monipuolisuudesta, jokaiselle jotakin periaatteesta. Oliko se oman tason valinta sitten helppoa tai vaikeaa, ei enää olekaan niin helppo arvioida tuon palautekokouksen puuttumisen takia, mutta korjatkaa asia täällä foorumilla, facebookissa tai GS Meeting-sitella. Antaa kuulua!
Pahimmat kipupisteetkin löydettiin ja ensi vuonna ei enää gps-reitityksen kanssa ole samanlaisia ongelmia. Miten se sitten tapahtuu - jää nähtäväksi.
Reittimestarin mieltä lämmittää kehut reiteistä ja se, että onnistuimme välttämään viimevuotisen kaltaiset "traktoriepisodit".
Mustalta reitiltä kaipaan kokemuksia, kuvia ja tunnelmia - oi jospa oisin saanut olla mukana.
Kuvia varten avataan Picasa-tili, jonne toivon kertyvän kansioita tapahtumaan liittyvistä kuvista ja videoista. Tilin tunnukset uploadia varten saa lähettämällä minulle yv:n, sähköpostin, käymällä ovella tai tarttumalla hihaan kun jossain kohdataan. Soittaakin saa, numerohan teillä on.
Luvan perästä voin laittaa kuvia muistakin lähteistä (esim. täältä foorumilta) tuonne yhteiseen arkistoon, jos joku ei Picasaa halua/osaa käyttää. Lähetä minulle kuvat tai niiden osoite, niin koetan hoitaa homman - jotenkin
Sana on vapaa!