Jyväskylän sorareitit
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tohtorista tuli potilas... DR kaatui pukilta kyljelleen itsekseen! Kytkinkahva poikki ja uusi takaledvilkku rikki. Aattelin että kyllä tuolla Jyväskylään ajaa(100km), mutta ei onnistunut. käynnistyksessä piti ruuvimeisselillä sorkkia kytkinkahvan käynnistyksenestonappia että sai startin pyörimään. Sitten rikkinäinen kytkinkahva kahdella kädellä pohjaan ja vaihde päälle. Seuraavaksi kytkimen vapautus ja kone sammui heti... prkle!
Ehkä tuolla olis ajanut, jos ois raaskinut ilman kytkintä vaihtaa ja olla sammuttamatta. 100km matkalla ois varmaan tullu tilanne vaihtaa useammankin kerran ja kännistys olisi vaatinut akrobatiaa.
Yritän saada tohtorin ajokuntoon, mutta seuraavat ajot on mun osalta ohi.
No, saimpas sentään T63:set alle : )
Ehkä tuolla olis ajanut, jos ois raaskinut ilman kytkintä vaihtaa ja olla sammuttamatta. 100km matkalla ois varmaan tullu tilanne vaihtaa useammankin kerran ja kännistys olisi vaatinut akrobatiaa.
Yritän saada tohtorin ajokuntoon, mutta seuraavat ajot on mun osalta ohi.
No, saimpas sentään T63:set alle : )
-
timoteus58
- Pyörä: GS
- Tohtori_650
- Pyörä: Ktm Adventure 950
Kateellisena miekin, pitäs kai vaihtaa nimimerkkiä. Tohtori on myyty ja huomenna saan Adventuren kilpiin. Ens viikko onkin sitten sisäänajoa. Lähden mukaan kunhan eka huolto on tehty ja Kottaraisen niksit opittu.
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Poimittua GPS-logista tämän päivän ajelusta:
2,4 km lumihankiosuuteen meni aikaa vaivaiset 43min. Kävellen olisit jo perillä
Eipä ole tullut kuin kerran aikaisemmin yhtä hiki pyöräillessä, Raajärvellä.
Osanotto:
KTM-Suzuki, 2-3,
Pyöriä kupeellaan:
KTM-Suzuki, 2-0. Toinen parkista ja minä ajosta
. Ei fyysisiä vaurioita pyörissä
.
Riku
2,4 km lumihankiosuuteen meni aikaa vaivaiset 43min. Kävellen olisit jo perillä
Eipä ole tullut kuin kerran aikaisemmin yhtä hiki pyöräillessä, Raajärvellä.
Osanotto:
KTM-Suzuki, 2-3,
Pyöriä kupeellaan:
KTM-Suzuki, 2-0. Toinen parkista ja minä ajosta
Riku
Kuvat ovat hienoja mutta isoja. Miksi sillä viimesen kuvan miehellä on naama niin punainenfreewind kirjoitti:tänään jo soittelin jkl.än mopo liikkeisiin kyselin tck 80 kumeja vain kuvalta luultavasti löytyy mutta ei viittis asioida kyseisessä puljussa kun viime hädässä! kuvat on hienojatoivottavasti lunta on seuraavalla kerralla vähemmän!
Itsekkin aloin heti reissun jälkeen jahtaamaan rouheempia renkaita. Omaan pyörääni ei ainakaan reifenversandilta löytynyt sopivia
eli näyttää että päädyn edelleen moottoripyörä.org palveluihin. Espanjasta taas saisi vain krossikumeja.
.org:
TKC80 (90/90-21&140/80-18 ) 192EUR. Michelin T63 (90/90-21&130/80-18 ) 165EUR. Pirelli MT21 (90/90-21&140/80-18 ) 133EUR.
ks http://www.moottoripyora.org/ -> shoppi -> renkaat-> endurorenkaat
tai MC scatter
Ai niin:
Sorry Paspit ton sun pyörän paskaamisesta. Tulee siitä vaan kuitenkin jotenkin hyvä mieli, varsinkin kun sen tekee tahattomasti.
Riku
- paspit
- Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R
No mitä tuosta, kuuluu asiaan. Oli vaan talon parkkiksella aika härskin näköinen, ei jäänyt kenellekkään epäselväksi missä sitä oltiin menty.RTJ kirjoitti: Ai niin:
Sorry Paspit ton sun pyörän paskaamisesta. Tulee siitä vaan kuitenkin jotenkin hyvä mieli, varsinkin kun sen tekee tahattomasti.
Riku
Ja mitä renkaisiin tulee, itse aion pärjätä noilla MT90S/T:llä, yllättävän hyvä niilläkin on edetä.
-Pasi