Jyväskylän seudun sorasurauttelut 2011
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Jyväskylän seudun sorasurauttelut 2011
No ainahan sitä ajella pitää, mm. tänään olisi tarkoitus vähän surauttaa. Jos joku mukaan haluaa niin kai sekin onnistuu.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Terveisiä Setubalin raatajalle.gixxerman kirjoitti:Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Toivottavasti on hellettä ettei hiki kuivu
Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
-
jussimh
- Pyörä: KTM 950 Adventure
- Viesti:
Pitäähän ne kelluke ponttoonit olla että jos upottaa liian syvälle suohon...MTK kirjoitti:Eikös siinä ensimmäisen heinänvaltaaman pätkän alussa ollut hento kylkikosketus nurmikon kanssa? Jonon viimeisenä tulin paikalle, mutta oletin, että siinä jumpattiin pyörää pystyyn.
650 Haasteellisessa oli muitakin outoja lisäsäiliöitä niin varmasti oli myös parille banaanille hitsattu käyrä kotelo johonkin vieraan silmän ulottumattomiin.
Aina kiireinen mansikanviljelijä
- gixxerman
Pahin päivä 34 astetta tähän mennessäRTJ kirjoitti:Terveisiä Setubalin raatajalle.gixxerman kirjoitti:Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Toivottavasti on hellettä ettei hiki kuivu
Riku
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Kesäloma reissulla ois kova tarkoitus käydä surauttamassa pönttö vuoren tunnelissa, lähen tos elokuun alusta ensin joensuuhun veteraani ralliin ja sieltä kuopioon, leskelä, kokkola ja sit jyväskylä ja lievestuore, eli aika lailla päivä olis 10.8 eli löytyykö mesta ihan gt kartasta ?
Yksinäinen Susi
- gixxerman
-
jarno78
Ei ihminen voi muistaa, vasta olin kysynyt ja nyt kysyin uuestaan
no täytyy toi paikka merkata gt karttaan ja eiköhän tuolla sit renkaiden jälkiä näy sit likempänä. Ei muita keski suomalaisia lähtis ilta ajelulle? Vauhtihan ei tällä päätä huimaa, mut kevyt nostaa suosta 
Yksinäinen Susi
Jos en tuolloin olis pulikoimassa kylpylässä niin oisin voinut tulla sut säikäyttämään sählymaski naamalla keskellä tunnelia, mutta nyt ei taida noista vesileikeistä johtuen onnistua. Toivottavasti joku muu järjestää sulle lisää sykettä pimeyteen.
En missään tapauksessa epäile soliferin jämäkkyyttä, mutta siinä murskeen tärinässä se saattaapi yrittää monistua jakautumalla
Niin ja löytäminen ei ole kovin hankalaa, nuo junan jäljet kun näkyy vielä useammankin sateen jälkeen.
Niin ja löytäminen ei ole kovin hankalaa, nuo junan jäljet kun näkyy vielä useammankin sateen jälkeen.
Jos vaan olen palannut pohjoisen mökkireissulta hillasankojen ja savuharrien kanssa niin jo vain saatan lähtiä. Täytynee vielä tarkistaa aikataulua lähempänä.jarno78 kirjoitti:Ei ihminen voi muistaa, vasta olin kysynyt ja nyt kysyin uuestaanno täytyy toi paikka merkata gt karttaan ja eiköhän tuolla sit renkaiden jälkiä näy sit likempänä. Ei muita keski suomalaisia lähtis ilta ajelulle? Vauhtihan ei tällä päätä huimaa, mut kevyt nostaa suosta
-
jarno78
tos on mun numero mihin voi sit soitella 0405045429 jarno
Yksinäinen Susi
- gixxerman
Mä voin myös tulla tuolla kevyemmällä ,sehän ei paljoa moposta poikkea
.Olen silloin lomilla(toivottavasti)
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Moi
Löytyiskö tämän viikon keskiviikolle tai torstaille paikallisopasta Äänekosken ja Viitasaaren välimaastoon? Satunnainen matkailija saapuu tiistaina Konginkankaan suunnalle ja voisi lähteä jonkun paikallisoppaan matkaan, ettei ite tarvitsisi kaikkia hyviä reittejä keksiä. Vuorokauden ajalla ei kovasti lomalla ole väliä, eikä suunnallakaan. Suolle en tuolla möhköllä ja heidenaun takasella viitsi lähteä mutta kaikki muu kelpaa.
Jos innokkaita oppaita on maisemissa, niin parhaiten saa yhteyttä vaikka viestillä numeroon nollaneljänolla 840 8276. Sovitellaan tarkemmin aikaa ja lähtöpaikkaa.
Tännekin voi aiheesta infota, mutta kännynetin varassa en mielelläni roiku muuta kun tällaisessa "äärimmäisessä hädässä".
Vastavuoroisesti lupaan vetää reitin etelässä jos opas sinne eksyy ajohalujen kanssa.
-petteri
Löytyiskö tämän viikon keskiviikolle tai torstaille paikallisopasta Äänekosken ja Viitasaaren välimaastoon? Satunnainen matkailija saapuu tiistaina Konginkankaan suunnalle ja voisi lähteä jonkun paikallisoppaan matkaan, ettei ite tarvitsisi kaikkia hyviä reittejä keksiä. Vuorokauden ajalla ei kovasti lomalla ole väliä, eikä suunnallakaan. Suolle en tuolla möhköllä ja heidenaun takasella viitsi lähteä mutta kaikki muu kelpaa.
Jos innokkaita oppaita on maisemissa, niin parhaiten saa yhteyttä vaikka viestillä numeroon nollaneljänolla 840 8276. Sovitellaan tarkemmin aikaa ja lähtöpaikkaa.
Tännekin voi aiheesta infota, mutta kännynetin varassa en mielelläni roiku muuta kun tällaisessa "äärimmäisessä hädässä".
Vastavuoroisesti lupaan vetää reitin etelässä jos opas sinne eksyy ajohalujen kanssa.
-petteri