Jyväskylän seudun sorasurauttelut 2011

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Re: Jyväskylän seudun sorasurauttelut 2011

Viesti Kirjoittaja meikä »

No ainahan sitä ajella pitää, mm. tänään olisi tarkoitus vähän surauttaa. Jos joku mukaan haluaa niin kai sekin onnistuu.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

gixxerman kirjoitti:Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Terveisiä Setubalin raatajalle.
Toivottavasti on hellettä ettei hiki kuivu :)

Riku
Honda XL600V -> kTm 640 Adv -> kTm 990 Adv -> none
jussimh
Pyörä: KTM 950 Adventure
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussimh »

MTK kirjoitti:Eikös siinä ensimmäisen heinänvaltaaman pätkän alussa ollut hento kylkikosketus nurmikon kanssa? Jonon viimeisenä tulin paikalle, mutta oletin, että siinä jumpattiin pyörää pystyyn.
650 Haasteellisessa oli muitakin outoja lisäsäiliöitä niin varmasti oli myös parille banaanille hitsattu käyrä kotelo johonkin vieraan silmän ulottumattomiin.
Pitäähän ne kelluke ponttoonit olla että jos upottaa liian syvälle suohon... 8)
Aina kiireinen mansikanviljelijä
gixxerman

RTJ kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:Jokohan sitä ensi viikon loppupuolella pääsis Suomeen täältä Portugalista,oikein vituttaa katsoa kun paikalliset kaahaavat katuenskoilla tuossa kylällä.Olen jumittunut Setubal,nimiseen kaupunkiin.
Terveisiä Setubalin raatajalle.
Toivottavasti on hellettä ettei hiki kuivu :)

Riku
Pahin päivä 34 astetta tähän mennessä :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Kesäloma reissulla ois kova tarkoitus käydä surauttamassa pönttö vuoren tunnelissa, lähen tos elokuun alusta ensin joensuuhun veteraani ralliin ja sieltä kuopioon, leskelä, kokkola ja sit jyväskylä ja lievestuore, eli aika lailla päivä olis 10.8 eli löytyykö mesta ihan gt kartasta ?
Yksinäinen Susi
jarno78

Ja ai niin solikalla tietty koko matka :mrgreen:
Yksinäinen Susi
gixxerman

jarno78

Ei ihminen voi muistaa, vasta olin kysynyt ja nyt kysyin uuestaan :roll: no täytyy toi paikka merkata gt karttaan ja eiköhän tuolla sit renkaiden jälkiä näy sit likempänä. Ei muita keski suomalaisia lähtis ilta ajelulle? Vauhtihan ei tällä päätä huimaa, mut kevyt nostaa suosta :mrgreen:
Yksinäinen Susi
MTK
Pyörä: Honda 750 AT

Viesti Kirjoittaja MTK »

Jos en tuolloin olis pulikoimassa kylpylässä niin oisin voinut tulla sut säikäyttämään sählymaski naamalla keskellä tunnelia, mutta nyt ei taida noista vesileikeistä johtuen onnistua. Toivottavasti joku muu järjestää sulle lisää sykettä pimeyteen.
meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Viesti Kirjoittaja meikä »

En missään tapauksessa epäile soliferin jämäkkyyttä, mutta siinä murskeen tärinässä se saattaapi yrittää monistua jakautumalla :mrgreen:

Niin ja löytäminen ei ole kovin hankalaa, nuo junan jäljet kun näkyy vielä useammankin sateen jälkeen.
MMH
Pyörä: XTZ750

Viesti Kirjoittaja MMH »

jarno78 kirjoitti:Ei ihminen voi muistaa, vasta olin kysynyt ja nyt kysyin uuestaan :roll: no täytyy toi paikka merkata gt karttaan ja eiköhän tuolla sit renkaiden jälkiä näy sit likempänä. Ei muita keski suomalaisia lähtis ilta ajelulle? Vauhtihan ei tällä päätä huimaa, mut kevyt nostaa suosta :mrgreen:
Jos vaan olen palannut pohjoisen mökkireissulta hillasankojen ja savuharrien kanssa niin jo vain saatan lähtiä. Täytynee vielä tarkistaa aikataulua lähempänä.
jarno78

tos on mun numero mihin voi sit soitella 0405045429 jarno
Yksinäinen Susi
gixxerman

Mä voin myös tulla tuolla kevyemmällä ,sehän ei paljoa moposta poikkea :lol: :lol: :lol: .Olen silloin lomilla(toivottavasti)
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Moi

Löytyiskö tämän viikon keskiviikolle tai torstaille paikallisopasta Äänekosken ja Viitasaaren välimaastoon? Satunnainen matkailija saapuu tiistaina Konginkankaan suunnalle ja voisi lähteä jonkun paikallisoppaan matkaan, ettei ite tarvitsisi kaikkia hyviä reittejä keksiä. Vuorokauden ajalla ei kovasti lomalla ole väliä, eikä suunnallakaan. Suolle en tuolla möhköllä ja heidenaun takasella viitsi lähteä mutta kaikki muu kelpaa.

Jos innokkaita oppaita on maisemissa, niin parhaiten saa yhteyttä vaikka viestillä numeroon nollaneljänolla 840 8276. Sovitellaan tarkemmin aikaa ja lähtöpaikkaa.

Tännekin voi aiheesta infota, mutta kännynetin varassa en mielelläni roiku muuta kun tällaisessa "äärimmäisessä hädässä".

Vastavuoroisesti lupaan vetää reitin etelässä jos opas sinne eksyy ajohalujen kanssa.

-petteri
Vastaa Viestiin