BMW GS-meeting 11-13.6.2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Per Saukko
- Pyörä: --?--
BMW GS-meeting 11-13.6.2010
Olen lähdössä kyseiseen tapahtumaan Nurmijärveltä perjantaina aamupäivällä ja tarkoitukseni on ajella päivän mittaan perille mahdollisimman pieniä teitä käyttäen. Toistaiseksi olen menossa yksin, joten jos olet/olette matkalla samaan suuntaan ja samoihin aikoihin, niin yhdistetään voimat ja ajetaan porukalla. Reittiä en ole vielä tehnyt, joten sitäkin voidaan suunnitella yhdessä. Lähtö olisi kuitenkin mielellään viimeistään klo 10-11 aamulla, jotta on koko päivä aikaa ajella rauhassa.
Samoin Sunnuntaina olisi tarkoitus ajella takaisin ja lähtö GS-trophyn jälkeen.
Laita vastausta tähän ketjuun tai yv:nä.
-Hoisa-
-Hoisa-
-millähän nyt ajelis???
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: BMW GS-meeting 11-13.6.2010
Se lähestyy,nyt pitää vain toivoa Esteriltä(sateen jumalattarelta)kohtuullista keliä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Juu vielä luvataan vesisadetta koko lauantaiksi.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Moi,Per Saukko kirjoitti:Olen lähdössä kyseiseen tapahtumaan Nurmijärveltä perjantaina aamupäivällä ja tarkoitukseni on ajella päivän mittaan perille mahdollisimman pieniä teitä käyttäen. Toistaiseksi olen menossa yksin, joten jos olet/olette matkalla samaan suuntaan ja samoihin aikoihin, niin yhdistetään voimat ja ajetaan porukalla. Reittiä en ole vielä tehnyt, joten sitäkin voidaan suunnitella yhdessä. Lähtö olisi kuitenkin mielellään viimeistään klo 10-11 aamulla, jotta on koko päivä aikaa ajella rauhassa.
-Hoisa-
Voisin lähteä peesaamaan kunhan selvitän ensin pääsenkö lähtemään töistä riittävän aikaisin.
Tulen Tammelasta, missähän olis järkevää tehdä tärskyt ?
- Per Saukko
Moi Backwoods!
Olisko Lammi hyvä paikka treffata? en ole vielä reittiä laatinut, joten kaikki vaihtoehdot ja paikat ovat mahdollisia.
Lammilta pohjoiseen alkaa aika hyvä soratieverkosto Jämsänkoskelle saakka.
Treffi aikaakin voidaan säätää, kunhan ei menisi yli puolenpäivän.
-Hoisa-
Olisko Lammi hyvä paikka treffata? en ole vielä reittiä laatinut, joten kaikki vaihtoehdot ja paikat ovat mahdollisia.
-Hoisa-
-millähän nyt ajelis???
Minä en varmaan ehdi teidän matkaan, pitää hakea vielä aamupäivällä viimeiset jalkatapit MiikaM:ltä ja saada ne postiin, mutta perässä tullaan...
- Per Saukko
Lähde aikaisin liikkeelle ja hoida tappien postitus siinä matkalla, niin ehdit...
-millähän nyt ajelis???
Moi, Lammi käy hyvin. Josko sinne tavoittelis vaikka silloin klo 12.00Per Saukko kirjoitti:Moi Backwoods!
-Hoisa-
Voitais vahvistaa huomenna aikataulua.
- Per Saukko
Tämä käy hienosti! Lammin kirkon parkkipaikalla klo 12.00. Kirkko on helppo löytää kylän keskeltä ja siinä oli joskus kioskikin!
Ei varmaankaan tarvitse laittaa valkoista neilikkaa rintataskuun tunnistaaksemme toisemme...uskon tunnistavamme toisemme muutenkin
mun känny numero on: nollaneljäsataa768844, jos tulee vaikka matkalla asiaa.
-Hoisa-
Ei varmaankaan tarvitse laittaa valkoista neilikkaa rintataskuun tunnistaaksemme toisemme...uskon tunnistavamme toisemme muutenkin
mun känny numero on: nollaneljäsataa768844, jos tulee vaikka matkalla asiaa.
-Hoisa-
-millähän nyt ajelis???
-
sahtiveikko
- Pyörä: BMW 800 GS Yamaha WR 250R
- Viesti:
Jos ootte liesontie 138 kautta ajelemassa, niin voisin matkalaisille kahvit keitellä. Mulla lähtö rantapirtille venyy aika myöhäiseksi iltaan. Puolenpäivän aikaan olen yllämainitussa osoitteessa kahvinkeittopuuhissa. Kiinni saa numerosta nollaneljäsataa 200391
Moi,
Sain järjestyyn lähdön ajoissa. Joten Lammin kirkolla puoliltapäivin !
nollaviisnolla 592 6500
Harmi kun on lupaillut sadetta viikonlopuksi. Kävin kyllä eilen ostamassa uuden goretakin, oikeen mallia BMW.
Hyvähän se on saada siihenkin vähän patinaa pintaan..
Tapaamisiin
Sain järjestyyn lähdön ajoissa. Joten Lammin kirkolla puoliltapäivin !
nollaviisnolla 592 6500
Harmi kun on lupaillut sadetta viikonlopuksi. Kävin kyllä eilen ostamassa uuden goretakin, oikeen mallia BMW.
Hyvähän se on saada siihenkin vähän patinaa pintaan..
Tapaamisiin
-
Timo Kalkkila
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
Olen lähdössä Hesasta joskus 14-15 välillä. Reitti motaria Mäntsälään, sieltä pikkuteitä ja soraa pitkin Padasjoelle ja sitten taas enempi isoa tietä perille. Seuraan saa liittyä.
Timo
Timo
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Lähden puolestani Ylivieskasta perjantaina ~17 aikoihin navigaattorin lyhintä reittiä noudatellen - jotakuinkin Yka - Kinnula - Saarijärvi - Koskenpää. Tarkoitus olla perillä ennenkuin tulee pimeää. 
Viimeksi muokannut Nomad, Ma Kesä 14, 2010 7:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
IBA Marathon varikolta Tuupakantie 7 Vantaa starttaa jokunen GS/GSA klo 13:00 perjantaina. Pienempiä teitä etsiydytään perille n. 3½-4 tunnin ajon jälkeen.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
-
pluke
- Pyörä: BMW R1100GS, Tenere xtz660, pappatunturi
Jos mitenkään pystyn järjestämään töistä "etäpäivän" niin koitan tulla peesiin R1100GS:llä. Vaatii tosin hieman järjestelyjä joten, jos nyt en pysty muuten ilmoittamaan, niin ei kannattane odotella - soittaa voi koittaa nolla4nolla 164tämävuosi.juvander kirjoitti:IBA Marathon varikolta Tuupakantie 7 Vantaa starttaa jokunen GS/GSA klo 13:00 perjantaina. Pienempiä teitä etsiydytään perille n. 3½-4 tunnin ajon jälkeen.
Paul