Viimekesänä järjestettiin Jyväskylässä paikallisten kurapyöräilijöiden voimin Roadbook challenge -tapahtuma. Mukavaa oli järjestäminen mutta myös ajamaan olisi kiva päästä, siis valmista reittiä.
Niinpä pikkujouluissa suunniteltiin että heitetään haaste. Me järjestämme ensi kesänä tapahtuman jos kaksi muuta porukkaa järjestää myös. Puhutaan tällaisista päivän mittaisista ajeluista, johon on tehty roadbook ja myös valvontaa että ajetaan kuten kuuluukin aikataulussa.
Ajatuksia? Innokkaita tai ainakin kyselijöitä aina on.
Roadbook ajelut 2017
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Pete K2
- Pyörä: KTM 1190 Adv R
- Viesti:
Re: Roadbook ajelut 2017
Kuulostaa hyvältä haasteelta.
Tosin, itse en lupaa ko tapahtumaa järjestää, kun ens kesälle on muuta ohjelmaa tulossa jo sen verran paljon.
Jos en itse pääse osallistumaan, niin voisin vuokrata RoadBook-kaluston halukkaalle. Täydellinen sarja (roadbook, trippi, kompassi ja kauko-ohjaus sarvesta) ja sarveen kiinnitettävä teline. Voi siis asentaa mihin mopoon vain. Etujarrulevyyn tarttee magneetin tripille. Kun tapahtumat rupeaa kongretisoituun ja jollain tarvetta kunnon kalustolle, niin kannattaa kysellä. Jos en itse lähde ajaan, niin voin vuokrata kalustoa. Hommasta saa paaaaljon paremman kokemuksen, kun ajaa kunnon laitteilla.
Tosin, itse en lupaa ko tapahtumaa järjestää, kun ens kesälle on muuta ohjelmaa tulossa jo sen verran paljon.
Jos en itse pääse osallistumaan, niin voisin vuokrata RoadBook-kaluston halukkaalle. Täydellinen sarja (roadbook, trippi, kompassi ja kauko-ohjaus sarvesta) ja sarveen kiinnitettävä teline. Voi siis asentaa mihin mopoon vain. Etujarrulevyyn tarttee magneetin tripille. Kun tapahtumat rupeaa kongretisoituun ja jollain tarvetta kunnon kalustolle, niin kannattaa kysellä. Jos en itse lähde ajaan, niin voin vuokrata kalustoa. Hommasta saa paaaaljon paremman kokemuksen, kun ajaa kunnon laitteilla.
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Hyvä idea, JOS saan porukan kasaan niin otetaan haaste vastaan.
Lähetetty minun S60 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun S60 laitteesta Tapatalkilla
Ajamaan tulen jos vaan "joku" järjestää. Viimekesän Jyskälän RBChallenge oli hieno (kelistä riippumatta).
Aika hiljaista näyttää olevan RB-rintamalla. Syy lienee se että ei ole helppo rasti järjestää esim. Jyväskylän Roadbook Challenge tasoista tapahtumaa.
- Tohtori_650
- Pyörä: Ktm Adventure 950
Onkos tämän tiimoilta mitään uutta ?
Lähetetty minun BV5000 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun BV5000 laitteesta Tapatalkilla
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.