Garmin 60 Cx
Valvoja: Moderaattorit
Re: Garmin 60 Cx
Kertokaa mulle kun en nyt ymmärrä, että kuinka saan siirrettyä citynavigatorin pc:lle. Siinä kun ei ole kun se yksi
sd kortti eikä sitä saa kopioitua. Kuitenkin ohjekirja antaa ymmärtää, että homman pitäisi onnistua ja onhan mukana pc kaapelikin, jolloa tieto pitäs siirtyä koneen ja gepsi välillä.
- Tuomo -
sd kortti eikä sitä saa kopioitua. Kuitenkin ohjekirja antaa ymmärtää, että homman pitäisi onnistua ja onhan mukana pc kaapelikin, jolloa tieto pitäs siirtyä koneen ja gepsi välillä.
- Tuomo -
-
Tikkaoja
- Pyörä: Canyon ja Cube
Karttojen kopiointi kapulasta PC:lle ei käsittääkseni onnistu. Toisinpäin kyllä. Kapulaan siis karttoja voi hankkia valmiiksi kortille asennettuna tai rompulla/DVDllä jotka asennetaan PClle ja sieltä edelleen siirretään kapulaan.
Kapulasta PClle voi kyllä siirtää ajettuja reittejä(jälkiä), omia reittipisteitä jne. Noiden karttojen siirtämisen estäminen varmaan liittyy jotenkin karttojen kopioinnin estämiseen, koska koneella olevia karttojakin pystyy siirtämään vain yhteen kapulaan yhdellä karttojen avauskoodilla.
-petteri
Kapulasta PClle voi kyllä siirtää ajettuja reittejä(jälkiä), omia reittipisteitä jne. Noiden karttojen siirtämisen estäminen varmaan liittyy jotenkin karttojen kopioinnin estämiseen, koska koneella olevia karttojakin pystyy siirtämään vain yhteen kapulaan yhdellä karttojen avauskoodilla.
-petteri
No siinäpä tuli tieto jota tarvitsin, kiitos! Tilattava cd kartta siis.
t. Tuomo
t. Tuomo
Minkälaisia telineitä ootte käyttäneet? Tilasin itse sen garminin oman ns. venetelineen
mutta se näyttää kyllä aika heppoiselta tankokiinnitykseen. En kyllä ole vielä edes kokeillut.
- Tuomo -
mutta se näyttää kyllä aika heppoiselta tankokiinnitykseen. En kyllä ole vielä edes kokeillut.
- Tuomo -
tumppi kirjoitti:Minkälaisia telineitä ootte käyttäneet? Tilasin itse sen garminin oman ns. venetelineen
- Tuomo -
Täältä, kun hommaat RAM mountin ohjaustankoon, niin ei käy kovin kukkarolle ja on hyvä. Ittellä kohta 10tkm ollut 60csx tangossa ja hyvin on pysynyt. Sopivan mittainen tuo varsikin, että tulee hyvin näkökenttään gepsi. Suosittelen!
-C
Minulla on Garmin keikkunut tällaisessa kaidetelineessä http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=205tumppi kirjoitti:Minkälaisia telineitä ootte käyttäneet? Tilasin itse sen garminin oman ns. venetelineen
- Tuomo -
Kaksipyttyisellä ajellessa toimi täysin moitteetta, mutta kun vaihdoin yksipyttyiseen niin tangon tärinä alkoi tehdä katkoksia virransaantiin ilman virtajohtoa. Tein tuon telineen jatkoksi roiskeläppäkumista ja putkiklemmarista lisävaimennuksen ja hyvin pelaa. Enkä vielä ole tuota telinettä rikki saanut, että eiköhän tuo veneteline kestä myös ellet sitä petäjän kylkeen kolauta.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Mulla on kans pari tommosta. Toinen on menossa veneeseen ja toinen hajos jo tuosta nivelen kohdalta. Ei kai tykännyt fatbar-tangosta. No, se menee veneeseen ja uusi pyörään...keväällä...ehkäJari S kirjoitti:Minulla on Garmin keikkunut tällaisessa kaidetelineessä http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=205
No tuo kaidetelinehän se minullakin on. Muistin että jotenkin se veneeseen liitty.
Tilasin kuitenkin lukittavan telineen turhatekistä. Dirtbiken kautta tulee.
t. Tuomo
Tilasin kuitenkin lukittavan telineen turhatekistä. Dirtbiken kautta tulee.
t. Tuomo