Paras tankkilaukku?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Mazza
Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58

Re: Paras tankkilaukku?

Viesti Kirjoittaja Mazza »

IXS Speed vaikuttaa varsin houkuttelevalta enskakäyttöön, eikä hintakaan ole kova (49€), mutta vettä se ei pidä ja magneettikiinnitys ei pahemmin ainakaan muovitankkisissa pelaa, joten pari remmiä saattanee joutua lisäämään. Kuitenkin 2t-pullo ja pienehkö navi tai kännykkä sopii hyvin kyytiin.
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Mulla on tuo susimiehen enduro. Ei oo vettäpitävä ei. Etukiinnityslenkissä sais olla toinenkin pikakiinnitys lukko. Sen takia jää tyhjänä yöksi mopoon kiinni. Kaupan muovikassilla eristettynä ei yöllinen sadekuuro haittaa. Ajossa en muutenkaan laittaisi mitään kosteusherkkää tavaraa (kännyä tjms. )laukkuun vaikka tankkilaukku olisikin mainostettu tiiviiksi. Känny Aquapack:iin ja ajotakin taskuun on yleensä toiminu. Tosin kännyä ladattaessa aquapac ja tankkilaukku yhdistelmää olen käyttänyt. Vesitiiviys tuolloin johdon kanssa on heikkoa tietenkin mutta tänäänkin satoi ihan kunnolla niin känny pysyi silti kuivana. Giant loopin kojootti takalaukkusetti ei sekään ole ihan vesitiivis vaikka sillä tiivisteliimalla kaikkisaumat kävinkin läpi. Yölliset vesisateet ovat mennee jostain saumasta läpi. No ehkä seuraava sauman tiivistysoperaatio saa sen tiiviimmäksi. Kurapyörä.fi tilasin susimiehen vesitiiviin matkakäärön joka on molemmin puolin auki. Helppo laittaa vaikka kaupan ostokset päädystä sisään. Harmi että laitoin pussin sisälle retki istuinjakkaran ja sen keskellä oleva muovirinkula jonka varassa tuo kolmijalka on söi pussukkaan reiän. Siihen tarvii liimailla paikkalappu niin taas toimii. Heikompaa tavaraa on esim. Louis liikkeen logolla varustettu matkasäkki.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
mico
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black

Viesti Kirjoittaja mico »

Onko kokemuksia Bags Connectionin tankkilaukusta?

RM Heino tota myy ja perälaukku mulla on entuudestaan... http://www.rmheino.fi/product_info.php? ... cts_id=401, ihan käypä hintanen ja laukku pitäis kuisteski hankkia...
Gessuli
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

mico kirjoitti:Onko kokemuksia Bags Connectionin tankkilaukusta?

RM Heino tota myy ja perälaukku mulla on entuudestaan... http://www.rmheino.fi/product_info.php? ... cts_id=401, ihan käypä hintanen ja laukku pitäis kuisteski hankkia...
TUolta kyykkypyörä ajoilta on kokemusta nuista, hienosti on pelannut ja laukut ovat laadukkaan oloisia.
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
mico
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black

Viesti Kirjoittaja mico »

Bags:n takalaukku jo entuudestaan ja nyt tankkilaukku ostettu. Laadukas kuten muutkin merkin valmisteet, mutta ei tullut tilatessa selvitettyä karttataskun kokoa. Ei mahdu A4:n kartta :x
VesaLaun
Pyörä: gsxr excf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VesaLaun »

Mä olen kesän ajellut tollaisella Wolfmanin Endurotankkilaukulla ja on kyllä ensimmäinen endurotankkilaukku, johon voi olla tyytyväinen. Sopivan pieni, ei haittaa missään ajossa. Työn laatu hyvää ja vedenpitämättömyys ei mua haittaa. Kiinnitykseen voisi kehittää vielä jkl patenttiratkaisun niin sen etulenkin pujottelu emäputken edestä jäisi.
Vastaa Viestiin