Pohdintaa suojapaidoista

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

mikaki kirjoitti:Ostin kesällä evs:n bj22:n. Hyvyydestä en tiedä, mutta istuu aivan hyvin päälle eikä haittaa ajo olleskaan.
Tästä linkistä kuvaa voi pyöritellä hiirellä: http://www.evs-sports.com/products/prod ... ?prodID=27 .

Mika
Mulla sama käytössä ja hyvin kyll uskon sen suojaavan sitten kun on mun aika koittaa sitä kaatuilua kunnolla :wink:
On hemmetin mukava päällä,ok,ei mulla kokemuksia muist merkeist mutt kyll mä uskon et se hinta/laatusuhde on ainakin rahansa arvoinen!!!
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Kävin sitten tänään vähän kiertelees turussa ku lentsu rupee helpottaan. Kovin vähän noita oli esillä ja sinisaloa en löytäny ollenkaan. Päädyin sit tälläseen(liitteet) kun sen sai muotinuken päältä melko kohtuuhintaan.

Kummasti sitä tulee tälläsestä gotletista melkein atleetin näkönen kun kiedotaan muovia tiukasti ympärille. :lol:

Siinä Kennyn suojapaidassa oli myös lyhyt selkäsuoja ja samoin Dainesen vanhempi suojapaita oli selkäsuojaltaan karumpi ja olkasuojat oli 1-osaiset.
Ufon suojapaidassa tosiaan olis noill solisluille ollu enempi muovia mutta muuten se ei oikein istunu mulle.

Tuossa wave2:ssa on kyllä tosi hyvä liikkuu ja takkikin meni hienosti päälle kun poisti takin omat suojat, saapahan varatakkiin paremmat suojat foamin tilalle.
Liitteet
wave2_1.jpg
(274.29 KiB) Tiedosto ladattu 192 kertaa
wave2_2.jpg
(312.59 KiB) Tiedosto ladattu 195 kertaa
wave2_3.jpg
(250.32 KiB) Tiedosto ladattu 191 kertaa
wave2_4.jpg
(254.02 KiB) Tiedosto ladattu 285 kertaa
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Näytti olevan Raahen Motocafessa tuo Sinisalon paita ihan hyvällä hinnalla jonku avajaispäivän tarjouksessa 99€. Eikös se ole joku alennus?
pavehoo

Viesti Kirjoittaja pavehoo »

Ostinpa ton MP-asun paidan kun halvalla sain.

http://www.mp-asu.com/?sivu=index&nayta ... suojapaita

Plussaa: selkä, olka ja kyynärsuojat istuvat, ja tuntuvat myös suojaavilta (etenkin selkäsuoja), paita on mukava päällä.

Miinusta: rintapanssari jotenkin pienen ja heppoisen oloinen ja ei ymmärrä miksei se vetoketju voi olla sivulla niin suoja olisi yhtenäinen. Paidan verkko tuntuu ohuelta. (toivottavasti kestää) Ei suojaa solisluille.
Vastaa Viestiin