Biltema

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

JIIÄSSÄ

sivulaukut...:)

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Duell Bike Centerin...

http://www.duell.fi/popup_image.php?pID=80376

Bilteman...

nro 82163

Lienevät täysin samat, hintaeroa on silti reilusti.. :D
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Kale

Re: Biltema

Viesti Kirjoittaja Kale »

Kävin tossa viikolla Raision Biltsukassa ja sovitin samalla noita perus-ajosaappaita jalkaan. Hämmästyksekseni ne jopa sopivat, vaikka yleensä kaikki ulkomailla tehdyt jalkineet on liian pieniä mun "räpylöihini". Hinta ei kyllä päätä huimannut (59e) mutta en arvannut vielä ostaa. Onko kenelläkään kokemusta noista, pitävätkö vettä ja mieluiten vielä ulkopuolellaan :mrgreen: ja kestävätkö tavallista käyttöä?
Vara-A
Pyörä: Dominaattori

Viesti Kirjoittaja Vara-A »

Kale kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta noista, pitävätkö vettä ja mieluiten vielä ulkopuolellaan :mrgreen: ja kestävätkö tavallista käyttöä?
Itsellä on juurikin kyseiset kengät ja kyllä ne tällaista peruskäyttöä ovat jokusen kuukauden kestäneet ihan hyvin ja ovat vieläkin mukavat jalkaan. Kastellut en niitä kunnolla ole, mutta pienen sateen ne ainakin pitivät ulkopuolella. Minun on hieman vaikea tuota vedenpitävyyttä tarkemmin arvioida kun hikoilen jaloista n. litran tunnissa :P
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
ijasj
Pyörä: Husqvarna TR650

Viesti Kirjoittaja ijasj »

Crossisaappaat eivät pidä vettä.
Vesi tulee sisään jalkapäydän kohdalta.
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Crossisaappaat eivät pidä vettä.
Vesi tulee sisään jalkapäydän kohdalta.
Tarvii siis halvat saappaat kalliit Gore sukat kaverikseen märillä keleillä.. :P
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
THA
Pyörä: Yamaha ja TM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Kokeileppas vetää sikaliimaa siihen pohjan saumaan.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
satusetä

Viesti Kirjoittaja satusetä »

Onko kukaan kokeillut tai hypistellyt piilteeman krossihousuja? Hinta ei pahalta vaikuta ja laatukaan ei varmaan kauheasti poikkea "merkkihousuista". Ainakin Ufon korssihousut ovat olleen hintaansa nähden todella huonot. Kesän aikana sai toiset takuusta ja niistäkin alkaa saumat repeemään puhumattakaan siitä että polvien kohalla on kulumisesta johtuvat kämmenen kokoset reiät. Kumma juttu, että vetomiehillä näkee vanhoja makeita 80-luvun väreissä 8) olevia varusteita, jotka ovat varmasti paljon käytettyjä ja vieläkin ihan iskussa.
arimatti
Pyörä: Kawasaki KLX650

Viesti Kirjoittaja arimatti »

Minä huomasin paikallisessa prätkäliikkeessä käydessäni että siellä oli täsmälleen samaa rengaspainemittaria myynnissä kuin Biltemassakin. Hinta oli 7,90 kun sama oli Biltemassa 1,60.
Eli ne jotka haukkuvat Bilteman kaikki työkalut paskoiksi käyvät ostamassa prikuulleen saman paskan toisesta liikkeestä viisi kertaa kalliimmalla luullen sen olevan parempi koska se maksaa enemmän...... Missä siis on se kuuluisa maalaisjärki vai olemmeko kaikki niin urbanisoituneita ettemme sellaista enää omista???
DR Markku
Pyörä: KTM 690 r, 250 EXC-f , 2V bokseri

Viesti Kirjoittaja DR Markku »

Tulipa ostettua tuollainen Bilteman ketjutyökalu ja ainakin ensikokemus on positiivinen. Tuollainen 520:nen ketju katkesi hyvin ja piikkikin on vielä ehjä. Samalla laitoin ilkeyttäni Bilteman ketjut ja nyt sitten kerätään kokemuksia.
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

DR Markku kirjoitti:Tulipa ostettua tuollainen Bilteman ketjutyökalu ja ainakin ensikokemus on positiivinen. Tuollainen 520:nen ketju katkesi hyvin ja piikkikin on vielä ehjä. Samalla laitoin ilkeyttäni Bilteman ketjut ja nyt sitten kerätään kokemuksia.
Minulla on jo niistä kokemusta. Olin yöajelulla JPT:lle valonnäyttäjänä kun hän liitti katkennutta Bilteman ketjua.
DR Markku

Tase kirjoitti:
DR Markku kirjoitti:Tulipa ostettua tuollainen Bilteman ketjutyökalu ja ainakin ensikokemus on positiivinen. Tuollainen 520:nen ketju katkesi hyvin ja piikkikin on vielä ehjä. Samalla laitoin ilkeyttäni Bilteman ketjut ja nyt sitten kerätään kokemuksia.
Minulla on jo niistä kokemusta. Olin yöajelulla JPT:lle valonnäyttäjänä kun hän liitti katkennutta Bilteman ketjua.
:shock: :shock: :shock:
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Ihan mielenkiintosta kuulla miten pilteman didit kestää. Itse en kyllä uskaltaisi kokeilla. Ei vaan ole jotenkin luottoa noin kriittisissä osissa. Vaikka kuuleman mukaan, monet tämän tyyppiset tuottteet on usein suoraan jonkun laadukkaan valmistajan linjalta.
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Omakinen kirjoitti:...pilteman didit...

Kaksi sanaa, joita ei pitäisi kai samaan lauseeseen laittaa :shock: Toi vitjan katkeaminen saattaa olla kallista tai pahimmillaan jopa hengenvaarallista,
joten siinä en ainakaan minä tingi parhaasta mahdollisesta laadusta yhtään. Sen parhaimman DIDin hinnasta tietysti sitten sitäkin enemmän....

Kipa
- taas kahden mopon taktiikalla -
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Anteeksi! Pyydän kaikilta niiltä anteeksi, joita ajattelematon sanamuoto loukkasi :lol:

Mutta samoilla linjoilla Kipan kanssa olen :!:
DR Markku

Hei ihan tosi pojat, ei saa pelotella tuolla lailla. Viime yö meni miettiessä ja aamulla piti ensimmäiseksi käväistä tallissa katsomassa että josko nuo olisi yön aikana katkennu ja tippunu lattialle. Niin muuten nuo ketjut on valmistettu euroopassa eikä noita ketjunvalmistajia niin hirveästi ole jotka lätkivät ketjuun kullatut sivulevyt, niin että arvauksia.
Vastaa Viestiin