Erittäin hyvä pito luuriin noissa kumisissa "hampaissa". Yhden 150km roadbook-rymistelyn ja sinne 160km siirtymän pysyi hyvin luuri kiinni ilman mitään löystymisen merkkejä.
Koheltaja kirjoitti:Luuri kävi huollossa ja muutamilla puheluilla akku kestää 3-4vrk jos ei räplää luuria. Ny on hyvä ja toimii kuten kuuluu, huollossa luuri ja akku vaihdettiin uusiin joten ilmeisesti vika on raudassa eikä ohjelmoinnissa.
Mulla on tuollainen luuri ollut vuoden päivät ja kyllä se akku tyhjenee päivässä jos jättää mobiilidatan päälle ja gepsin, varsinkin jos ollaan alueella jossa puhelin hakee kenttää. Kun on 2G päällä niin parhaimmillaan on akun kesto ollut 10 vrk normaali käytössä. Likalla on S2 ja käyttää luuria koko ajan vapaa-aikana soittamiseen ja chättäilyyn niin ei se akku kestä päivääkään.
mulla on ihan alle 2 viikkoa vanha tuo kakkonen. Just ja just 2 päivää menee jos ei surffaa, facebookkaa tai mitään sellaista eikä suuremmin puhu. Ekan päivän aamuna pois latauksesta niin seuraavan päivän iltana on akku imetty ihan kuiviin. Sähköpostin automaattihaku yms kyllä päällä.
Käytännössä siis joka yö kun lataa niin ei oo kesken loppunu.
Viimeksi muokannut jupet, Ke Elo 27, 2014 9:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla oli samassa kuosissa eka luuri, aamulla irti laturista ja käytöstä riippumatta se piti laittaa illalla laturiin ettei ala yölää piipittämään low battia...
Laitoin tuonne myyntipalstalle tommosen omatekele kiinnikkeen, jos jollain on S4 active käytössä ja tarvetta löytyy.
Itselle nyt tarpeeton kun luuri vaihtui. Osien hinnalla saa hakea pois. Osilla rakentelee itse vaikka paremman.
Mulla xcover2 meni huoltoon, se latauspistokkeen läppä oli puoliks irti. Kavereilla ollu samaa ongelmaa ja ovat takuuseen saaneet uuden luurin. Kun tulee huollosta, ni laitan myyntiin, kun tuli sitten hommattua tuo 1020 Nokia, ettei tarttee enää pokkaria erikseen reissuilla kuletella. Tosin tuo tarttee jo sadeasun, joka pitäs myös tulla lähipäivinä.
Laitetaan tämä tännekin oikealle osastolle.
En ollut ihan tyytyväinen Ram-Mountin toimintaan. X-cover2 putosi pari kertaa metsään, joten pitihän telinettä tuunata.
Taitoin rautojen päitä hiukan sisäänpäin ja vaihdoin kumitötteröt silikonisiin polttoaineletkun pätkiin. Kännyteline on kiinni ohjaustangossa Zefal Swan lokarin runkokiinnikkeellä, jonka vain ruuvasin kiinni Ram-Mountiin.