Hilppa kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Moro!
Miten on, onko ollut kellään ongelmia ao. yrityksen tuotteiden kanssa että olisitte joututeet antamaan palautetta tai lähettämään tavaraa takaisin?
Mä sain paketin 2.1 ja lähetin 3.1 mailia takaisin että "premminkin voisi sopia", vielä ei oo mitään vastattu, eilen vielä toiseenkin osoitteeseen.
Hilppa
Saas nähdä miten meikän asia lopullisesti päättyy, kommenttteja heitelty puolin ja toisin ja totesivat että lähettävät uuden korvaavan kunhan saavat muutettua "designiaan" ja vanhankin saan pitää. Mutta koskahan mahtavat lähettää ja/tai ruottalaisetko sen nyt sit tulevat lähettämään, aika näyttää.
Kyse oli kaatumarautojen oikeanpuoleisesta elementistä

Aihe on vanha eikä kukaan enää suoraan Saksasta tilaa (ilmeisesti), mut kommentoin nyt kuitenkin vielä tota omaa juttua joka nyt meinas kestää jonkin aikaa, vajaa puol vuotta.
No, talvella jäin odottelemaan uutta oikean puoleista kaatumarautaa, huhtikuussa vielä sanoivat että "ensi viikolla" mahdollisesti pystyvät lähettämään. No ei mulla kiirettä, mutta silti ajattelin varmuudeksi ottaa ja alkaa taivuttelemaan "ei sopivaa" rautaa mopoon paikalle, on se jäykkää tavaraa kylmänä tuossa polven päällä

taivuttaa, mutta kyllä se taipuu... Ja pistin tietenkin paikallekin.
Viime viikolla taas pistin mailin heille kun mitään ei ollut kuulunut et (pitäköön tunkkinsa) ei tarvitse lähettää uutta, olen sovittanut alkuperäisen mutta en pistäisi yhtään pahaksi jos hyvittäisivät jollakin tapaa, ehdotin vielä et vaikka korotuspalat ohjaustankoon.
Eilen paketti oven takana ja mietin et onkohan "raiserit" sisällä, heh. Ja kas, olihan ne, lippalakin alla oli "raiserit" ja vaihdevipu. Jess, ei paha, ei ollenkaan.
Eli loppujen lopuksi ihan reilu firma