en tiedä tarkkaa nimeä noille, mutta tarkoitan sellaisia pusseja jotka tulevat ohjaustangon päihin kahvojen päälle. Tällä näytti olevankin jo oma topikki kahvalämppäreille. Kahvalämppäreitä en viitsi asentaa, kun valaisimet vievät jo yli 70W.
Millaisia olette käyttäneet ja mistä tehty/ostettu? Hyvä olisi varmaan sellainen, että pysyisi muodossaan, vaikka käsi ei olisikaan sisällä. Olisi helppo tökätä käsi takaisin jos tarvii jostain syystä irrottaa.
Valvoja: Moderaattorit
Re: kahvapussit
Biltemasta löytyy ainakin tankorukkasia. Noin kympin hintaan.
Happi
Edit. On siellä nimellä OHJAUSTANGON MUHVIT tuotenro 82176 10,99 €
Happi
Edit. On siellä nimellä OHJAUSTANGON MUHVIT tuotenro 82176 10,99 €
joo, ei ole pahan hintaiset. Täytyy käydä hakemassa nuo. Tuota "putkea" saisi varmaan lyhentää tuon jatko-osan verran, että on kätevämmät käyttää.
Mä oon taittanut ton jatko osan muhvin sisälle ja harsinut kiinni muutamalla nippusiteellä, hyvin on pelannut.
Moro,
Bilteman kahvarukkaset ovat minulla olleet päivittäisessä käytössä, tosin skootterilla, mutta hyvin ovat pelittäneet. Vaativat vain pientä modausta, kun skotteriin on laiteltu ylimääräisiä muoveja tangon ympärille. Vilkkujen ja startin operointia varten piti vaimoa suostutella myös ompelukonetta käyttämään. Oheiset kuvat kertonevat paljon. Käden saa vauhdissa hienosti sisään pienellä ranteen pyöräytysliikkeellä. Tosin jäisessä mutkassa ei ehkä kannata kaivella nenää, sillä käden pujottaminen saattaa kestää yli 0,5 sekuntia.
Antti
Bilteman kahvarukkaset ovat minulla olleet päivittäisessä käytössä, tosin skootterilla, mutta hyvin ovat pelittäneet. Vaativat vain pientä modausta, kun skotteriin on laiteltu ylimääräisiä muoveja tangon ympärille. Vilkkujen ja startin operointia varten piti vaimoa suostutella myös ompelukonetta käyttämään. Oheiset kuvat kertonevat paljon. Käden saa vauhdissa hienosti sisään pienellä ranteen pyöräytysliikkeellä. Tosin jäisessä mutkassa ei ehkä kannata kaivella nenää, sillä käden pujottaminen saattaa kestää yli 0,5 sekuntia.
Antti
- Liitteet
-
- 22092008070.jpg
- (621.69 KiB) Tiedosto ladattu 349 kertaa
-
- 22092008069.jpg
- (452.76 KiB) Tiedosto ladattu 243 kertaa
-
- 22092008068.jpg
- (528.57 KiB) Tiedosto ladattu 228 kertaa