Touratech

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Touratech

Viesti Kirjoittaja 2old »

....nyt olen ymmälläni.... tuli klonuttua TA:n kanssa sellaisessa maastossa toissa vkonloppuna, että taitaa olla tarpeen parantaa öljypohjan suojausta johonkin muuhun kuin nykyiseen muoviin...

Tälläistä meinasin http://www.touratech.com/shops/001/inde ... aa1ff5c6a8 ja eikun kysymään saksan Tourateciltä käykö 07 Alppiin ja vastasivat, että ... "Unfortunately this sump guard fits only TA 00-02 models", no päätinpä kysäistä vielä Tourateciltä Ruotsista ja vastasivat, että "040-1269 passar även de nyare transalp upp till -07, men man måste byta en
gummiklämma och en skruv. Ganska enkel modifiering. Vänliga hälsningar Team Touratech" .... Uskaltaisiko luottaa Ruotsalaisiin vai uskoakko saksalaista insinööriä???? Ihmetellä sopii myös, että Ruotsin Touratech on n EUR 40 kalliimpi!!!!
Viimeksi muokannut 2old, Ke Loka 10, 2007 6:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ....but, Alive and Kicking-
2old

ok....näin tehdään....
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Eikö siis kannata tilata suoraan Saksasta? Jää välikädet pois.
Sieltä toimitukset onnistuu hyvin, jos tavaraa on varastossa.

Joskus odottelin HardPartseja yli kuukauden tai jotain, kun ei ollut hyllyssä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
2old

Näin on saksasta ilman muuta pitää tilata. Halvempaa ja saa maksaa EURoissa. Tomi, Lupasivat Ruotsista kyllä lähettää katalogin. Tuon sulle hallille plärättäväksi, niin katsotaan se kimppatilaus.... Vai saataisiinko siihen enemmänkin porukkaa mukaan niin säästetään rahti jos saadaan > 500 tilaus aikaiseksi.
Ola
Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A

Viesti Kirjoittaja Ola »

Mun mielestä tuo ilmainen rahti yli 500€:n tilauksissa koskee vain Saksan sisäisiä toimituksia eli tänne pohjolaan joutuu postikulut maksamaan. Tai ainakin itse olen joutunut...
2old

....niinhän siellä tosiaan sanotaan, että saksan maksut säästää.... Luin liian hätäseen...

Tomi, jos vaikka tässä syssyn aikana katsellaan sitä tilausta....tutkailen itsekkin jos ottaisi jotain muuta vielä....
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Otetaanko minutkin mukaan kimppaan? Jos tässä lisääntyvissä työ-/syyshomma-/muuttotohinoissa jotain vielä haluaisin katsoa tuohon moppeliin? Tällä hetkellä melkein kaikki "vapaa"-aika menee tietä kirkastavaa uudis-omatekeleosaa muotoillessa ja hioskellessa.

Osta tie, eli bye the way: sunnuntaina pääsin ihan hiukkasen kokeilemaan eräänlaista Taideteosta: Ducati 999 S! Painoa yhtä paljon kuin omassa bemarissa mutta tehoa >100 kW! Vaikka kyykky onkin, niin kyllä siinä oli sitä jotain... :shock:! Järjettömän herkkä kaasu ja voimakas etujarru, hiilikuituisen suojakuvun isoista aukoista näkyvä ja kuuluva kuiva kytkin, Powercommanderilla ja suorilla putkilla tehostettu käyntiääni, hhmmmm. Sillä EI VOI pysyä kortti kauaa tiellä ajettaessa - enhän minä tiellä tietenkään kokeillut yhtään, en... :roll:
Taas menossa jonnekin...
2old

....kyllä mun puolestani kimppaan mahtuu....kiire varmaan meillä ei kellään tilauksen kanssa ole....
2old

Do Diih!

Tulipa sitten tilattua Touratecihlta vermeitä, ei tosin Alppiin....vaan tuohon uuteen. Tilasin kepsille fiksun telineen ja tuli alle viikossa. I am impressed! Itsenäisyyspäivää veljet ja sisaret!
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Joko kaikki kimppatilaajat on saannu touratechiltä tavaransa? Mulle tuli kans tilattavaa ja mielellään kimppaan myös tulisin.

PTFE steel braided brake lines
Honda XRV 750 RD07 front
01-040-0315-0 93.00 EUR

[incl. 19% Tax plus Shipping]
XRV-97
2old

Back in business.... Tulipa oltua tauolla tietokoneista 2 vkoa!!! Enpä muista moista tapahtuneen omalle kohdalle. Eniveis, mulla on vielä laukkua ym tilauslistalla. Helmikuu olisi hyvä varmaan. Pitäiskö ottaa muuten tapaamista mopomessuille. Nehän on tuossa 4 vkon päässä!!??
Kratti
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja Kratti »

Koitin hiukan hakea hauillakin, mutta en löytänyt vastausta. Miten Touratech toimittaa tavarat Suomeen? Tuleeko se DHL:llä vai miten? Lähinnä mietin kannattaako tilata työpaikan osoitteeseen vai kotiosoitteeseen.
mikan
Pyörä: R1200GS & VTR SP-1

Tilauksesta

Viesti Kirjoittaja mikan »

Ota töihin, jako on päiväsaikaan ja muistaakseni juurikin DHL:llä.

Toimitusaika on sitten kahdesta viikosta puoleen vuoteen.
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Täälä toi postipoika ovelle asti
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
mkn
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja mkn »

Meilläpäin nuo paketit on jakanut posti, joten noudettava itse postista jos ei satu olemaan paikalla jakeluaikaan. Mulla on varmaan ollut hyvä tuuri, kun tavarat ovat tulleet molemmilla kerroilla alle kahden viikon.
Vastaa Viestiin