Paljonko kuramoposi syö bensaa?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Babelbabek
Pyörä: cr250 -94 / domi

Re: Paljonko kuramoposi syö bensaa?

Viesti Kirjoittaja Babelbabek »

Pallokala kirjoitti:Dominaattori menee isolla tiellä, nopeudella 80-100 johonkin 4,7l/100km, eli isolla Acerbis-tankilla ajaa pitkästi viidettä sataa kilometriä. Saasteenestohärpäkkeet poistettu, ilmaboksi ja kaasari modattu. Sorasurauttelukulutuksia en ole viitsinyt edes mitata...
pihistäjä tuo sinun domi, mulla vakioroippeilla reilusta 5l / 100km aina 7,5 l / 100km rippuen maastosta ja ajotavasta, koskaan ei alle 5l kuitenkaan satkulla.

saattas tuo avartelu vaikuttaa siis pihimpään suuntaan, tai sitten se on kaasukahvan käyttäjästä kiinni.
Jari
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Jari »

.
Viimeksi muokannut Jari, Ti Touko 01, 2012 6:53 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Leppoisaa matka-ajoa mennyt lämpösellä n 5,3L/100km ja reilummin kaasutellen reilut 6L/100km, suossa möyrien varmaan 7-9L.. :P

Aiémmin ylisuurin suuttimin vakiokaasarilla ei päässyt alle 6 mitenkään...
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Pallokala
Pyörä: NX650, 450MT

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Babelbabek kirjoitti:
Pallokala kirjoitti:Dominaattori menee isolla tiellä, nopeudella 80-100 johonkin 4,7l/100km, eli isolla Acerbis-tankilla ajaa pitkästi viidettä sataa kilometriä. Saasteenestohärpäkkeet poistettu, ilmaboksi ja kaasari modattu. Sorasurauttelukulutuksia en ole viitsinyt edes mitata...
pihistäjä tuo sinun domi, mulla vakioroippeilla reilusta 5l / 100km aina 7,5 l / 100km rippuen maastosta ja ajotavasta, koskaan ei alle 5l kuitenkaan satkulla.

saattas tuo avartelu vaikuttaa siis pihimpään suuntaan, tai sitten se on kaasukahvan käyttäjästä kiinni.
Suurempaa suutinta minä sinne kaasariin laitoin, ei pitäis ainakaan laihalla pyöriä. Tuo on muistaakseni kahden tankillisen keskikulutus Savo-Tre-Savo -reissusta. Matkamittarin virheestä en osaa sanoa mitään, mutta nopeusmittari on turhankin tarkka...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

1150 Gessu,lastu,katiton,vapariputsari,isommat imutorvet,Laseri,5,5 satasella

Honda XR125,avarrettu ilmaboxi,neulan nosto,isompi pääsuutin,2.5 satasella

Vähän offtopiikkia Gixxeri ei ikinä alle 7,5 litraa
Suzuki GT380K ,ei alle 8,5 litraa satasella :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
mikli
Pyörä: Husse 610 te

Viesti Kirjoittaja mikli »

En oo saanu tuota Hussen 610:aa kuluttamaan yli 4 litraa satasella. Tuntuu hämmästyttävän pieneltä tuo kulutus. Lähimenneisyydessä tullu ajeltua mönkijöillä ja luulin, että ne vie vähän :shock:

Tietty tässä vielä palautellaan pyörällä ajamista mieliin, eli raahallisesti..
Vastaa Viestiin