VAK kirjoitti:
Juu se oli Husaberg yhtä paljon kuin saharan ketainen = vihreä. Se alamutka(tarun mutka) oli ainoo sladiharjoituspaikka. Vähän ON/OFF tyyppinen pito tuossa diablossa, tai sitten mun jarrujalka on ON/OFF-tyyppinen...
Vaikeuksissa en tunnusta olleeni
Olen pahoillani, kun en noita pyöriä oikein tunnista.
Mikä se sun pyörä sitten on?
VAK kirjoitti:
Juu se oli Husaberg yhtä paljon kuin saharan ketainen = vihreä. Se alamutka(tarun mutka) oli ainoo sladiharjoituspaikka. Vähän ON/OFF tyyppinen pito tuossa diablossa, tai sitten mun jarrujalka on ON/OFF-tyyppinen...
Vaikeuksissa en tunnusta olleeni
Olen pahoillani, kun en noita pyöriä oikein tunnista.
Mikä se sun pyörä sitten on?
Ajoit mainiosti.
Pekka
On se melkein Husaberg. KTM525EXC. Et muuten ollut ainoo joka sanoi, että "sun takanen savus tarun mutkassa". Kunhan aika jättää tuosta Maxxis etusesta ja Diablo takasesta, niin tilalle tulee Metzelerin drifting slicksit. Sitten ei ole enää rengasta syyttäminen kun ei sladit onnistu.
Näytti illansuussa Rengon ST:llä olevan kolme SE:tä tankilla ja neljäs tuli vielä Portaassa vastaan... Varmaankin Kurapyöräilijöitä?
Itse olin paremman puoliskon kanssa pölyisellä Adventurella liikkeellä...
Tanaan bongattu Col du Forclaz solan huipulla Sveitsissa iso adventure tulossa Chamonixin suunnasta kohti Martignya. Rekkari oli IZ ja jotain ja kaksi paalla kulki uljaasti. Yritin heilutella peraan mutta liian myohaan. Terveisia vaan taalta muillekin. Suoraa tieta ei tahdo loytaa millaan, ja vastoin yleista kasitysta myos sorateita on tarjolla, valilla melko ilmavissa paikoissa. Taalla oltu nyt toista viikkoa kavereiden nurkissa ja seuraavaksi suuntana ita. Sorry aakkoset, on ameriikan tuliaisia tama kone.
kappas vaan!
uteliaisuuttani rupesin selaamaan tätä osiota ja muthan oli nähty.
parisataa kilsaa enimmäkseen soralla, aika mahtavaa! aika savessa jo vain!
sitä on tämmönen aloitteleva kakspyöräilijä suht liekeissä !
Tänään töistä lähtiessä, tuossa 19:30 tienoilla tuli länsiväylän alussa joku takaa ohi mustalla 690SM:llä. Ajoi hetken rinnalla ja virnisteli Lauttasaaren jälkeen hämmästys oli suuri kun taas näkyi peilissä musta 690SM. Eri kuski sentään. Ohi meni sekin.
Tampere , Koivistonkylä Joku vetelee tämän tästä ohi jollain vanhalla nelitahti KTM:llä. Koivistontien suoran kaasu pohjassa, pistä nyt jonkunlaiset äänen vaimentimet pyörääs , meinaa tärykalvot revetä ja tekarit mennä vaihtoon. JA MUISTA siinä on 40:n rajoitus
Tänään 24.6 klo n 18:30-18:45 aikaan orivedellä st1 kylmäasema jossa vieressä joku kauppa olisiko ollut valintatalo niin pihasta oli lähdössä dr big onko tämän foorumin lukijoita
OIko ollu AT?On nimittäin tapana lähtee mettään päin.
Eroopa niistä kyykyistä ja persreikä edellä meniöistä.
Ne harvemmin lähtee puskkin päin.
No en mee kyllä ihan vannomaan, mut TA:lta näytti yksine valoineen jne.
Lähes joka ti tulee tuolla käytyä ja huomattua, että kurapyörät loistaa poissaolollaan. No eipä niitä ole juuri Pynsälläkään näkyny silloin ku olen siellä poikennu. Vehoniemessä perjantaisin saattaa jo nähdä jonkun.[/quote]