Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Joo, mökillä kävin. En tiedä muistatko, mutta kohtasimme pari vuotta sitten kokolailla samalla kohdalla, ainostaan suunnat oli päinvastoin, kuin eilenJKM kirjoitti:Kyllä 8GS kuskin kanssa tervehdykset vaihdettiinkapo kirjoitti:Tuliko JKM eilen iltapäivällä vastaan Valkolassa?
Viimeksi muokannut kapo, Su Syys 30, 2012 11:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo. kolmas ajelu tälle ajokaudelle oli eilen. Kyllä tämä tästä....juhan kirjoitti:Kapo liikkuu, hienoa!
Kukas oli valkoisella Yamaha TT:llä? Juvalla, Siikakosken kaupalla kahvittelemassa?
Ajelin gessulla ohi mutta aikataulu ei antanut periksi tulla ihmettelemään.
Ajelin gessulla ohi mutta aikataulu ei antanut periksi tulla ihmettelemään.
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Muistanhan minä oli noin kakskilsaa pohjosempana tervan/soran tietämillä...kapo kirjoitti: Joo, mökillä kävin. En tiedä muistatko, mutta kohtasimme pari vuotta sitten kokolailla samalla kohdalla, ainostaan suunnat oli päinvastoin, kuin eilen
Paimiossa tänään KTM pikkuadve vilahti editseni risteyksessä Jokelan koulun kohdalla, moikattiin 
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Olikos foorumilaisia ku tuli Ohkolassa valkosella 8kessulla vastaan, empi vähän et moikkaako vai ei ite olin afrikaanolla liikkeellä 
Ana.
Siekö se säästelit nappuloita pientaretta pitkin ajellen 3.10 Torniossa?
http://s47.beta.photobucket.com/user/Ce ... f.mp4.html
http://s47.beta.photobucket.com/user/Ce ... f.mp4.html
Kuka uskalti ajaa meijjän ohi tänään iltapäivällä oranssilla 990 adventurella ilman tööttäämistä 
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
eilen tuli hyvinkäällä vastaan jokelantien päässä valoissa valkoinen 8 gessu, minä taas läksin siitä valoista kohti jokelaa
Yksinäinen Susi
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
...ei tullut vastaan, mutta joku oli mennyt edellä Airakselassa Hoikkalammen kodalle menevällä tiellä...oli sellaiset jäljet soralla, että oli luistia nostettu.... 
Joku harmainen "lauritähkä" GS oli puhallusratsiassa messilän kohilla tänää tossa klo ennen kolmea.
Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
ajelit äsken eli klo 14 lauantaina aika rajusti pakatulla soliferilla pystymetsästä poispäin... mikkelin torin laitaa siis kohti valtatietä... oli reilusti tavaroita mukana 
Joku ukkeli ajeli Hyvinkään Martissa eilen iltapäivästä oranssilla mopolla avopotta päässä tummansinisen
940 volvon (minun) perässä, mahtaako olla foorumilaisia?
940 volvon (minun) perässä, mahtaako olla foorumilaisia?
Tarkkaa on homma, vähän niinku pärekaton kulottaminen...
Kuka mahtoi olla Pyhäjoen Shellillä tänäpäivänä violetinsävysellä Afrikan Twinillä?
Nimim. Voi että ku oli hieno.
Nimim. Voi että ku oli hieno.
TransUralisti