Ei tainnu hirveesti vielä löytyä?T Koponen kirjoitti:Se olin minä kuka tuli Sorsakosken ja leppävirran välillä vastaan. Olin menossa etsimään sulia sorateitä![]()
![]()
![]()
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Sami
Tunnustan. Käytiin kaverin kanssa sunnuntaina ulkoiluttaan Kannuksessa Transalppeja ja pyörähettiin siinä vapaa-aikakeskuksen pihalla.lasimestari kirjoitti:pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ
Bongasin samanapäivänä Himangan TB:llä pari GS Bemaria ja custom tyyppisen moottoripyörän.
-
lasimestari
- Pyörä: Transalp -99
okke!!Villem kirjoitti:Tunnustan. Käytiin kaverin kanssa sunnuntaina ulkoiluttaan Kannuksessa Transalppeja ja pyörähettiin siinä vapaa-aikakeskuksen pihalla.lasimestari kirjoitti:pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ
Bongasin samanapäivänä Himangan TB:llä pari GS Bemaria ja custom tyyppisen moottoripyörän.
lisää transuja sunnuntai surautteluihin....
Minähän siinä käväsin kaffilla kamujen kanssa. Iso GSA:kin ajeli siinä vastaan Himanka-Kannus tiellä. Pitääpäs tulla lasimestarille näyttämään saksalaista puimuria, mikä on nyt korvannut itävaltalaisen soralinkoräyhääjänVillem kirjoitti:Tunnustan. Käytiin kaverin kanssa sunnuntaina ulkoiluttaan Kannuksessa Transalppeja ja pyörähettiin siinä vapaa-aikakeskuksen pihalla.lasimestari kirjoitti:pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ
- T Koponen
- Pyörä: BMW R 1150 GS
Se olin minä kuka tuli Sorsakosken ja leppävirran välillä vastaan. Olin menossa etsimään sulia sorateitä
Ei tainnu hirveesti vielä löytyä?
Eipä mitään erityistä mainittavaa
jatkan etsintöjä... muutaman kerran meinasi käydä ohraisesti kun liejun alla olikin jää. Ei oikein kesärengas pitänyt 
Ei tainnu hirveesti vielä löytyä?
Eipä mitään erityistä mainittavaa
Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
- Jokke Espoosta
- Pyörä: Poljettava
Joku ajeli eilenillalla sinikeltaisella uuden mallin Tenerellä jossa alusivulaukut Pasilassa. Itse ajelin koslalla.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Eilen tuli porrassalmentiellä sininen DR vastaan, itse olin vastavalla valkeella, morjestettiin
Kärkistensalmen sillan levähdys paikalla oli iso GS ja joku muu pyörä. Ite pikku GS:llä lapa pystyssä sillalla, voorumilaisia?
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Mehän siellä olimme (kaveri Aprilialla)markkut kirjoitti:Kärkistensalmen sillan levähdys paikalla oli iso GS ja joku muu pyörä. Ite pikku GS:llä lapa pystyssä sillalla, voorumilaisia?
Bemarin GS jäänyt Tampereella moottoritien kupeeseen, tuohon: http://goo.gl/maps/UlMwO
Ajattelin kääntyä takasinkin tarjoomaan apua mutta ketään ei näkynyt missään?? Mitä lie käynyt.
Ajattelin kääntyä takasinkin tarjoomaan apua mutta ketään ei näkynyt missään?? Mitä lie käynyt.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Tänään Säyhteellä, kun kääntelin siniraidallista bussia ympäri, joku pörähti keulan ohi Tohtorilla.
Hassusti heti kun asfaltti loppuu, niin avataan hanat, oikein
Hassusti heti kun asfaltti loppuu, niin avataan hanat, oikein
Braa-aab!
Tännään iltapäivästä Jyväskylässä Myllyjärven(?) suunnalla kävin Ladun majan makkaranpaistopaikkaa tsuumailemassa, parkkipaikan ohi pyyhälsi kaiketi muutamakin mahollinen kurapyöräilijä, mm. komia twini.
AT:llähän olin liikkeellä itsekin
AT:llähän olin liikkeellä itsekin
Masterplan B
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Joku ajelee Pohtolankatua pitkin Kotkottimella, tänäänkin kolme kertaa näin...
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Tänään joku ajeli keltaisella 8gessulla kolmen aikaan joroisten kohdalla 5tiellä?
Loviisanseudulta ei kauheesti kuulu(suht vähän kurapyöriä),mutta bongattu lähiseudulla useamman kerran ainakin musta afrikkalainen ja sinivalkoinen dr 750-800cc,mahtaako olla foorumilaisia peräti,tulkaa ulos kaapista

Foorumin "sekakäyttäjä"