Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

srbg
Pyörä: 990s

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja srbg »

T Koponen kirjoitti:Se olin minä kuka tuli Sorsakosken ja leppävirran välillä vastaan. Olin menossa etsimään sulia sorateitä :lol: :lol: :lol: :lol:
Ei tainnu hirveesti vielä löytyä?
Sami
Villem
Pyörä: Transalp

Viesti Kirjoittaja Villem »

lasimestari kirjoitti:pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ :(
Tunnustan. Käytiin kaverin kanssa sunnuntaina ulkoiluttaan Kannuksessa Transalppeja ja pyörähettiin siinä vapaa-aikakeskuksen pihalla.

Bongasin samanapäivänä Himangan TB:llä pari GS Bemaria ja custom tyyppisen moottoripyörän.
lasimestari
Pyörä: Transalp -99

Viesti Kirjoittaja lasimestari »

Villem kirjoitti:
lasimestari kirjoitti:pari uudempaa Transalppia tuli Kannuksessa vastaan...kääntyivät vapaa-aikakeskukseen päin....ite fillaroin reisiveivillä vastaan ja kaiholla kattelin et voi ku pääsis itekki jo ajeleen...noon kohtapuolin vappuna...EHKÄ :(
Tunnustan. Käytiin kaverin kanssa sunnuntaina ulkoiluttaan Kannuksessa Transalppeja ja pyörähettiin siinä vapaa-aikakeskuksen pihalla.

Bongasin samanapäivänä Himangan TB:llä pari GS Bemaria ja custom tyyppisen moottoripyörän.
okke!!
lisää transuja sunnuntai surautteluihin.... :)
HEXA
Pyörä: GS 1200

Viesti Kirjoittaja HEXA »

Villem kirjoitti:

Minähän siinä käväsin kaffilla kamujen kanssa. Iso GSA:kin ajeli siinä vastaan Himanka-Kannus tiellä. Pitääpäs tulla lasimestarille näyttämään saksalaista puimuria, mikä on nyt korvannut itävaltalaisen soralinkoräyhääjän :D
T Koponen
Pyörä: BMW R 1150 GS

Viesti Kirjoittaja T Koponen »

Se olin minä kuka tuli Sorsakosken ja leppävirran välillä vastaan. Olin menossa etsimään sulia sorateitä :lol: :lol: :lol: :lol:

Ei tainnu hirveesti vielä löytyä?

Eipä mitään erityistä mainittavaa :o :o jatkan etsintöjä... muutaman kerran meinasi käydä ohraisesti kun liejun alla olikin jää. Ei oikein kesärengas pitänyt :twisted:
Mihin tie päättyy, siitä ilo alkaa

EX: AT 90, AT 92, XT660 Z TENERE, KTM 950, KTM 690, AT 95
Jokke Espoosta
Pyörä: Poljettava

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Joku ajeli eilenillalla sinikeltaisella uuden mallin Tenerellä jossa alusivulaukut Pasilassa. Itse ajelin koslalla.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Ville81
Pyörä: KTM 690ER

Viesti Kirjoittaja Ville81 »

Eilen tuli porrassalmentiellä sininen DR vastaan, itse olin vastavalla valkeella, morjestettiin
markkut
Pyörä: 890R

Viesti Kirjoittaja markkut »

Kärkistensalmen sillan levähdys paikalla oli iso GS ja joku muu pyörä. Ite pikku GS:llä lapa pystyssä sillalla, voorumilaisia?
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

markkut kirjoitti:Kärkistensalmen sillan levähdys paikalla oli iso GS ja joku muu pyörä. Ite pikku GS:llä lapa pystyssä sillalla, voorumilaisia?
Mehän siellä olimme (kaveri Aprilialla)
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Bemarin GS jäänyt Tampereella moottoritien kupeeseen, tuohon: http://goo.gl/maps/UlMwO

Ajattelin kääntyä takasinkin tarjoomaan apua mutta ketään ei näkynyt missään?? Mitä lie käynyt.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Syke
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona

Viesti Kirjoittaja Syke »

Tänään Säyhteellä, kun kääntelin siniraidallista bussia ympäri, joku pörähti keulan ohi Tohtorilla.
Hassusti heti kun asfaltti loppuu, niin avataan hanat, oikein :P
Braa-aab!
jaamo
Pyörä: XRV 750

Viesti Kirjoittaja jaamo »

Tännään iltapäivästä Jyväskylässä Myllyjärven(?) suunnalla kävin Ladun majan makkaranpaistopaikkaa tsuumailemassa, parkkipaikan ohi pyyhälsi kaiketi muutamakin mahollinen kurapyöräilijä, mm. komia twini.

AT:llähän olin liikkeellä itsekin 8)
Masterplan B
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Joku ajelee Pohtolankatua pitkin Kotkottimella, tänäänkin kolme kertaa näin...
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
joriL
Pyörä: Suzuki DR650

Viesti Kirjoittaja joriL »

Tänään joku ajeli keltaisella 8gessulla kolmen aikaan joroisten kohdalla 5tiellä?
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Loviisanseudulta ei kauheesti kuulu(suht vähän kurapyöriä),mutta bongattu lähiseudulla useamman kerran ainakin musta afrikkalainen ja sinivalkoinen dr 750-800cc,mahtaako olla foorumilaisia peräti,tulkaa ulos kaapista :!: :lol: 8)
Foorumin "sekakäyttäjä"
Vastaa Viestiin