Kurapyörä T-paidat
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kurapyörä T-paidat
Tulikohan se mun osoitteen muutos perille? Laitoin siitä yv:n Jukalle.
---x mopolla suohon x---
Tuli.
L-koko paita. Jätkä 172cm ja n.78kg.
Happi
Happi
-
Fideltuntsa
- Pyörä: XR400R & B12T
Kiitokset, paita tuli perille.
Paita kotona ja mukava oli pitää töissä päällänsä. Sai huomiota osakseen 
treriksrøysare
Aaaarghh!!
Pitkin kevättä tätä ketjua kyttäilin, mutta nyt kun en ole seurannut foorumia muutenkaan kovin usein, niin tää paitahomma meni kokonaan ohi! Onko tietoa, milloin noita saa seuraavan kerran tilattua?
-J-
Pitkin kevättä tätä ketjua kyttäilin, mutta nyt kun en ole seurannut foorumia muutenkaan kovin usein, niin tää paitahomma meni kokonaan ohi! Onko tietoa, milloin noita saa seuraavan kerran tilattua?
-J-
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Niitä saa kotvan kuluttua nettikaupasta, vanhat paidat poistuvat myynnistä.Jukkis kirjoitti:Aaaarghh!!
-J-
Ilmoitan täällä jahka tavara on toimituskunnossa.
Vanhoja paitoja ei muuten olekaan jäljellä kuin muutama ja nekin lasten kokoa.
Jukka kirjoitti:Niitä saa kotvan kuluttua nettikaupasta, vanhat paidat poistuvat myynnistä.Jukkis kirjoitti:Aaaarghh!!
-J-
Ilmoitan täällä jahka tavara on toimituskunnossa.
Okei,
pitää kytätä silmä kovana päivitystä tilanteeseen. Moinen paita on ihan pakkohankinta tälle kesää.
Kipa ny sekottaa taas aiheita. Ei toi peltimono kuulu tänne paitaosastolle.Kipa kirjoitti:Saiksää muuten koskaan sitä luvattua kaheksaa markkaa?
Mutta kus otit kerran puheeksi, niin en. Tarjoo sillä rahalla joskus mulle lounas.
Mäkin sain oman paitani, kiitos. Maksu oli 4 päivää myöhässä, koska sain paidan ja laskun tänään ja eräpäivä oli ollut 20. päivä.
Hieno paita!
- Pyörä: BMW R80GS & XT1200Z
- Viesti:
Ai miten niin neljä päivää. Mulla oli ainakin eräpäivä 20.6.2007 ??VAK kirjoitti:Maksu oli 4 päivää myöhässä, koska sain paidan ja laskun tänään ja eräpäivä oli ollut 20. päivä.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
OHO! niinpäs onkin. no, viivästyskorot lienee melkoiset...
---x mopolla suohon x---
Huomasitte varmaan myös, että laskulla arvonlisäveroton hinta. Eli lisäsittehän hintaan Suomen, Ruotsin tai jonkun ALV:nVAK kirjoitti:
Maksu oli 4 päivää myöhässä, koska sain paidan ja laskun tänään ja eräpäivä oli ollut 20. päivä.
Ai miten niin neljä päivää. Mulla oli ainakin eräpäivä 20.6.2007 ??
-AKM-
"Roads? Where we're going, we don't need roads..." Dr. Emmett Lathrop "Doc" Brown
- Jukka
- Site Admin
- Viesti:
Eieiei, ei piä kenenkään mennä lisäilemään alveja saatika momsseja hintoihin!AKM kirjoitti:Huomasitte varmaan myös, että laskulla arvonlisäveroton hinta. Eli lisäsittehän hintaan Suomen, Ruotsin tai jonkun ALV:nVAK kirjoitti:
Maksu oli 4 päivää myöhässä, koska sain paidan ja laskun tänään ja eräpäivä oli ollut 20. päivä.
Ai miten niin neljä päivää. Mulla oli ainakin eräpäivä 20.6.2007 ??
![]()
-AKM-
Minun liiketoiminta on niin pientä etten ole alvivelvollinen, näin ollen en sitä myöskään saa laittaa hintaan mukaan.
- Jukka
- Site Admin
- Viesti:
Nyt voi ostaa uusia paitoja nettikaupasta, eka erästä on vielä joitain paitoja jäljellä.
Tilataan kohtsilleen lisää.
Tilataan kohtsilleen lisää.