Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
Re: Tulitko vastaan??
Täälähän sitä, himoksen liepeillä leirinuotiolla 
Perjantaina 31.7 ip, Säkylä. Muhevaääninen tönäri ohitti sinisen Octavian ja katosi horisonttiin etelän suuntaan, rekisteriin en ehtinyt reagoida mutta soundit oli kohdallaan 
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
- juilhy
- Pyörä: Transalp 700
Pyhätunturissa luontokeskus Naavan pihassa Tenerellä?
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Talluskyläntien risteyksestä Tervoon päin tuli Iso Gessu heittämällä ohi ja mutkaista tietä näkymättömiin. Itse liikenteessä retkivarusteisella Domilla...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Taisin olla minä (jos oli valkoinen adve)Harri Hemmilä kirjoitti:Eilen kwskiviikkona 16.7 iltakuuden jälkeen postitien eteläpätkällä iso Kotarin adventure vastaan, onkohan täältä?
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
Sykkelilenkillä tuli tänään salokyläntiellä möhkö vastaan, lapasta nostelin, liekkös täällä liikkujia?
Tuppi nurin...
- Mikael
- Pyörä: R 1 toist 5 kymmentä GS ja TR65 kymmentä
- Viesti:
13.30 bongasin 650 BMW.n 8tiellä Olkiluoto risteyksessä olit menossa pohjoiseen päin matkavarustuksinen.
-
Petroska
- Pyörä: BMW G650Xchallenge, KTM250MX
HEP!!Mikael kirjoitti:13.30 bongasin 650 BMW.n 8tiellä Olkiluoto risteyksessä olit menossa pohjoiseen päin matkavarustuksinen.
Tunnustan, sinivalakoinen menossa mökille keski-suomeen. Täällä vieläkin...Ei tarkene lähtee poiskaan
Vai onko joku toinenkin ollut samoilla minuuteilla noilla nurkilla? Enpä kyllä sua huomannut
- Mikael
- Pyörä: R 1 toist 5 kymmentä GS ja TR65 kymmentä
- Viesti:
Olin tankilla. Sua mä vähään epäilinkin. Hyvä loma.Petroska kirjoitti:HEP!!Mikael kirjoitti:13.30 bongasin 650 BMW.n 8tiellä Olkiluoto risteyksessä olit menossa pohjoiseen päin matkavarustuksinen.
Tunnustan, sinivalakoinen menossa mökille keski-suomeen. Täällä vieläkin...Ei tarkene lähtee poiskaan![]()
Vai onko joku toinenkin ollut samoilla minuuteilla noilla nurkilla? Enpä kyllä sua huomannut
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Sinä se sitten taisit olla, oli valkonen AdveMikkoF kirjoitti:Taisin olla minä (jos oli valkoinen adve)Harri Hemmilä kirjoitti:Eilen kwskiviikkona 16.7 iltakuuden jälkeen postitien eteläpätkällä iso Kotarin adventure vastaan, onkohan täältä?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
- korpipolku
- Pyörä: Gelände/Straße
Mitähän, kukahan? Olitko foorumilaisia tänään iltayhdeksän aikaan Lahden motarilla etelään?
Ohiteltiin toisiamme pariinkin otteeseen, ensin sinä paahdoit ohi Tuuliharjan kohdilla ja puoli tuntia myöhemmin olit himmannut ja ohitin sut jossain Järvenpäätä ennen.
Mut varsinaisesti kysymys on et millä ajoit? Olinko vain väsynyt (vai jotain) mut sun pyörä oli musta, samoin ajokamat. Keula oli enskan keula (?) ja tankki safaritankki tai oisko ollut AT:sta. Mut perä oudon matala ja putki/putket vedetty alhaalle. Ja kilpi vasemmalla alhaalla. Tuikut oli himmeät (latausongelmia?). Vai näinkö ihan päin honkia pimeässä...
Itse pörräsin 950 kotarilla.
sami
Ohiteltiin toisiamme pariinkin otteeseen, ensin sinä paahdoit ohi Tuuliharjan kohdilla ja puoli tuntia myöhemmin olit himmannut ja ohitin sut jossain Järvenpäätä ennen.
Mut varsinaisesti kysymys on et millä ajoit? Olinko vain väsynyt (vai jotain) mut sun pyörä oli musta, samoin ajokamat. Keula oli enskan keula (?) ja tankki safaritankki tai oisko ollut AT:sta. Mut perä oudon matala ja putki/putket vedetty alhaalle. Ja kilpi vasemmalla alhaalla. Tuikut oli himmeät (latausongelmia?). Vai näinkö ihan päin honkia pimeässä...
Itse pörräsin 950 kotarilla.
sami
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Ajelin eilen Kuopiosta Kolille ihan pikkuteitä pitkin, metsäautoteitä jne vähän isompia; suorinta reittiä olis tullut matkaa n 160km...mulla tuli jotain 250 km...eikä menomatkalla edes kenenkään jälkiä näkynyt, yks enduromallin mopo ajeli vastaan.... Takaisin päin tulin assua pitkin ja silloin näkyi isoa gessua, kasigessua, transalppia.....
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
1050ja 690 kotarit, kera 660 jampin bongattu Polvijärven s.marketin pihalla.

-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Eilen illalla Alvajärven ja Pihtiputaan välillä olevalla soratiellä pysähty neljä Oululaista kurapyöräilijää jututtaan mua ja kaveria... Oulusta olitte matkalla syys-Kivettyyn Viitasaarelle, ajeltiin pikkumatka vielä peräkkäin kunnes käännyitte erisuuntaan.
Ellen erehdy niin etummainen kuski oli TKarjala? Menikö oikein?
Ovatko muut kolme kuskia foorumilta?
Ellen erehdy niin etummainen kuski oli TKarjala? Menikö oikein?
Ovatko muut kolme kuskia foorumilta?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
tkarjala
- Pyörä: R1200GS Adv
tkarjala, Mardu, Icedi ja Totti, mehän siellä seikkailtiin... Huomenna paluumatka kivetystä Ouluun takaisin...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kurapyöräilijä, tuo oman elämänsä reittimestari!