Ja niinkuin KTP:n kommentista rivienvälistä kävi ilmi tavallaan niin siihen istuinkorkeus lukuarvoon ei kannata tuijottaa. Pyörän leveys vaikuttaa todella paljon maahan ylettämiseen kuten myös jousituksen säädöt. Mulla ei ylettänyt kunnolla jalat maahan SXC:ssä omilla säädöillä, jäykillä jousilla ja korotetulla penkkillä, olen 189/135. Eli piti varvistaa reilusti jotta sai kummallakin puolen yhtäaikaa.
Minä katselisin KTM 400 exc:tä. En ole kokeillut mutta pitäisi olla aika kova peli. Ja siis minä en pikkuihmisten ongelmista tiedä mitään

mutta 250 voi olla melkoinen ompelukone siirtymillä, joita täällä lapissa kuiten tulee. Jos ei meinaa tosissaan puristaa ja ajaa kelloa vastaan niin tuo väsyminen iso tehoisen puikoissa... no varmaan niinkin käy. Itse ajelen huvikseni, enkä koskaan toistaiseksi kelloa vastaan. Hyvin on jaksanut metsässä sxc:llä, suolla sitten voimat on loppunut mutta niin olisi käynyt varmasti ihan millä tahansa.
Sen sijaan sitten noilla hiekkatie siirtymillä isompi reilusti parempi, omasta mielestä. Ja nyt sitten puhe vain moottorin ominaisuuksista.
Myös DR350/TT350 voisivat olla vaihtoehtoja? melkoisia keinulautoja vaan saattavat olla kisaenskoihin verrattuna.
Yhdellä tutulla muuten on myynnissä kuulemma drz400, ajettu varmaan muutama tuhat, hinnasta ei tietoakaan... voisi olla myös aikaste peli kuitenkin vaikka vaatimaton jousitus kisapeleihin verrattuna, ajeluun kuitenkin ihan "riittävä". Ja on sellaisen "pikkumiehen" käytössä nyt. Taytyy vain yrittää puhua ukko ympäri ettei myy vaan jatkaa hienoa harrastusta.