Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ei tule Haista P....a mullekaan enää,kaksi oli,molemmat huollossa olivat.Nimim.Tyytyväinen Asuksen ja Samsungin käyttäjä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

Asus on peeceestä :evil:
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

juhan kirjoitti:Asus on peeceestä :evil:
Paras läppäri,mun tähänastisista :lol: Meneepä mielipiteet ristiin pahasti :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

MrX kirjoitti:
Koheltaja kirjoitti:Tänään paku oli tullut parkkikselle, kolme hemmoa ulos, ketjun lukko voimapihdeillä rikki, pyörä pakun kyytiin ja poistuminen paikalta.
Kuulostaa siltä että mopo ei oo enää suomessa. Eikä varmaan tarvi montaa ilmansuuntaa veikkailla mihin päin se on matkannu :evil:
Niinpä. Tervetuloa Viroon. Pyöräsi on jo täällä.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Kyllähän harppaus Macciin on iso muutos huolettomampaan ja käyttäjäystävällisempään suuntaan, jos vaan jaksaa uuden käyttöjärjestelmän opetella. Ja etenkin Applen läppärit, kuten nyt sormien alla oleva Air, ovat hieno yhdistelmä tukevia alumiinikuoria, pientä kokoa ja tehoa. Enpä ole kuullut kenenkään tällaisen kerran valinneen takaisin windowssiin vaihtaneen...
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
juhan

gixxerman kirjoitti:
juhan kirjoitti:Asus on peeceestä :evil:
Paras läppäri,mun tähänastisista :lol: Meneepä mielipiteet ristiin pahasti :lol: :lol: :lol:
Met oomma yksilöitä itsekin :lol:
juhan

Kunkku kirjoitti:Kyllähän harppaus Macciin on iso muutos huolettomampaan ja käyttäjäystävällisempään suuntaan, jos vaan jaksaa uuden käyttöjärjestelmän opetella. Ja etenkin Applen läppärit, kuten nyt sormien alla oleva Air, ovat hieno yhdistelmä tukevia alumiinikuoria, pientä kokoa ja tehoa. Enpä ole kuullut kenenkään tällaisen kerran valinneen takaisin windowssiin vaihtaneen...
Kovin pelottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan kun visionääri on manan majoilla. Esimakua saatiin jo iOs6 kartoista.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

juhan kirjoitti:Kovin pelottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan kun visionääri on manan majoilla. Esimakua saatiin jo iOs6 kartoista.
Sanos muuta. Uskomattoman iso on ollut yhden ihmisen vaikutus isossa yhtiössä. Mitään suurta innovaatiota Applelta ei ole aikoihin tullutkaan, johtuneeko Steven viimeisten aikojen voimattomuudesta ja pois menosta, vai mistä?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
kapo
Pyörä: on

Viesti Kirjoittaja kapo »

Joo, en tiedä oliko käyttäjässä vika, vai missä. Nimittäin hommasin tossa kesällä HP:n pöytäkoneen ja käyttis Windows 7. Kone toimi moitteetta kokonaiset kolme viikkoa kunnes Windows meni solmuun. Kiikutin koneen lääkariin. Diagnoosi oli, että Win pitää poistaa ja asentaa uusiksi. Minä kysyin, että saatko talteen tiedostot, mitä olin ehtinyt sinne tallentaa. ATK-tohtori lupasi, että kaikki tiedostot löytyy ja saadaan talteen. No about neljän päivän kuluttua hän soittaa, että kone on kunnossa ja uusi W7 on asennettu. Ja kuinka ollakkaan, kaikki muut tiedostot saatiin talteen, paitsi valokuvat olivat kadonneet. No eipä siinä mitään muuten, mutta niitä valokuvia oli about 2000 kpl, mitkä katosivat... Vanhat koneeni, missä oli XP käyttiksenä ovat toimineet, kuin se kuuluisa junan vessa. Ja ei, minulla ei ollut varmuuskopioita noista valokuvista, kun siirsin ne vanhalta koneelta tälle uudelle... Hiukan ahistaa tuo kuvien katoaminen. Meni kyllä samantien luottamus tähän W7:aan...
bestservice
Pyörä: DR-Z400SM

Viesti Kirjoittaja bestservice »

Minä ole tietokonetohtori.
Ihmettelen kovasti miten ihmiset luottaa koneisiinsa niin kovasti etteivät ota varmuuskopioita Kone voi hajota uutenakin se voidaan varastaa tai voi tulla tulipalo.Aina näissä tapauksissa tiedostot on vaikea palauttaa.
Kysynkin monesti asiakkaalta että säilytätkö perhealbummiasi ja talosi tärkeitä papereita postilaatikossasi valtatien varressa?
Tietokoneen kovalevy on lähes yhtä turvallinen paikka.
Esim jos läppäri putoaa kädestäsi lattialle poks ja kaikki tiedostot on kadonneet tai ainakin tavan kättäjän ulottumattomissa.
Samoin myös 2000 valokuvan kaivaminen koneelta ja siirtäminen ja palauttaminen huollossa vie yllättävän paljon aikaa ja jos siitä yrittää asiakkalta jotain laskuttaa niin jo on nenä asiakkaala mutrussa että mikä siinä voi noinpaljon maksaa.
juhan

kapo kirjoitti:Joo, en tiedä oliko käyttäjässä vika, vai missä. Nimittäin hommasin tossa kesällä HP:n pöytäkoneen ja käyttis Windows 7. Kone toimi moitteetta kokonaiset kolme viikkoa kunnes Windows meni solmuun. Kiikutin koneen lääkariin. Diagnoosi oli, että Win pitää poistaa ja asentaa uusiksi. Minä kysyin, että saatko talteen tiedostot, mitä olin ehtinyt sinne tallentaa. ATK-tohtori lupasi, että kaikki tiedostot löytyy ja saadaan talteen. No about neljän päivän kuluttua hän soittaa, että kone on kunnossa ja uusi W7 on asennettu. Ja kuinka ollakkaan, kaikki muut tiedostot saatiin talteen, paitsi valokuvat olivat kadonneet. No eipä siinä mitään muuten, mutta niitä valokuvia oli about 2000 kpl, mitkä katosivat... Vanhat koneeni, missä oli XP käyttiksenä ovat toimineet, kuin se kuuluisa junan vessa. Ja ei, minulla ei ollut varmuuskopioita noista valokuvista, kun siirsin ne vanhalta koneelta tälle uudelle... Hiukan ahistaa tuo kuvien katoaminen. Meni kyllä samantien luottamus tähän W7:aan...
Kyllä se vika oli siinä tohtorissa, ei w7 ittekseen osaa kuvia kadottaa.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Onhan tää nyt vittu, kurkku kipee ja muutenkin lämpö heittää kuin suomen kesä, et taas reenit ainakin 2 vko tekemättä, jos vanhat merkit pitää paikkansa , onnex jägermaisteri auttaa, ainakin henkisesti ja suitza on puoli kuollut :lol: vittu, ei saa bensaa, kipinä tulee mut ei vaan elä, kaveri funtsi ettei ois puola hajonnut :twisted: tää on tää aku ankka syndrooma :o
Yksinäinen Susi
Ticci
Pyörä: Africa Twin -00 / TT350 -88 / DR125 -86

Viesti Kirjoittaja Ticci »

Hieman meinaa olla ontto olo. Tänään vietiin koira viimeiselle matkalleen. Mahtaa se olla outoa kun ei töistä kotiin tullessa ole koira häntä pyörien vastassa :cry: :cry:
kimmokekki
Pyörä: KTM 530 exc-R

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

turhan kyselijät .... jos myynti ilmossa lukee UUSI niin se silloin on UUSI :idea:
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
virta
Pyörä: -
Viesti:

Viesti Kirjoittaja virta »

Kunkku kirjoitti:Mitään suurta innovaatiota Applelta ei ole aikoihin tullutkaan
Eihän niiltä ole koskaan oikeastaan yhtään innovatiota. Ainakaan itse en keksi mitään Applen tuottamaa joka olisi ensimmäinen lajissaan. Muiden keksintöjä ovat kyllä lähes kelvollisesti paketoineet kohtuuttoman hintaisiin paketteihin. Ehkä muut eivät ole enää keksineet mitään mullistavaa jonka voisi paketoida.
bestservice kirjoitti:Ihmettelen kovasti miten ihmiset luottaa koneisiinsa niin kovasti etteivät ota varmuuskopioita Kone voi hajota
Tai siis tosiasiahan on että tietokone hajoaa. Ei joka vuosi, ei välttämättä edes joka vuosikymmen, mutta hajoaa. Tosiasia on että uusi kovalevy hajoaa todennäköisemmin kuin vuoden vanha. Mutta kumpi vain voi näistäkin hajota. Teollinen valmistus ei näissäkään ole täydellistä. Siksi ne backupit on pakko järjestää jos jotain meinaa oikeasti säilyttää.
- jani
Vastaa Viestiin