Ajomotivaatiosta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tomiik
Pyörä: F850GSA

Re: Ajomotivaatiosta

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Kampi kirjoitti:Ajomotivaatio on paljon renkaista kiinni :mrgreen: Uudet alla ja johan kutittaa. Johtopäätös: Anakee aiheuttaa depressiota.
Minkähän vaivan uusista Mitaksista saapi :lol: . Ei vaan viittis millään vaihtaa, kun motivaatio tuntuu riittävän vanhoillakin. Taitaa vaan olla pakko vaihtaa uudet, kun kohta alkaa villasukka paistamaan Heidenausta :mrgreen: .
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Ei ole paljoa aikaa saati motivaatiota ajella, tullut ehkä 2tkm mittariin tänä vuonna. Pitäis kai talvella tehdä täyshuolto pyörään jos jostain saa tallipaikan. Olisi sitten ehkä enempi motivaatiota ajella kun ei ole pyörä ihan rempallaan joka puolelta. Vois melkein myydä pois pyörän mutta eipä tuota kukaan taida huolia jos ei ilmatteks anna...
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Kampi kirjoitti:Ajomotivaatio on paljon renkaista kiinni :mrgreen: Uudet alla ja johan kutittaa. Johtopäätös: Anakee aiheuttaa depressiota.
Sitä se tais olla mullaki. Nyt on ollu muutaman viikon Big Blockit taas alla ja onpa paremmin ajeluttanu. Taitaa olla sama antaa noiden olla kun ei kuitenkaan kovin kauas enää tänä kesänä liiku.
Paskapuhetta, mutta uskon.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Sitä olis kun vehkeet pysyis ehyenä ja laiha lompakko ei tee asiasta yhtään helpompaa :lol:
Yksinäinen Susi
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Kolme viikkoa ajamatta rautaperseen jälkeen ja taas maistui.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Mä pidän vaan tuota rastien etsimistä hyvänä motivaationa,tänä pyhänäkin ajoin 300km tuon Keski-Suomen rastin perässä ja hauskaa oli,toki tuo pikkugeekin auttaa asiaa.Ei taida enää olla pokseriin paluuta :oops:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

daddy0 kirjoitti:Kolme viikkoa ajamatta rautaperseen jälkeen ja taas maistui.
Mitä reittiä ajoit rautaperseen?

Pekka?
:shock: :shock: :shock:
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Pekkavee kirjoitti: Mitä reittiä ajoit rautaperseen?

Pekka?
Reitti oli ylipitkä Espoo-Tampere-Jyväskylä-Oulu-Haaparanta-Pudasjärvi-Kajaani-Kuopio-Mikkeli-Espoo. GPS:n mukaan matkaa tuli melkein 1730 km ja virallisessa tarkistuksessakin pitäisi jäädä jäljelle yli 1700 km.

Vaimolle sanoin lähtiessä, että käyn katsomassa viikon päästä alkavaa Ruotsin-lomaa varten mitä bensa siellä päin maksaa. Kuten on näköjään jo tavaksi tullut, niin pyöritti vaan päätään mun jutuille :lol:
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

daddy0 kirjoitti:
Pekkavee kirjoitti: Mitä reittiä ajoit rautaperseen?

Pekka?
Vaimolle sanoin lähtiessä, että käyn katsomassa viikon päästä alkavaa Ruotsin-lomaa varten mitä bensa siellä päin maksaa. Kuten on näköjään jo tavaksi tullut, niin pyöritti vaan päätään mun jutuille :lol:
Happy you :lol: :lol: :lol:

Pekka
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Isot lohkot mullekin tulee alle,siis Kendat ,saa nähdä Karoon jälkeen,mitä ovat :?:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Creature
Pyörä: Suzuki DR 800

Viesti Kirjoittaja Creature »

Mitäs minä motivaatiolla kun ei ole tuota pyörääkään. Tai on se. Takahaarukan sain keväällä maalattua. Irrallaan on vieläkin. Kumma vaan kun menee ja ottaa peitteen pois päältä ja kattelee tumput suorana hetken niin ei muuta kun pois silmistä takas.

Onkohan se vaan kuitenkin niin, että aikansa kutakin ja turha kuvitella muuta.

Mut koskaan ei sanota ei koskaan enää.
Joh. 3:16

Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Yamato
Pyörä: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Olishan tuota. Kuumottaisi käydä vielä pikareissu Lapissa tälle kesälle/syksylle.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Vähän vajaa 3 viikkoa oli ajotaukoa kun ei napannut. Kiva oli kyllä laskea menemään taas ja nimenomaan pieniä sorapätkiä. Siirtymät oli ihan hanurista! Kokoajan teki mieli leikkiä mutta tuo tykkilavetti ei siihen ihan täysin sovi. Näillä ajomäärillä/matkoilla riittäisi siis pienempi pyörä. Mieleen on vahvasti iskostunut DR-Z :shock: Vielä kun olisi enska ja motovanteet niin luulen että ajomotivaatiota tulisi roppakaupalla lisää. Nyt vaan pitää alkaa budjettia laskeskelemaan josko joskus onnistuisi pyörän "kevennys."
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Kurahanska
Pyörä: Ktm

Viesti Kirjoittaja Kurahanska »

Hieman huono motivaatio ollut tänävuonna, joko kotarista joku paikka rikki, tai sitten sataa vettä :lol:
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tuntuu siltä, että syksyn myötä ajohalut vaan kasvaa. Luonto muuttuu kauniimmaksi, eikä tule kuuma. Pikku sateetkaan ei haittaa.
Vastaa Viestiin