Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
genesis
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge

Viesti Kirjoittaja genesis »

no onneks ei käynyt mitenkään, oisit ottanut kilven ylös ja painunut kyttikselle ilmoittamaan tapon yrityksestä. ois voinu olla ihmeissään kun pääsee esariin. vois noi leikit loppua ennekuin kun joku todella jää sinne alle. sääliks käy ainakin mopopoikia joitten pelit ei ole niin hätäisiä kun jollakin naksahtaa ratin takana...

toisaalta mopopojat kyllä ajaa aina ihan puskurissa kiinni, mun puolesta saa ajaa vaikka ottais koukusta kiinni, itteepähän sattuu kun joudun jarrua tönäisemään, mulla on sitä koria vähän siinä ympärillä. tänään ajoi kyllä motoristitkin ihan takavalossa kiinni, vaikka ohikin pääsee, mikäs siellä pakun imuissa on ajellessa, pääsee pintakaasulla..
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

En mä poliseille,ei ne saa mitään aikaiseks kummiskaan,omat keinot löytyy kyllä tarpeeks ett sama äjjä ei ainakaan mua tulevaisuudessa kiilaa :wink:

Ja enemmän siitä en tääl kirjoittele,eiköhän se ................. 8)
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Eilen ajoin Hesasta Jklään itäpuolta,autolla kylläkin,mut tossa motarilla Hki-Heinola ajoi vanha harmaantunut herra ja yhtä harmaa rouva vieressä koko matkan vasenta kaistaa,ei siis siirtynyt pois,vaikka välillä meni hitaammin kuin oikea kaista,itsekin piti ohittaa väärältä puolelta,kun ei muuten päässyt ohi.Onneksi jäi tuo kertasinko kotiin,olisin muuten lähettänyt äijän kuuhun.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Viime aikoina on usiamman kerran sattunut, että menen tankkaamaan tyhjälle asemalle, jossa on vähintään 4 mahdollista paikkaa tankata ja heti pian taakseni pysäköi autoilija, joka jää kärsimättömä odottamaan vuoroaan, eikä tule mieeleen, että muistakin mittareista saa menovettä. Viimeksi näin kävi eilen Kuusamon kirkolla, kun tankkasin auton tankkiin 72 litraa (ohjekirjan mukaan tankin tilavuus on 70 l...) varsin hitaasta mittarista. Kerran ratin takana oli blondi(anteeksi), muuten yleensä harmaahapsinen henkilö. Ei asia mua harmita mitenkään, lähinnä huvittaa. Ja eipä silti, mullakin on jo vähän harmaata hiuksissa.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
NiKu
Pyörä: EiOo vielä..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiKu »

On sitten pottumaas Sepän toukkia.. oishan pitänyt arvata, kun oli villiks kasvanutta ruohoo siin ennen.
Vaik potut isovarpaan kokoiset, ni non jo syöty.. siin menee sit samal näköjää porkkanat ja sipulitkin :roll:
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Nyt vituttaa kun pikkusta sikaa. Oon ollu jossain epämääräsesä taudisa juhannuksen alus torstaista alkaen eikä toista päätä ala tuleen vastaa. Ens viikolla alkaa kesäloma niin sehän on somaa jatkaa tätä sitten. Näin kauan kun on neljän seinän sisällä niin alkaa tuntuun jopa että Afrikkalaisella ajokin vois olla kivaa. Kele tana ja kaikki muut mun kaivatuimmat kaverit viimeisen viikon ajalta.
Lassi
Pyörä: Transalp750

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Peltsi kirjoitti:Nyt vituttaa kun pikkusta sikaa. Oon ollu jossain epämääräsesä taudisa juhannuksen alus torstaista alkaen eikä toista päätä ala tuleen vastaa. Ens viikolla alkaa kesäloma niin sehän on somaa jatkaa tätä sitten.
Ymmärtääkseni jos on vuosiloman alkaessa sairaslomalla, niin vuosilomaa saa pyytää siirrettäväksi eteenpäin sairasloman keston ajan. Kannattaa ainakin tarkastaa liitolta työsuhdeneuvonnasta.
Jani-SRI
Pyörä: 530exc,690RALLY

Viesti Kirjoittaja Jani-SRI »

No harmittanut on kun ei ole päässyt voorumille koko päivänä!! :twisted:

Oliko serveri juntturissa, vai onkelmia täällä päässä??

Ainiin.. ...Eilen tuli koko päivä tapeltua koneen(tieto) kanssa kun joku hivi tai joku muu viirus siihen iski. Alkoi ihan vit**tamaan nämä viirus tehtailijat!!

Ja nyt kun kerran aloitettiin tämä valitus, niin todetaan vielä 2kk paskana olleen olkapään harmittavan myös. EI mitään asiaan pyörän(pyörien) selkään vielä ainakaan kuukauteen! :twisted: Ei ole sitten niin mitään tekemistä!! :evil: :twisted:
.....Ja kayntiin palmun alta :)
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Outo juttu

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Olin tossa ip.tänään menossa Jklän kirkolle tolla peräremontoidulla mustalla lampaalla,siis gessulla ja tossa Seppälän risteyksessä,siis siinä on ne Plantagenit ja Biltemat,niin,muuan pinaattiriekko,anteeksi,siis vanhempi naishenkilö käveli suoraan eteen.Sis minulla vihreät ja about 60kilsaa vauhtia ja tämä,voi mummo perkele kävelee suoraan eteen oikealta,siinä ei ole suojatietä edes,kun se on ennen tuota risteystä se suojatie,mut mummon pämääränä oli kait se Citymarket,joka on siellä vasemmalla puolella risteystä.No onneksi jarrut toimivat ja vähän jälkeä jäi asfalttiin,mut itseä jouduin rauhoittaamaan Mannerheim-vodkalla,kun kotiin pääsin,voi mummo perkele.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
api
Pyörä: Honda Africa Twin 750
Viesti:

Puusilmät

Viesti Kirjoittaja api »

Voi ihme, että tää elämä on näin vaikeeta? Luulin, että puusilmäisiä aikuisia löytyisi ainoastaan jalkapallokentältä tai jääkiekkokaukalosta. Mutta näyttää niitä riittävän tuonne kaupungin keskustaankin lähes jokaiseen risteykseen ja ympyrään.

Eilen tuli tehtyä ennätys - läheltä piti tilanne melkein joka risteyksessä ja liikenneympyrässä. Yritin päästä AT:lla Talousmarkkaan. En päässyt vaikka matkaa oli vain vajaa 5 kilometriä. Onneksi mitään aineellisia vaurioita ei tullut - henkinen puoli petti noin 100 metriä ennen kohdetta. Mitä ihmeellistä matkalla oikein sitten tapahtui?

0 - 3 km ajoin kolmantena letkassa, jota veti isolla BMW autolla ajava herra. Pyöräni nopeusmittari näytti 50 km/h alueella 42 - koko matkan. Tahallaan vedätti meitä muita. Pakko oli ohittaa se edessäni oleva Avensis sekä se hidasteleva Bemari. Ihme kun ei lähtenyt perään.

4 km Liikenneympyrä. PickUp meinasi puskea kylkeen. Ei huomannut, että ajoin ympyrässä. No Haloo! Mulla oli sentään vaatteissa punaista, valkoista ja vähän mustaa. AT:ssä on myös molemmat lähivalot päällä. Ihme ettei näy.

4,9 km neljän tien risteys. Talousmarkka näkyy jo. Aion kääntyä vasemmalle. Vilkutan. Oikealta tulee naiskuljettaja kolmion takaa Mazdalla suoraan eteen. Onneksi käsi ja jalka oli jo valmiiksi jarrulla. Viereisen Teboilin pihassa miehet ihmettelevät, mitä kadulla oikein tapahtuu. Olen pysähtyneenä keskellä risteystä ja vilkutan edelleen vasemmalle. Edessä oleva etuajo-oikeutettu Nissan Micra on ilmeisesti päättänyt olla liikahtamatta ennen kuin kaikki moottoriajoneuvot ovat häipyneet näkyvistä. Vasemmalla kolmion takana oleva auto hivuttautuu hermostuneesti kohti risteystä. En uskalla kääntyä vasemmalle, kun en tiedä mitä edessä oleva Micrakuski oikein ajattelee - ajaa vielä päälle. Mitä tekee vasemmalla hermoileva autoilija? Otan vilkun pois ja jatkan suoraan. Eipähän kukaan pääse ajamaan päälle. Siitähän saitte &//&kele.

Voi ihme, että mopoillessa hermo lepää. Vai miten se nyt meni?
Viimeksi muokannut api, Ma Kesä 30, 2008 11:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
Tuuba
Pyörä: Transalp Super Four version R -97

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

Vituttaa.

Miksikö?

No siksi, että OON YRITTÄNY KOKO PERSKUTIN ILLAN SAADA NETIKAN KUVAGALLERIAA TOIMIMAAN! Kolmella kaverilla kuvani näkyy ja kellään muulla ei. Paitsi pellettifoorumilainen yksi kpl, joka on jostain ihan muualta.

Siispä pyydänkin osallistumaan kökkään:

KOKEILKAA, näkyykö galleriani kellään..... :evil:

http://tuubax.nettigalleria.fi

Vittuuntumisiin täältä tähän! :roll:
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Näkyy :lol: Ottaako päähän :twisted:
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Tuuba kirjoitti:Vituttaa.

Miksikö?

No siksi, että OON YRITTÄNY KOKO PERSKUTIN ILLAN SAADA NETIKAN KUVAGALLERIAA TOIMIMAAN! Kolmella kaverilla kuvani näkyy ja kellään muulla ei. Paitsi pellettifoorumilainen yksi kpl, joka on jostain ihan muualta.

Siispä pyydänkin osallistumaan kökkään:

KOKEILKAA, näkyykö galleriani kellään..... :evil:

http://tuubax.nettigalleria.fi

Vittuuntumisiin täältä tähän! :roll:
Ainakin mulla näkyy.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Tuuba
Pyörä: Transalp Super Four version R -97

Viesti Kirjoittaja Tuuba »

Aiva käsittämätööntä! :!:

Mitenkä tuo nuon voi olla!

6 ihmistä suomesta pääsöö ja loput ei....
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille :D
TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Joo ei :roll:
Vastaa Viestiin