Ajomotivaatiosta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Re: Ajomotivaatiosta
No mulla taas jätkät kohta 2 ja 4 et ei mee kauna kun jompi kumpi on mopon päällä, kunhan ensin oppivat ajaan fillarilla 
Yksinäinen Susi
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Ei mullakaan pojat oo vielä 5 vuoden päästä pois muuttamassa mutta ovat sillon jo 10v ja 13v niin eiköhän sillon jo pärjää muutaman tunnin yksin kotona 
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Meillä tenavat 12 ja 14. Peliaika lisääntyy vuosivuodelta
. Emo tosin odottelee joskus yöksi kotio.
Alkaa mennä ajomotivaatiokeskustelu pikkasen sivuraiteille...
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Eilen loppui ajomotivaatio leipäpohjassa aika nopeasti,kun punanuttuja oli joka polulla torrakkojen kanssa.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Ja mulla vaan kasvoi kun kävin koe ponnistaan ville.k:oon transalppia, jessus sentään 
Yksinäinen Susi
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Nyt se on taas hukassa ja kesäloma kolkuttelee ovella

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
ajomotivaatiot on kohdallaan, pojan kanssa joka päivä 100-150 kilsan ja 3-4h lenkkejä vaihtelevaa ajoa, kaikkea pikisiirtymän ja umpeen kasvaneen tien väliltä. Ei ole ikinä ollut näin hauskaa 
Kylätason kurapyöräilijä.
Liikaa tuli ainaki itellä tehtyä ajeluun liittyviä suunnitelmia. Ja siksipä ei oo ajeluttanu yhtään. Nyt pikkunen reissu vaimon kans ja parit ajot muuten. Oulun ympäristön ajot ei oo taas tänä kesänä kiinnostanu tippaakaan.
Mutta upeita pikkuteitä ajettiin Vaasasta Rautioon. En tiennykkään että tuo alue sisältää noin hienoja juttuja.
Mutta upeita pikkuteitä ajettiin Vaasasta Rautioon. En tiennykkään että tuo alue sisältää noin hienoja juttuja.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Viimeaikoina on haettu vaihtelua ja lisämotivaatiota org!;n katupyörä ajeluista...
Hauskaa kun on löytynyt ihan tuntemattomia mutkapätkiä alueilta jossa on paljonkin ajellut...
Eikä siitäkään ole varsinaisesti paha mieli tullut kun on huomannut että tuo wanha kumikamelihan pärjää mutkateillä käsittämättömän hyvin, taitaa tulla ensi kesäksi toisille vanteille 100% katukumi...
Hauskaa kun on löytynyt ihan tuntemattomia mutkapätkiä alueilta jossa on paljonkin ajellut...
Eikä siitäkään ole varsinaisesti paha mieli tullut kun on huomannut että tuo wanha kumikamelihan pärjää mutkateillä käsittämättömän hyvin, taitaa tulla ensi kesäksi toisille vanteille 100% katukumi...
Motivaatiot kohillaan, työ vaan rajottaa harrastusta
Domin jäätyä talliin levolle on tuota xt:tä tullu rääkättyä enemmän ja vähemmän,
kokoajan pienemmillä poluilla, sunnuntaina ajettiin jo liki umpeenkasvaneita polkuja,
1 upotus ja pari mahastakiinnijääntiä puunylityksessä, tosin kaverin darra, ei xt
Domin jäätyä talliin levolle on tuota xt:tä tullu rääkättyä enemmän ja vähemmän,
kokoajan pienemmillä poluilla, sunnuntaina ajettiin jo liki umpeenkasvaneita polkuja,
1 upotus ja pari mahastakiinnijääntiä puunylityksessä, tosin kaverin darra, ei xt
Tarkkaa on homma, vähän niinku pärekaton kulottaminen...
Pohjankankaalle motivaatiota hakemaan, taitaa olla perumisia senverran että pääsee mukaan ?gixxerman kirjoitti:Nyt se on taas hukassa ja kesäloma kolkuttelee ovella![]()
Kari
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
"Try not. Do or do not. There is no try." --Yoda
Ajomotivaatiosta
Tuo .org on muuttunut kovasti viime vuosina. Foorumi on muuttunut aika lailla motot.net tyyliseksi. Sellaiseksi tyhjäksi uhoamiseksi.Jarno kirjoitti:Viimeaikoina on haettu vaihtelua ja lisämotivaatiota org!;n katupyörä ajeluista...
Hyviä ajeluita siellä etelässä varmasti järjestetään. Järkikin on nopeuksissa mukana jos Adventurella pysyy matkassa
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Juu, noista paikallista aktiiveistahan se on kiinni millaista meno on.
Ja netissä nyt täytyy olla aina jonkinlainen suodatin päällä juttuja lukiessa...
Vauhdit on mitä on, välillä körötellään, välillä vähän kovempaa...
Ihan kuten täälläkin...
Ikuna ei ole tarvinnut täysiä kovempaa ajaa
Itse asiassa tänään on letka lähdössä grillaamaan, eikä ole ihan koko reitti päällystettyä...
Muuallakin ymmärretään hyvän päälle...
Ja netissä nyt täytyy olla aina jonkinlainen suodatin päällä juttuja lukiessa...
Vauhdit on mitä on, välillä körötellään, välillä vähän kovempaa...
Ihan kuten täälläkin...
Ikuna ei ole tarvinnut täysiä kovempaa ajaa
Itse asiassa tänään on letka lähdössä grillaamaan, eikä ole ihan koko reitti päällystettyä...
Muuallakin ymmärretään hyvän päälle...
Ajomotivaatiosta
Puollan kuviesi perusteella puheeni.
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
Mulla oli ajomotivaato ihan kateissa kun sain moponi takas ihan kelvottomassa kunnossa huhtikuussa. Aina kun piti ajaan lähtee tuli joku juttu mikä ärsytti ja piti laittaa ensin, sit ei ollu enää aikaa. Samalla lähiseudut jo pörrättynä. Sit tuli vinkki et pohjankankaalle, ai eiks se jo ollu ja menny? Yks kaks meni liki koko päivä mopon kans ja eiku reissuvalmiuteen, läks nastatkin alta vikkelään. Suositelen osallistumista, ens viikonloppu Kankaapäässä, siel o hienoo, ei käy ykstoikkoseks 
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"