Viuh kirjoitti:Eläkevakuutus säästöjen arvo putosi viime vuonna euron vähemmän kuin sinne sijoitin
Mä olen tullut siihen tulokseen että ei noita sen vuoksi myydä ihmisille että niillä pääsis joskus rikastumaan vaan sillä että joku pääsee rikastumaan sun rahoillas.
gixxerman kirjoitti:Ke.hammaslääkäri.Voi ..... kun inhoan sitä tilannetta
Itsellä paikattiin (täysin oireeton) hammas 12.12.2011, vieläkin kylmä/kuuma vihloo niin saat***sti eikä hampaalla pysty puremaan mitään kovempaa/sitkeämpää tavaraa (kuten esim. purkkaa). Paikkaa on jo kertaalleen hiottu, ei auttanut. Ensi maanantaina uudestaan ja katsotaan röntgenillä että mikä siellä on mennyt v*turalleen
Eniten vituttaa se että alunperin menin hammaslääkäriin täysin toisen hampaan takia josta oli paikka lohjennut
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Viuh kirjoitti:Eläkevakuutus säästöjen arvo putosi viime vuonna euron vähemmän kuin sinne sijoitin
Mä olen tullut siihen tulokseen että ei noita sen vuoksi myydä ihmisille että niillä pääsis joskus rikastumaan vaan sillä että joku pääsee rikastumaan sun rahoillas.
Näinhän se on.. jäänyt vain roikkumaan koko turhake.
Jarmo H kirjoitti:Ostin City Marketista nastat kenkiin, hinta 10 Eur/pari eli aika halpaa verrattuna liukastumisten aiheuttamiin kustannuksiin. Minähän olin itse asiassa onnekas?
Itse vetäisin myös huolelliset lipat lumisella peilijäällä. Onneksi en ehtinut saada käsiä väliin vaan kaaduin suoraan selälleni. Kolhuja ei onneksi saanut kuin itsetunto. Vaimo osti sitten mulle sellaiset kengän päälle vetäistävät nastahässäkät. Hintaa paikallisessa Tavarahelvetissä kokonaiset 5,99€. Mitenkähän paljon tässäkin valtiossa säästettäisiin lääkäri-, sairaala- ja kuntoutuskuluissa jos nuo nastat yleistyisivät? Enää en talvella lenkille ilman lähde...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Minä ostin viime talvena maihareihin ruuvattavat nastat ja hyvin pysyy pystyssä. Tosin jos on pakkaslunta paksummalti jään päällä niin sitä varten pitäis olla jo enskanastat kengissä
Näkyy olevan tarjolla ainakin naisten saappaita joista nastat käännettävissä helposti piiloon sellaisen päpyskän kääntämällä.
Meillä kun on myös rouvalla tuollaiset kiinteät nastat kengissä ja puurakenteinen terassi/porras pikku reikiä täynnä ja samoin kynnys
No, työ ei maksa mitään kun minä hion joka kesä terassin kestopuista muutaman millin pois tai sitten en.