Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Re: Vitutus ketju!!
kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinille
onneksi olin taksin kyytillä
tuon kanssa kun otta sirdaludin,niin morjes... mäkin söin noita joskus selkäsärkyyn.töissä...
kyllä vähän väsytti.
Ehkäpä se lääkäri varoitti juurikin tuon takia. Sirdalud on mulla auttanut vastaavassa selkäkivussa parissa päivässä joten katsotaan tarvitsenko edes tuota Panacodia. Otin kuitenkin kaikki lääkkeet mitkä lääkäri määräsi kun sairaskassa maksoi ne.Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinilleonneksi olin taksin kyytillä
tuon kanssa kun otta sirdaludin,niin morjes... mäkin söin noita joskus selkäsärkyyn.töissä...
kyllä vähän väsytti.
Työkaveri, samaa ikäluokkaa kuin mä, sanoi eilen kun pomon kanssa juttelin tuosta mun selästä ( pomo valitti olkapäitään ettei saa öisin nukuttua säryn takia ) " Ennen kehuskeltiin maanantaisin kuka oli saanut pi..ua viikonloppuna, nyt vertaillaan eri vaivoja keskenään
Viimeksi muokannut Pate05, Ti Kesä 12, 2012 3:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
umpisuolin kele otti ja lasahti, leikattiin viime yönä, pariin viikkoon ei liene gessun. selkään asiaa.
Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinilleonneksi olin taksin kyytillä
kyllä vähän väsytti.
[quote="mek"]umpisuolin kele otti ja lasahti, leikattiin viime yönä, pariin viikkoon ei liene gessun. selkään asiaa.[/quote]
Kylmaar sää ny ainakin Hovimäen motoristisaunaan tulet . Anteeks.
Kylmaar sää ny ainakin Hovimäen motoristisaunaan tulet . Anteeks.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
Ihme juttu, minä kun talvella panacodeja napsin niin en huomannut mitään normaalia suurempaa väsymystä tai muitakaan sivuoireitaPastori kirjoitti:Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinilleonneksi olin taksin kyytillä
kyllä vähän väsytti.
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Se tulee tuo väsymys täällä Hämeessä varmaankin viiveellävihtis83 kirjoitti:Ihme juttu, minä kun talvella panacodeja napsin niin en huomannut mitään normaalia suurempaa väsymystä tai muitakaan sivuoireitaPastori kirjoitti:Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinilleonneksi olin taksin kyytillä
kyllä vähän väsytti.
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
No nyt kesällä on kyllä väsyttänyt aikalailla, liekö vaikutus alkanut vasta nyttomiik kirjoitti: Se tulee tuo väsymys täällä Hämeessä varmaankin viiveellä![]()
Kurahipiäinen rastinnoutaja
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
ei se ole tuo panacod,vaan tuo sirdalud,lihasrelaksantti.ja kyllä tosiaan rennoksi vetää... tuo panacod ei oikeastaan vie kipua,mutta se lakkaa haittaamastavihtis83 kirjoitti:Ihme juttu, minä kun talvella panacodeja napsin niin en huomannut mitään normaalia suurempaa väsymystä tai muitakaan sivuoireitaPastori kirjoitti:Viimo kesänä tuli popsittua tuota panacodia kylkikipuihin. Vetää olon kyllä suht raukeaksi ja uni tulee vaikka keskellä päivää. Monta kertaa tuli herättyä istualtaan sohvalta tai tietokoneelta pää näppiksellä.Juhana kirjoitti:kannattaa olla varovainen noiden komiolääkkeiden ottamisen ja ajan,jolloin lähtee ajamaan, huume testi näytti 8 tuntia panacodin jälkeen positiivista heroiinilleonneksi olin taksin kyytillä
kyllä vähän väsytti.
Jaa, en tiedä oliko se sitten yliherkkyyttä panacodille, mutta mulla nuo rupes väsyttämään todella raskaasti.
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Meni paikallisen johtajan mielipiteistä pinna sen verran kireälle, etten ikinä tule liittymään mihinkään paikallista moottoriurheiluakannattavaan järjestöön.
Ja todella toivon etten ikinä herraa livenä näe,
Nyt menen jyrsimään kättäni, kunnes olen yhtä täynnä itseäni kun kyseinen herra.
Ja todella toivon etten ikinä herraa livenä näe,
Nyt menen jyrsimään kättäni, kunnes olen yhtä täynnä itseäni kun kyseinen herra.
- Pikkuhannu
- Pyörä: Yamaha XT 350
Töissä kiirettä, ja meikäläinen kärsii, viikonloppuna pitäisi käydä tekemässä pari tuntia...
Samalla toinen pomo vaan mökkeilee.
Toista se oli vanhan isännän johtaessa, ukko oli töissä, kun aamuun menin klo 6 ja lähti yleensä 21 katsomaan telkkua...
Pojasta (tässä tapauksessa kahdesta) ei polvi parane...
Samalla toinen pomo vaan mökkeilee.
Toista se oli vanhan isännän johtaessa, ukko oli töissä, kun aamuun menin klo 6 ja lähti yleensä 21 katsomaan telkkua...
Pojasta (tässä tapauksessa kahdesta) ei polvi parane...
Kotarin takajarru on paskana, osat saa ehkä tuurillaan ensviikolla. Olisin saattanut haluta vaikka ajella Juhannuksen seutuun ja ehkä olisin jotain muutakin käyttöä keksinyt niille 400 eurolle.
Lisäksi navikaattori kärsi vesivahingon ajotakin taskussa. Se on kätevee, kun on taskussa gorekuoret niin eipähän suotta pääse valumaan vetoketjun kautta sisään vuotaneet vedet pois. Siellä se tikipoksi nätisti pötkötti vesilammikossa taskun pohjalla. Saappa nähä tuleeko tuosta vielä toimiva kunhan kuivaa.
Kevyesti harmittaa, omia mokia molemmat
Lisäksi navikaattori kärsi vesivahingon ajotakin taskussa. Se on kätevee, kun on taskussa gorekuoret niin eipähän suotta pääse valumaan vetoketjun kautta sisään vuotaneet vedet pois. Siellä se tikipoksi nätisti pötkötti vesilammikossa taskun pohjalla. Saappa nähä tuleeko tuosta vielä toimiva kunhan kuivaa.
Kevyesti harmittaa, omia mokia molemmat
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Ei löytynyt Pohjoisen Keski-Suomen rasti,pyörä likaantui ja joutui assukumeilla hiekalle ja siivouskin jäi kesken tuon rastin etsimisen takia ja nyt olisi tiedossa Keski-Suomen rasti,mutta ei ole enää puhtia tänään lähteä,voi voi
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Nih
Viimeksi muokannut garbonaare, Ke Kesä 27, 2012 12:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.