Nyt on kolkytsenttinen jortikka otsassa, Kotari pöllittiin just äsken parkkikselta
Lähdin apteekkiin ja kävelin parkkikselle, naapurin prätkäkaveri oli juuri kävelemässä omalle pyörälleen ja huusi mulle että sun pyörä vietiin. En ottanut tosissani ja kysyin pariin kertaan että mitekä? Siinä samalla näin kun parkkikselta poistui tumman punainen vanhempi Vito, kipitin parkkikselle ja mitä vittua, ei ole Kotaria enään
PERKELE!!!
EDIT: Ja just eilen vielä puunasin sen ja laitoin tankin täyteen, voi hevon vitun vittu.
Rekkari on ilmoitettu Poliisille, en nyt muista mikä se oli. Ilmeisesti ammattilaiset liikkeellä, mirkku oli 2-3 päivää sitten nähnyt parkkiksella vastaavan pakun ja ihmetellyt mitä se siinä pyörii. Tänään paku oli tullut parkkikselle, kolme hemmoa ulos, ketjun lukko voimapihdeillä rikki, pyörä pakun kyytiin ja poistuminen paikalta.
Koheltaja kirjoitti:Rekkari on ilmoitettu Poliisille, en nyt muista mikä se oli. Ilmeisesti ammattilaiset liikkeellä, mirkku oli 2-3 päivää sitten nähnyt parkkiksella vastaavan pakun ja ihmetellyt mitä se siinä pyörii. Tänään paku oli tullut parkkikselle, kolme hemmoa ulos, ketjun lukko voimapihdeillä rikki, pyörä pakun kyytiin ja poistuminen paikalta.
Olikos sun pyörästä ilmoitus nettimotossa juuri vai muistanko väärin? Sieltä valikoitu mahdollisesti?
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Koheltaja kirjoitti:Rekkari on ilmoitettu Poliisille, en nyt muista mikä se oli. Ilmeisesti ammattilaiset liikkeellä, mirkku oli 2-3 päivää sitten nähnyt parkkiksella vastaavan pakun ja ihmetellyt mitä se siinä pyörii. Tänään paku oli tullut parkkikselle, kolme hemmoa ulos, ketjun lukko voimapihdeillä rikki, pyörä pakun kyytiin ja poistuminen paikalta.
Olikos sun pyörästä ilmoitus nettimotossa juuri vai muistanko väärin? Sieltä valikoitu mahdollisesti?
Tarkoitatko että "käteisostajat" löytyvät nettimoton kautta?
Just eilen laitoin Nettimotoon, Poliiseilta vielä tarkistin että mulla on osoitekielto ajonuvojen rekkareissa mutta Fonectan kautta löytyy kaikki tiedot nimen/numeron perusteella. Tuli opittua se että kohta ei saa sieltäkään tietoja. Aika hanurista toi Nettimoton systeemi, ilmoitukset pitäisi pystyä tekemään suojatulla identiteetillä vastaavia tapauksia varten. Tai mistä mä tiedän onko tiedot bongattu sieltä vai oliko sattumien summa että lähti heti seuraavana päivänä?
V-käyrä kasvaa jatkuvasti, saas nährä saako tässä adrenaliinikuohussa nukuttua ensi yönä.
No voihan nyt vattu! Toivottavasti oli vakuutukset kunnossa.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Koheltaja kirjoitti:Tänään paku oli tullut parkkikselle, kolme hemmoa ulos, ketjun lukko voimapihdeillä rikki, pyörä pakun kyytiin ja poistuminen paikalta.
Kuulostaa siltä että mopo ei oo enää suomessa. Eikä varmaan tarvi montaa ilmansuuntaa veikkailla mihin päin se on matkannu
Vitutusta omalta osalta: pyörä ei lähe käyntiin, starttia painaessa hävis sähköt koko moposta. Haluisko joku ostaa aprillipilan? Katellaan vikaa kuhan kiinnostaa. Käyttöauto lähtee käyntiin sillon ku sitä huvittaa, vikaa paikallistettu starttiin, en oo edes kysyny uutta mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa, startti maksaa saman ku katsastettu saman korin auto pienemmällä tekniikalla... Niin ja projektiauto poltti toisen kannentiivisteen, jäi sitten seki tekniikanvaihdos leimamatta tällä erää.... ja jumaliste fillarissa jumi takapyörän laakeri!!!
MrX kirjoitti:
Vitutusta omalta osalta: pyörä ei lähe käyntiin, starttia painaessa hävis sähköt koko moposta. Haluisko joku ostaa aprillipilan? Katellaan vikaa kuhan kiinnostaa.
Sama tauti omassa mopossa viime viikonloppuna. Starttia kun painoi, sammui vapaan merkkivalokin. Akunkengät auki, CRC:tä väliin, kengät kiinni ja napista käyntiin...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
Ajaisit moottoripyörällä, niin ei tarvisi välittää.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Vittu marsista lähettää jo joku mönkijä valokuvia vaikka täällä maassa ei oo saatu toimivaa tietokonetta aikaseks... Yhestä ongelmasta kun pääset eroon niin jo toinen nostaa päätään!! Ja saatana hoopeeta ei tuu mun huusholliin enää ikinä!! Pitäiskö ny ruveta hipiks vai mitä ne ny oli mitkä jonottaa omenaa läpi yön vesisateessa..?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
KN76 kirjoitti:Vittu marsista lähettää jo joku mönkijä valokuvia vaikka täällä maassa ei oo saatu toimivaa tietokonetta aikaseks... Yhestä ongelmasta kun pääset eroon niin jo toinen nostaa päätään!! Ja saatana hoopeeta ei tuu mun huusholliin enää ikinä!! Pitäiskö ny ruveta hipiks vai mitä ne ny oli mitkä jonottaa omenaa läpi yön vesisateessa..?
Halvemmalla pääset kun asennat siihen hoopeeseesi linuxin. Ei se ole koneen vika, vaan sen käyttiksen
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)