Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
No pikkasen vastoinkäymisiä.Huh huh. Tos kohdas moni avais jo kriisipullon.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
No,kriisiolutta vähän kyllä nautittu päivän mittaan 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Piese
- Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL 60/KTM 1290
Lissee luntaa, jippii ja jiihaa, eihän tässä ole mitään muuta pahemmin ehtiny tehäkään kuin lunta lykkiä moottorilla ja ilman, johan toi riittäis jo mutta toisaalta olis se kiva saada metri rikki.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Jos saisin kertoa jotain uudesta Opel Astrasta,kuten mainos tv:ssä sanoo.(Jatkan mainosta itse)Kertoisin vaihdelaatikosta,joka kesti 20 000 kilometriä,ennenkuin meni vaihtoon.
Ei anna kovin hyvää kuvaa koko autosta.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Tulipa todennettua kokeellisestikin jotta antigravity lifepo akussa ei ole suojapiiriä tms.
Ehti tuo pari viikkoa olla käytössä kunnes nyt viikonloppuna oli hinkkaantunut jäähdytyspuhaltimen ohjausjohdon kuori puhki ja sai maata. Niinpä puhallin tietystikään ei käynnistynyt kun vein talliin ja riisuin varusteet mutta myöhemmin ja akku aivan kuivaksi. Vaikuttaa että ei ala pitämän virtaa... no, 200€ se johdon kuluminen sitten maksoi...
Ja surkeaa vielä se jotta oli kulunut itse tehdyn liitoksen kohdilta eli vähän kuin oma vikakin.
Ehti tuo pari viikkoa olla käytössä kunnes nyt viikonloppuna oli hinkkaantunut jäähdytyspuhaltimen ohjausjohdon kuori puhki ja sai maata. Niinpä puhallin tietystikään ei käynnistynyt kun vein talliin ja riisuin varusteet mutta myöhemmin ja akku aivan kuivaksi. Vaikuttaa että ei ala pitämän virtaa... no, 200€ se johdon kuluminen sitten maksoi...
Ja surkeaa vielä se jotta oli kulunut itse tehdyn liitoksen kohdilta eli vähän kuin oma vikakin.
antti
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
reipas 70km ajelua,ja eikös s..tana takakumi taas tyhjäks. ei näköjään kestä normipaksunen sisäkumi piikkikäytöä vai mikä .ittu siinä voi olla? painetta n. 1.5bar. no täytynee ettiä norsun kortonki seuraavaks.
ja en ajanu asvaltilla en..
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
no ei se ainakaan kumin paksuudesta oo kiinni,mä ajan vaan tavallisilla,ja kuuteen vuoteen mennyt vain yksi,ja sekin oli oma moka päällelaittaessa.ja ajelen myös assua piikeillä,piikithän siinä kuluu,eikä sisärengas....Tosin painetta on aina yli 2 kiloa,muuten en pysy tiellä...
-
arska73
täytynee tsuumailla ettei sisäpinnassa näy mittää piikkiä,tms. nooh,eiku takapyörän irrotukseen ja kattomaan mikä siellä vaivaa 
Oisko transun repivä voima kuitenkin pyöräyttänyt rengasta vanteella eli onko lie rengaslukkoja ja ovatko hyvin paikallaan.
antti
Katso se reijän paikka sisärenkaassa ja tutkaile se kohta mihin se osuu renkaaseen/vanteeseen. Viiltomainen jälki sivussa on todennäköisimmin omia asennusjälkiä 
Kesällä renkaassa oli kunnon sissipuhkoja, mahtui just tarkalleen nappulan sisään niin että ulospäin näytti kiveltä ja sisäpuolelta ei tuntunut sormeen mutta puhkoi sisusta.
Kesällä renkaassa oli kunnon sissipuhkoja, mahtui just tarkalleen nappulan sisään niin että ulospäin näytti kiveltä ja sisäpuolelta ei tuntunut sormeen mutta puhkoi sisusta.
Русский военный корабль, иди на хуй
-
arska73
ei oo vannelukkoja,ja vaikka tehoa onki niin maan pirusti,ei ollu pyörähtäny vanteella
pieni reikä sisäkumin ulkokehällä keskellä,ei näyttäs itetehyltä,mutta vannomatta paras
onnistuskohan vuorata renkaan kehä vanhalla sisuskumilla jollain lailla? jos se ennaltaehkäsis tuota puhkeemista jatkossa. mitn piikkiä tms ei äkkiseltään tunnu löytyvän....
vinkkejä toki otetaan vastaan
pieni reikä sisäkumin ulkokehällä keskellä,ei näyttäs itetehyltä,mutta vannomatta paras
vinkkejä toki otetaan vastaan
Sitähän ne jotkut suosittelee jopa hd kumia paremmaksi jotta toinen auki leikattu kumes siellä välissä.
antti
Mitä helvettiä tapahtu picasalle??
Mulla ainakin muuttu Picasa Googleplussaks eikä kuvien linkittäminen enää onnistu. Juutuben ne pilas jo aikasemin ja nyt näköjään picasankin.
Täytyy vissiin vaihtaa videot Vimeoon mutta mikäs olis hyvä sivu valokuvien jakamiseen..?
Mulla ainakin muuttu Picasa Googleplussaks eikä kuvien linkittäminen enää onnistu. Juutuben ne pilas jo aikasemin ja nyt näköjään picasankin.
Täytyy vissiin vaihtaa videot Vimeoon mutta mikäs olis hyvä sivu valokuvien jakamiseen..?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- Ilipo
- Pyörä: KTM 990 Adventure
Vitutus ketju!!
Picasa Web käsittääkseni vielä pelittää vanhaan malliin...
No kun ei oikein pelitä. Kuvien linkittäminen on ainakin multa kadonnut kokonaan. Voin jakaa kuvia tai albumeita Google+ piirissä mutta siinä sit kaikki! Sillä nyt tässä testailen eri kuvien jako mahdollisuuksia ja ohjelmia...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!